50. BÖLÜM : Ay güzel görünüyor ✨🌙

2.4K 114 66
                                    

Yn'den

Dediğim gibi sabah bir çığlık sesi ile uyanmıştık. Bu bir kadının çığlık sesiydi. Tam olarak kim olduğunu anlayamadım.

Hızla aşağı indim. Arkamdan herkesin indiğini gördüm. Bizim evdeki birinden gelmediyse bu çığlık sesi kimden gelmişti?

Yn: ne oluyor ya siz bir şey biliyor musunuz?

Jungkook: hayır. Sanırım herkes yeni uyanmı-

Bir çığlık sesi daha geldi. Bu sefer daha net duyuluyordu. Bir kadın bağırıyordu ve bu ses dışarıdan geliyordu.

Nasıl bir hızla dışarı çıktığımı size anlatamam bile. Gördüğümüz şey beni korkutmuş ve bir o kadarda kızdırmıştı.

Bir kadın ve adam vardı. Adam kadını yolun kenarına çekmiş ve dövüyordu cidden dövüyordu ve arabada da bir bebek vardı o ise ağlıyordu.

Herkes saliseler içinde şaşkınlık ve öfke duygusunu yaşamıştı.

Üyeler direk adamın yanına gitti ve kolundan tuttular.
Soo Ah ve Min seo arabaya doğru bebeği almaya gitti. Ben ve Soo Bin ise kadının yanına doğru gitmiştik.

Kadın çok ağlıyordu. Konuşmasına izin vermeden önce sakinleştirmeliydik.

Yn: tamam.. lütfen geçti.. artık güvendesiniz.

Kadın: hayır.. o-o hayatta olduğu sürece biz asla güvende olmayacağız.

•••

En son üyeler adamı polise götürdü.
Kadın ve bebek şimdilik bizim yanımızda kadın sakinleşince onu da götüreceğiz.

Yn: tamam lütfen ağlamayın.. isminiz ne? Ve oldu?

Kadın: B-ben Soo Min.

Yn: lütfen ağlamayın artık güvendesiniz bayan Soo Min. Sadece bize neler olduğunu anlatın lütfen.

•••

Sanırım artık sakinleşti ve kendini güvende hissediyor. Şimdide bize neler yaşadığını daha doğrusu hayat hikayesini anlatacak.

Soo Min: tamam. Ben 24 yaşındayken b-babam beni zorla onunla evlendirdi.

Yn: ne? Neden peki?

Soo Min: onun ailesi zengindi v-ve bir gelin arıyorlardı. Babamın da o zaman borçları vardı ve beni evlendirdi. Sonra en kısa zamanda nikahımız kıyıldı ve evlendik. A-ama o, o kadar taş kalpliydi ki. Beni her gün dövüyordu, bana canı ne isterse onu yapıyordu. Bunu annemlere çok kez söyledim ama hiçbirinin umrunda olmadı. Bende evden kaçtım, o beni buldu.. ben kaçtım, o beni buldu..
2 yıl boyunca bu böyle devam etti. Sonra hamile olduğumu öğrendim. O da hamile olduğumu öğrenince beni eskisi gibi dövemedi. Sonra oğlum doğdu.. o doğduktan sonra eski hayatıma geri döndüm hatta eskisinden daha çok hayatı bana zindan ediyordu.

Min seo: polise gitmedin mi?

Soo Min: çok kez ama her seferinde kanıtım olmadığı için bana inanmadılar vücudumdaki yaraları gösterdim yine inanmadılar. E-en son dün gece oğlumu da alıp yurt dışına kaçacaktım.. ama o yine o sabaha karşı saatlerde bizi buldu. Zorla bizi arabasına bindirip götürüyordu ki ona bağırdım ona ondan bıktığımı söyledim. O ise çok sinirlendi arabayı kenarına çekti ve beni yol kenarında dövmeye başladı. İşte sonrasında siz geldiniz..

(Cidden şu anda belki de binlerce kadın bundan daha kötü şeyler yaşıyor ve biz onlara yardım edemiyoruz, polise ne kadar gitseler bile kimse onları tınlamıyor cidden bunun için ben bile kendimi kötü hissederken o piçler bunu kadınlara nasıl yapıyor aklım almıyor)

Mafya ℘ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin