İyi okumalar :)
Sanki kafam donmuştu. Şu anda bir kabusta olmayı isterdim ama bu bir kabus değil. Gözlerim dolmuştu. Jungkook'a inanmak istiyorum ama onun bir kanıtı yok.
Yn: gerçekten bunu nasıl yapabildin?
Jungkook: yn ge-
Yn: NEDEN HAYATIMI MAHVETTİN?! NORMAL VE GÜZEL BİR HAYATIM VARDI. SAYENDE ARTIK BİR HAYATIM BİLE YOK! MUTLU MUSUN?
Min seo: yn lütfen sakin ol.
Yn: NASIL SAKİN OLAYIM YA. BAK BEN SANA YAVAŞ YAVAŞ ISINIYORDUM SİZE BAKIŞ AÇIM DEĞİŞMİŞTİ, SEN NE YAPTIN? HAYATIMI MAHVETTİN.
diye bir yandan bağırıp bir yandan da ağlayarak evden çıktım. Arkamdan bağırış sesleri geliyordu ama aldırmadım. Hâlâ buna inanamıyorum bunu nasıl yapmış olabilir. Evet tamam itiraf ediyorum ona âşık olmuştum. Ama bu duyguların yerini nefret aldı.
Ağladığımdan dolayı herkes bana bakıyordu ama umrunda bile değil.
Sevdiğim insan ailemi elimden almıştı. Bir yandan içimden bir ses diyor ki "ona inanmalısın Jungkook böyle bir şey yapmamıştır" diyor. Ona inanmak istiyorum ama inanamıyorum.
Hani kalbiniz bir şey der aklınız ise bambaşka bir şey der ya aynı o durumdayım.
•••
Eve geldim. Odama girdim ve ne kadar zaman oldu bilmiyorum ama saatlerdir ağlıyorum. Annem olsaydı benim çığlıklarımı duyar yanıma gelirdi ona içimi dökerdim. Ama şimdi yok. Ne yapacağım ben? Hayatta yalnız kaldım. Ölsem de artık umrumda değil. Belki de hayatımda ilk defa âşık olmuştum sonunun böyle olmasını istemezdim.
Yn: ben.. ben böyle biri değildim. Her zaman sorunlara çözüm bulmaya çalışırdım..
Yn: ağla ağla nereye kadar yn? Hayatına devam etmek zorundasın. Kendine çeki düzen ver. Ailem hayatta olsaydı benim üzülmemi istemezdi.
Diyip ayağa kalktım ve salona gidip koltuğa oturdum.
Yn: böyle olayların sadece filmlerde olacağını düşünürdüm.
Karnımın gurultusu bütün salonda yankılandı. En iyisi gidip yemek yapmak.
Açıkçası hiç yemek yemek istemiyorum.•••
Canım hiç yemek istemiyor bu yüzden bir kaç lokma yemek yedikten sonra masadan kalktım. Yeniden kalbimin acıdığını hissettim. Ben nasıl ailemin katiline âşık olabilecek kadar kötü biri olmuştum. Yeniden gözyaşlarım akmaya başladı. Gözyaşlarımı asla durduramıyorum.
Aynanın karşısına geçtim. Ağlamaktan gözlerim şişmişti, Saçlarım dağılmış, yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Kendime çeki düzen vermeliyim. Evde durdukça ağlama isteğim geliyor. Bu yüzden dışarıya çıkacağım.
•••
Hazırlandım yanıma biraz para aldım ve dışarıya çıktım. Sahile doğru giderken pamuk şeker satan bir adam gördüm. Yanında ise 5-6 yaşlarında bir kız vardı.
İstemeden konuşmalarına kulak misafiri oldum.(Orada satılıyor mu bilmiyorum ama çaktırmayın xjsbsksjs)/
Pamuk şeker satan adam: kızım ne yapayım sana bedavaya pamuk şeker veremem.
Çocuk: abi lüffen hiç yemedim ben bu şekerden annemle babamda hiç almadı lüffen parasını sonra getireyim olmaz mı ya.
Adam: kızım bir daha seni nerede göreyim ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Fanfic"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...