Vay anasını final bölüme geldik. Yeniden kitaplar yazacağım ama yine de duygulanmamak elimde değil ya.
Neyse bu bölüm benim tarzımda olmayacak birazcık klişe olacak aslında yine garip bir şeyler düşündüm ama herkes evlenme teklifini aksiyonsuz istiyor. Neyse iyi okumalar <3
Yn'den
Yn: siz ciddisiniz yani?
Jungkook: belli olmuyor mu?
Yn: peki nereye gideceğiz?
Jungkook: sürpriz olsun.
Jimin: bu kadar soru cümlesi yeter yıllardır didişmenizden ben yoruldum siz yorulmadınız.
Durumu açıklayayım. En son olan olayların üzerinden yaklaşık 2 yıl geçti bizim hayatımız aşırı normal olmasa da eskisinden daha güzel. Vee Min seo ile Taehyung evlendi yaklaşık 3 ay falan oluyor ve bu günde bize geldiler. Şu an konuştuğumuz konuya gelirsek; Türkiye'ye gitmekten bahsediyorlar ben başta inanmadım ama gerçekten istiyorlarmış. Nedenini de söylemediler ama kesin yine bir şey dönecek.
Yn: peki nedenini söylemeyin ama nereye gideceğimizi söyleyin lütfen.
Jungkook: ne kurcaladın güzelim.
Yn: o "güzelim" kelimesi ile konuyu unutturmaya çalışma. Nereye gideceğiz merak ettim ya?
Min Seo: söyliyim de kurtul.
Yn: bir zahmet yani hadi.
Min Seo: Nevşehir'e
Yn: ne? Deniz falan yok ama gezilecek çok güzel yerleri var. Oha çok iyii.
Rm: Nevşehir'de peri bacaları var değil mi?
Yn: evet ama keşke şu Nevşehir'in ismini düzgün söyleyebilsen fkskdks
Soo bin: aynen çok komik söylüyor kdksksds
Jungkook: tamam bu kadar bilgi yeter. Haftaya gideceğiz zaten orayı da o zaman görürüz.
Yn: peki.
•••
Aradan bir kaç gün geçti. Yarın Türkiye'ye gidiyoruz orada çok eğleneceğiz bu yüzden aşırı mutluyum.
Jungkook: yuh yn sadece 8-10 günlüğüne gidiyoruz. 2 tane valiz almanın nedeni ne?
Yn: ya olsun ben alayım ne olur ne olmaz.
Jungkook: sonra hepsini bana taşıtmaya çalışma, elimi sürmem söyliyim.
Yn: senden yardım isteyen olmadı zaten hıh.
•••
Jin: UYANIN HADİ GEÇ KALDIK UÇAĞIN KALKMASINA YARIM SAAT KALMIŞ.
Jin'in aşağıdan gelen sesi ile panik yaparak herkes aşağı inmişti.
Jin: fydjsdjd ne safsınız ha biriniz bile saate bakmamış. Şaka yaptım daha 2 saat var.
Yn: böyle şaka mı olur ya?
Jin: hepinizi neden tek tek uyandırmak ile uğraşayım mükemmel taktik ama değil mi?
Yoongi: anlatamam ne kadar mükemmel. Beni bile ayağa diktin ya ne diyim.
Birlikte hızlı bir kahvaltı yaptıktan sonra uçağın kalkmasına 1 saat kaldığını gördüm.
Yn: şimdi herkesin hazırlanmak için en fazla yarım saati var. hadi hızlı olalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Fanfiction"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...