-Chapter 51

6.9K 244 101
                                    

"Ωραία για πες μου τι είναι τότε μαμά!" λέω ειρωνικά.

"Ο Μίλτος από εδώ είναι ο-"

"Ο πρώην σου ξέρω, ήταν που χθες του έλεγες ότι τελειώσατε;" ρωτάω με ειρωνικό τόνο για μια ακόμη φορά.

"Ασε με να σου εξ-"

"Ο μπαμπάς το ξέρει;" ρωτάω και δεν μιλάει.
" ΡΩΤΆΩ ο μπαμπάς το ξέρει; "

" Όχι, αλλά δεν είναι αυτο που νομίζεις! ΔΕΝ ΑΠΑΤΆΩ ΤΟΝ ΒΑΣΊΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΌ, ΕΊΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ! Δεν θα χαλάσω την οικογένεια μου για αυτόν. Δεν θέλω να σας ξανά χάσω! "λέει και η φωνή της στο τέλος σπάει. Ο Μίλτος πάει να την ακουμπήσει και του βαράω το χέρι.

"Κάτω τα κουλά σου γιατί αν χρειαστεί δαγκωνω. "λέω.

" Και συγνώμη για το πρωί, απλά είχα νεύρα με εμένα. "προσθέτει και την αγκαλιάζω.

" Και εγώ συγνώμη "λέω και με φιλάει στο κεφάλι.
"Θα σας αφήσω να πειτε ότι έχετε. Αλλά εσύ να ξέρεις αν δω κάτι περίεργο να ξέρεις έκανα Μουάι Τάι"λέω και φεύγω ξανά στα παιδιά.

" Μαλακα όλα καλά; "ρωτάει ο Στέλιος.

Γνεφω θετικά και πίνω μια γουλιά από τον καφέ μου.

Τους έβλεπα να μιλάνε και ύστερα από λίγο η μανα μου σηκώνεται κοπανοντας το χέρι στο τραπέζι, παίρνει το νερό, του το ρίχνει επάνω του και φεύγει.

"Μελίνα φεύγω, θα έρθεις να πάμε μαζί ή έρθεις μετά;"ρωτάει

"Ε όχι θα έρθω ούτως ή άλλως φεύγαμε και μεις." λέω και σηκωνομαστε όλοι.
Αφήνουμε λεφτά στο τραπέζι και φεύγουμε.

"Εμ μαμά, μπορούμε να πάρουμε σήμερα με τον Αχιλλέα το αμάξι για να πάω για οδήγηση; "ρωτάω και μου ρίχνει μια κλέφτη ματιά.

"Πάρε λίγο το τηλέφωνο μου, άνοιξε το και ψάξε στις επαφές το όνομα Τάσος Ασφ" λέει παραξενευομαι αλλά το κάνω.

"Παρακαλώ;" ακούγεται από την άλλη γραμμή του τηλεφώνου.

" Έλα Τάσο, η Ελπίδα είμαι, η Χρήστου"λέει η μαμά μου.

"Αα έλα Ελπίδα πως μπορώ να σε εξυπηρετήσω; "ρωτάει

" Θα ήθελα να μου κάνεις ασφάλεια για τρακάρισμα στο αυτοκίνητο αν δεν έχω ήδη." λέει η μαμά μου και γουρλώνω τα μάτια μου.

"Έχεις ήδη, αν θυμάσαι σου έχω κάνει όλο το πακέτο " λέει

" Εντάξει τότε, σε ευχαριστώ, καλή συνέχεια "λέει και μου κάνει νόημα να το κλείσω.
" Εντάξει μπορείς να το πάρεις "μου λέει και την αγριοκοιτάζω.

My babysitter Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora