Selam nasılsınız bakalım. Neyse bundan sonra hikâyenin ana karakteri olan kızın ismi Jae yerine
yn(açılımı your name) olacak bu değişikliği yapmamın nedenini bilmiyorum ama bundan sonra Jae değil yn yazacağım iyi okumalar :)Sabah erkenden uyandım aslında baya erken şu an saat sabahın 4'ü daha güneş bile doğmamış yuh neyse iyi ki erken uyandım çünkü şu an herkes uyuyor yani kaçmak için iyi bir fırsat. Bu evden kaçmanın tam zamanı şu anda Min seo ve Soo bini uyandıramam evden çıkıp hemen polise gideceğim ve Min seo ile Soo bin'i de bunların elinden kurtaracağım.
Hemen ayağa kalktım ve sessiz adımlarla aşağı kata indim. Dışarıda iki tane koruma var ama ikiside ayakta uyuyor hwksbsksn. Ama sorun korumalar değil kapının kilitli olması. Hemen bir odaya girdim neee bu oda boş. Yaa nasıl yani hani sadece 2 tane boş oda vardı. Neyse ya şu an konu bu değil. Hemen camdan dışarı çıktım. Oh beeğ özgürlük buuu. Koşar adımlarla evin bahçesinden de dışarı çıktım.
°°°
Yaklaşık 1 saattir boş boş yürüyorum. Güneş çoktan doğdu. Ve sokakta bir kaç insan var. Min seo ve Soo bin ile bütün şehiri gezdiğimiz için ben buraları avucumun içi gibi biliyorum. Karakol buraya 20 dk mesafe uzak ama olsun yürümeye devam ediyorum.
°°°
Eveet sonunda karakola geldim. Ve arkadaşlarımı kurtaracağım. Şimdi içeriye girdimmm.
Polis memuru: buyrun hanımefendi.
Yn: merhaba ben bir ihbarda bulunmak istiyorum.
Polis memuru: ne hakkında
Yn: beni ve arkadaşlarımı kaçırdılar.
Polis memuru: ne! Nasıl yani?
Yn: bakın şimdi bir sabah uyandım ve bir adam babamı ayağından vurmuş beni bayıltıp bir yere götürdü. Sonra bu adam ve arkadaşları benim arkadaşlarımı da kaçırmışlar sonra bu adamlar yüzünden başka bir adam beni kaçırdı sonra be-
Polis memuru: hanımefendi siz ne saçmalıyorsunuz!
Yn: ya saçmalamıyorum bunlar gerçek lütfen bana yardım edin.
Polis memuru: şu kızı dışarıya atın!
Yn: LAN SEN NE DİYON LAN HAYVAN BEN BİR SAATTİR SANA DERDİMİ ANLATMAYA ÇALIŞIYORUM SENİN YAPTIĞINA BAK!
°°°
Böyle bir şey olamaz değil mi? Cidden inanamıyorum. polislere başımdan geçenleri anlattım ve bana inanmadılar... Üstüne bir de beni dışarı attılar. Nasıl olur yaa. Nerede adalet. Yaw benim bunlara yalan borcum mu var anlamıyorum. Of ya şimdi ne yapacağım. Her zamanki gibi SIÇTIM. Ya hayat neden bana böyle yapıyor yaa.
Ne yapacağımı bilmiyorum. Yavaş adımlarla yeniden ilerliyorum. Eve gitmek istiyorum ama bizim evimiz şehrin taa diğer ucunda en az bir buçuk saate anca varırım.
°°°
Aradan 10 ya da 15 dk geçti ama ben gerçekten çok yoruldum ve acıktım. Saatlerdir yürüyorum. Bir parka gelmişim hemen bir banka oturdum biraz dinlenip sonra yola devam ederim.
•••
Yavaşça gözlerimi açtım. Nee en son parkta dinlenirken uyuya kalmışım. Ahh salak yn neden uyuya kalırsın ki. Off burası jungkook'un evi. Ya bu beni yine nerden buldu.
Bir anda odaya o hizmetçi kadın daldı.
Kadın: aşağıya inecek mişsin yn.
Yn: niye?
Kadın: Jungkook bey ve üyeler sizi bekliyor.
Diyip gitti.
Gitsem mi yoksa gitmesem mi?
Gideyim ya umarım bana bişey yapmazlar.
Yavaşça ayağa kalktım ve aşağı kata doğru inmeye başladım. Üyeler koltukta oturmuş telefonlarına bakıyordu. Ve hepsi bir anda telefonunu bıraktı ve bana sinirli bir şekilde bakıyorlar.
Jungkook: yn sen hiç akıllanmayacak mısın?
Yn: yoo ben zaten akıllıyım ksnlanslans
Noluyo bana ya galiba yürek yedim.
Jungkook: çok komik. En son sana verdiğim ceza seni akıllandırmadı mı?
Jimin: o değilde birde ciddi ciddi polise gitmiş nzjqmajsmj
Yn: sanane ya. Hem min seo ve Soo bin nerede?
Rm: bence şu an onları değil kendini düşün.
Yn: düşünüyüm... Canım kendim yaa. Ne kadar iyi güzel komik ve hayat dolu bir insanım ben yaa.
Herkes gülmemek için kendini zor tutuyordu. Eveet başarmak üzereyim eğer hepsi gülerse ağzıma sıçmazlar dimi?
Jungkook: SEN NASIL BU KADAR DEĞİŞİK BİR İNSAN OLABİLİYORSUN ANLAMIYORUM. SANA İYİ DAVRANIYORUM AMA YİNE DE BURDAN KAÇMAYA ÇALIŞIYORSUN
yuh öyle bir bağırdı ki kulağım ölcekti.
Yn: ne bekliyorsun? Bana iki iyi davrandın diye hemen sizinle kalmayı falan kabul mü edeceğimi sandın.
Jungkook: sana yeni bir ceza vermeliyim.
Amaan çokta umrumda. Yeter yaw hep senle mi uğraşacağım ben.
Jungkook beni sürükleyerek o depo gibi olan bodrum katına indirdi.
Ve beni yere fırlattı. Yuh ya öküzz.
Bir anda kemerini çıkarttı.
Ne! Şu anda aklımdan çok kötü şeyler geçiyor. Yapmaz ya. Yok yapmaz dimiii? Korkmaya başladım.
Emeğimin karşılığı için oy ve yorum atın lütfen :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ℘ JJK
Fanfic"Ay çok güzel görünüyor değil mi?" Dedi gülümseyerek Ona döndüm. "Evet. Mükemmel." "O Japon inancını biliyor musun?" "Hayır, Ne Japon inancı?" Keyifle gülümsedi. "Bir Japon inancına göre; eğer iki kişi gece birlikte ay'ı izlerken karşıdakinin 'bu g...