-Chapter 22

10.1K 334 63
                                    

Όπως καθόμασταν με τα κορίτσια στον καναπέ και μιλάγαμε ακούσαμε από τις σκάλες βήματα.

"Μικρή θα βγω με κάτι φίλους." λέει και ενώ κατεβαίνει καλοφτιαγμενος από τις σκάλες έρχεται, μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο και το άρωμα του εισέρχεται στα ρουθούνια μου.

"Με τα αγόρια;" ρωτάει η Άρια και ανασηκωνει τους ώμους του.

"Με κάτι άλλους φίλους μας, είπαν ότι λογικά θα έρθουν" λέει ο Αχιλλέας και μου χαϊδεύει την πλάτη.

"Καλά να περάσεις" λέω και γυρνάω να τον δω.

"Ευχαριστώ μωρό μου. Και σεις, μπαι κορίτσια" λέει και φεύγει.

" Και τώρα κοριτσοπαρεα!" λέει η Νεφ και μας κοιτάει πονηρά.

" ΠΆΡΤΥ! "φωνάζουμε και οι τρεις μαζί και δεν χάνω χρόνο να βάλω μουσική στην τηλεόραση.

" Πάω επάνω να φέρω βότκα, εσείς παραγγείλτε! "λέω και τρέχω στο δωμάτιο μου.

Έχω πολύ καιρό να βρεθώ ετσι με τα κορίτσια. Η αλήθεια είναι ότι μου έχουν λείψει.

Αφου πήρα ένα μπουκάλι βότκα και κατέβηκα τα κορίτσια είχαν ήδη παραγγείλει πίτσες.

...

"ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΜΟΥ ΚΆΝΕΙ ΣΚΡ ΣΚΡ ΣΚΡ ΚΑΙ ΈΠΕΣΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΑΡΈΚΛΑ. "φωνάζει η Άρια και αρχίσαμε να γελάμε χωρίς λόγο. Το κουδούνι χτυπάει και σηκώνομαι με πολύ προσπάθεια να ανοίξω.

"Γειά" λέει και τον κοιτάω από πάνω έως κάτω.

"Τι κ- χικ κάνεις εσύ εδώ; "

" Πρέπει να μιλήσουμε "λέει και κοιτάω τα κοριτσια που συνεχίζουν να γελάνε.

"Δεν έχω πολύ χρόνο."λεω και βγαίνω έξω.

"Κοίτα Μελίνα" λέει και παίρνει μια ανάσα. "Μου αρέσεις, σε σκέφτομαι συνέχεια, δεν μπορώ να σε βγάλω απ'το μυαλό μου και δεν ξέρω γιατί δεν απαντάς στα τηλέφωνα στα μηνύματα και σε ότι προσπάθεια έχω κάνει να σου μιλήσω ." λέει και με πιάνει από την μέση, κολλάει τα σώματα μας και νιώθω πως με πνίγουν."Γιατί με αποφεύγεις; "ψιθυρίζει και με πλησιάζει επικίνδυνα.

"Αλεξ όπα! "λέω και προσπαθώ να τον σπρώξω." Αλεξ σε παρακαλώ ασε με έχω αγόρι "λέω και συνεχίζω τις προσπάθειες μου, όμως αρχίζει να μου φιλάει τον λαιμό.

"Σε θέλω" λέει και τον σπρώχνω επιτέλους.

" Ασε με! "φωνάζω και τρέχω στο σπίτι κλαίγοντας. Ένιωσα πολύ άσχημα. Σκουπισα τα δάκρυα μου και πήγα ξανά στα κορίτσια.

My babysitter Where stories live. Discover now