51. BÖLÜM

2.5K 98 127
                                    

Yn'den

Hayatımda ilk defa kendimi bu kadar garip ve saçma bir şekilde mutlu hissediyordum. Cidden aşk bu muydu? İnsanların âşık olmadan önce saçma bulduğu ama eğer gerçek aşkını bulursa da sevginin sonsuz olabileceği bir duygu... Mükemmel bir şey doğrusu. Umarım herkes gerçek aşkını ya da ruh eşini diyelim acı çekmeden bulabilir..

Şu anda bunları düşünmenin zamanı değildi. Ayağa kalkmam gerekiyordu ve bende öyle yaptım. Yavaş yavaş odadan çıktım ve aşağı kata indim. Jungkook dışında herkes salonda boş boş oturuyordu.

Yn: Jungkook nerede?

Rm: bilmiyoruz, odasına git bak.

Yn: peki.

Tekrardan merdivenlere yönelmiştim. Jungkook teklifini kabul ettiğimin farkına varmamış mıydı diyeceğim ama o cidden zeki biri anlamıştır diye düşündüm.
Yavaş yavaş merdivenlerden çıkarken aklımdan bir sürü şey geçiyordu. Belki de tepkisiz kalmayı tercih edecekti bunu ben bilemezdim. Ya da daha uyanmamıştı bile.

Odasının önüne geldiğimde 'belki uyuyordur' düşüncesi ile kapısını sessizce açmıştım. İçeride uyuyan bir Jungkook vardı. Yavaşça içeri girdim.
Evet girmemem gerekebilirdi ama o kadar tatlı uyuyor ki girmemek için kendimi tutamadım.

Yatağının başına geldiğimde hafifçe gülümsedim. O.. o kadar garip biriydi ki. Aniden ruh hâli değişebiliyordu, dışarıdan biraz sert görünse bile aslında 5 yaşındaki bir çocuktan farkı yoktu, çok hızlı kırılabilen bir kalbi vardı ama bu sadece sevdiklerine karşı böyleydi.

Bir anda Jungkook tarafından kolumdan yatağa çekilmem ile ürkmüştüm. Ben ona 'ne yapıyorsun' bakışları yollarken o ise sadece gözlerime bakıyordu. Kollarının arasından kurtulmam imkansız desem yeri vardı ama kurtulmak istediğimi kim söylemişti?

Yn: biraz daha burada kalırsam nefessizlikten öleceğim sanırım.

Kollarını geri çekti. Ama hâlâ gözlerimin içine bakıyordu ben ise bir anda gözlerimi kaçırdım.

Yn: gözlerimin içine bakmazsan daha iyi olacak çünkü birazdan gözlerine âşık olacağım.

Jungkook kıkırdadı.

Jungkook: dün gece uyuyamadım.

Yn: ...

Jungkook: cidden seninle öyle garip bir aşk itirafı hikayesi yaşadık ki.. yazar sağolsun çok güzel sallıyor.

Yn: kesinlikle, kafayı yemiş manyak mıdır nedir?

(Ayh kafam çok güzel bu gün fkwjkdhfks he buraları ciddiye almayın)

Yn: beni salacak mısın?

Kollarını tekrar üzerime doladı.

Jungkook: hayır, sonsuza kadar buradasın.

Yn: hayır ama ya ben böyle mıcık mıcık ilişkileri sevmiyorum.

Jungkook: peki güzelim nasıl istersen öyle. Bu gün kutlama gibi güzel bir şeyler yapalım.

Yn: nasıl bir şey?

Jungkook: bilmem. Sonra karar veririz.

Jungkook tekrar yüzüme baktı. Ona 'kalk hadi' bakışlarımı yolluyordum. Yatakta otura otura uykum geldi resmen. Arkama yaşlandım ve gözlerimi kapadım.

Aniden yanağım ile oyun hamuru gibi oynandığını hissettim.

Yn: heh Min seo 1 sen 2

Jungkook: nasıl?

Mafya ℘ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin