Θελω μολις τελειώσετε την ανάγνωση να διαβάσετε τις μαλακιουλες 😢 που σας λέω στο τέλος ❤️
Καλή ανάγνωση αγάπες ❣️
"Είσαι καλύτερα;" με ρωτάει και γνεφω.
"Ναι, νυστάζω λίγο και πεινάω, ξέρεις τι θα ήθελα τώρα ρε Στέλιο. Ένα προφιτερολ ρε συ" λέω και σηκώνει το πρόσωπο του από το τετράδιο για να με δει.
"Προφιτερολ; Θες να πω στην Άννα να σου φέρει; Έχει δεύτερη ώρα." λέει και γνεφω αρνητικά.
"Όχι όχι δεν πειράζει " λέω και γνέφει.
.
Βγαίνω από την τελευταία ώρα, ο Στέλιος έκανε κοπάνα με την Άννα και η Νεφέλη είχε 5 ώρες οπότε είμαι μόνη μου. Α και να σημειωθεί πως βρέχει όλη μέρα.
Έβγαλα την ομπρέλα από την τσάντα και αρχισα να περπατάω προς το σπίτι μου.
Θέλω ακόμα εκείνο το προφιτερολ.
Κλείνω την ομπρέλα και μπαίνω στον φούρνο απέναντι από το σπίτι του Αχιλλέα.
"Γειά" λέω και κοιτάω τα γλυκά.
"Επ καλώς την, πάλι τουρτιτσα θα βάλω; ;" ρωτάει χαμογελαστά και χαχανιζω.
" Όχι όχι, είχα όρεξη για προφιτερολ από το πρωί" λέω και τον κοιτάω.
"Θα σου προτείνω αυτό με το μπουενο γαμαει" λέει και περιμένει να απαντήσω.
" Καλά σε εμπιστεύομαι, βάλε αυτό "λέω και το βάζει σε ένα κουτι. Ττο βάζει σε σακούλα ναιι του δίνω τα λεφτά.
" Κάτι άλλο όμορφη;"
"Εμμ οχι ευχαριστώ "λέω και παίρνει ένα μικρότερο κουτάκι βάζει μέσα μια παστουλα και το βάζει στη σακούλα.
" Κερασμένο "λέει
"Ευχαριστώ αλλά δεν μπορώ να το δεχτώ "
" Γιατί όχι θα θυμώσει το αγόρι σου; Αν είναι έτσι πες ότι το αγόρασες"
" Όχι, έχω χωρίσει αλ-"
" Ε τότε δεν υπάρχει πρόβλημα" λέει και χαμογελαω
"Καλα, ευχαριστώ πολύ"
"Δεν κάνει τίποτα" λέει και φεύγω.
Βγαίνω και βλέπω ακριβώς μπροστά μου τον Μάνο.
" Επ μικρή "λέει και έρχεται να με αγκαλιάσει.
" Γεια"λεω δίχως ίχνος χαράς.
" Γιατί τέτοια μούτρα; "ρωτάει και τον κοιτάω με σηκωμένο φρύδι.
" Α ναι σωστά, το ξεχνάω συγνώμη "λέει και χαμογελαω αχνά.
YOU ARE READING
My babysitter
Teen FictionΗ Μελίνα, μια 18 χρόνη μαθήτρια Τρίτης λυκείου, οι γονείς της δεν παντρεύτηκαν ποτέ , μια εφηβική τρέλα , η μητερα της μόλις την γέννησε εφυγε και από τότε ζει με τον πλέον 38 χρόνο πατέρα της, ο οποίος αρνήθηκε να την δώσει για υιοθεσία. Μεγάλωσε δ...