30. BÖLÜM

2.9K 130 86
                                    

Kapıyı açtım ve karşımda Min seo ve Soo bin'in babası vardı. Ağlamak istiyorum şu anda sıçtık.

Min seo'nun babası: içeriden sesler geliyor evde kim var?!

Yn: hiç kimse yok bizim kızların sesi işte.

Soo bin'in babası: tamam bizi içeri almayacak mısın?

Evett ne yapacağım içeri girerlerse üyeleri görürler ve baya bir kaos olur.

Yn: ıı şey burada konuşsak olur mu?

Soo bin'in babası: bence siz bir şey saklıyorsunuz hadi içeri girelim.

Min seo'nun babası: aynen bakalım neler oluyor?

Kapıdan girdiler.. onlar önde ben arkada salona yürüyoruz ve korkuyorum. İçeriye girdiğimiz anda herkes bize baktı.

Min seo'nun babası: SİZ?! KIZLARIN YANINDA NE YAPIYORSUNUZ?

Soo bin'in babası: SİZİN HAPİSTE OLMANIZ LAZIMDI.

Soo ah: suga gel biz gidelim karışıklık olacak gibi görünüyor.

Min seo'nun babası: HİÇ BİR YERE GİTMİYORSUNUZ!

Owww ikisi de adeta küplere bindi. Ne olacak bilmiyorum... Lann aklıma çok iyi bir yalan geldi.

Yn: artık açıklamamıza izin verin.

Soo bin'in babası: ne diyeceksiniz? Yine "onlar suçsuz" diyecek ve bizi sinirlendireceksiniz değil mi?

Herkes ne diyeceğimi bekliyor.

Yn: tamam sakin olun oturun her şeyi anlatacağım.

Herkesin gözleri açıldı. Eğer gerçekleri anlatırsam daha da sinirleneceklerini bende biliyorum. Onlara gerçekleri anlatacak kadar salak değilim.

Yn: bakın bizi aslında onlar kaçırmadı.

Min seo ve Soo bin'in babası aynı anda: ne?!

Yn: şimdi bizi başka birileri  kaçırmıştı.

Min seo'nun babası: peki nerden tanışıyorsunuz? Ve onlar kimdi?

Derin bir nefes aldım ve konuşmaya devam ettim.

Yn: size söyleyemedik ama onlar bizim erkek arkadaşlarımız.

Aslında yeniden Jungkook ile sevgili rolü yapma meraklısı değilim ama üyelerin ailesi böyle biliyor eğer onlara sadece Soo bin ve Min seo'nun sevgilisinin olduğunu söylersem karışıklık çıkar bir taraf "siz sevgilisiniz" der diğer taraf "siz sevgili değilsiniz" der. Baya bir karışıklık olur. Bunlara hiç gerek yok. O yüzden yeniden böyle bir yalan uyduracağım.

Soo bin ile Min seo'nun babası çok şaşırmıştı. Sadece onlar değil herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu.

Soo bin'in babası: bunu neden baştan bize söylemediniz?

Yn: söylemeye çalıştık ama bize inanmadınız bile.

Min seo'nun babası: nasıl yani şimdi benim kızımla bunlardan biri sevgili mi?

İlk önce min seo'yu sonra ise V'yi gösterdim.

Yn: bu ikisi sevgili.

Soo bin ve Rm'i gösterdim.

Yn: ve o ikisi.

Soo bin'in babası: şimdi olayları en başından anlatıyorsunuz.

Yn: tamam anlatayım. Aslında biz yaklaşık 1 yıldır tanışıyoruz ve sevgiliyiz ama bunu size söyleyemedik ne tepki vereceğinizi bilmiyorduk. Neyse olaya geçeyim. Şimdi ilk kaçırıldığımız kişiler kimlerdi bilmiyorum çünkü hep maske takıyorlardı.. sonra bir kaç gün önce 'bunlar' diye hitap ettiğiniz çocuklar bizi kurtardı.

Mafya ℘ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin