"Στέλιο πήγαινε!" τον σπρώχνω και τρέχει πίσω από την Άννα.
"Τι φάση;" πετάει η Μανια, μια συμμαθήτρια μου.
"Τίποτα στο μάθημα μας εμείς" λέει η καθηγήτρια και ρωτάει ένα άλλο παιδί να πει την άποψη του.
Στέλιος pov
"Περίμενε Άννα γαμω!" φωνάζω και τρέχω να την πιάσω.
Βγαίνει έξω από το κτίριο και πηγαίνει στο πίσω προαύλιο, κάθεται σε ένα παγκάκι και μαζεύεται κλαίγοντας.
Κάθομαι δίπλα της και την αγκαλιάζω. Κάθεται άπραγη στην αρχή αλλά μετά με σφίγγει επάνω της.
" Δεν αντέχω άλλο" λέει και ορκίζομαι ραγιζει η καρδιά μου να την βλέπω έτσι.
"Μπορείς να μου πεις, εμπιστεύσου με" λέω και της σκουπιζω τα δάκρυα.
"Φ-φοβάμαι να σου πω εδώ. Νοιώθω ότι θα έρθει και θα μας χτυπήσει και τους δύο." λέει αγχωμένη και καταλαβαίνω για ποιον λέει.
"Θες να πάμε σπίτι σου ή σπίτι μου; Άννα πρέπει να μιλήσεις!" την παροτρυνω και γνέφει.
" Πάμε σπίτι σου "λέει και με πιάνει από το μπράτσο σαν να προσπαθεί να κρυφτεί.
" Άννα ηρέμησε είμαι εγώ εδώ "λέω και της χαϊδεύω το χέρι.
Αρχίσαμε να περπατάμε προς το σπίτι μου, ευτυχώς δεν είναι ούτε δύο λεπτά από το σχολείο. Ανοιγω την πόρτα και μπαίνουμε μέσα. Δεν έχει σταματήσει να κλαίει.
Την αφήνω στον καναπέ και πηγαίνω να της βάλω ένα ποτήρι νερό. Της το δίνω και πίνει λίγο, το αφήνει στο τραπέζι και γυρνάει με κοιτάει και αρχίζει να κλαίει πάλι.
Την παίρνω στην αγκαλιά μου και χώνει το κεφάλι της στο βαθουλωμα του λαιμού μου. Έχει περάσει τα χέρια της γύρω από τον λαιμό μου και εγώ τα είχα στην μέση της.
"Σσς ηρέμησε Αννα" λέω και της χαϊδεύω την πλάτη.
Ύστερα από λίγο αρχίζει να χαλαρώνει και με σφίγγει.
"Είσαι έτοιμη να μου πεις;" ρωτάω και απομακρύνεται.
"Ο Ζακ ήταν αυτός που με χαστούκισε σήμερα. Ο Ζακ ήταν αυτός που μου έκανε τις μελανιές. Ο Ζακ ήταν αυτός που μου έχει κάνει τόσες γρατζουνιές.
Ο Ζακ ήταν αυτός που αγάπησα πολύ αλλά τον μίσησα ακόμη περισσότερο, τον μισώ! "λέει και μπορώ να νιώσω τον πόνο της." Και γιατί δεν κάνεις κάτι; "
" Γιατί Στέλιο φοβάμαι, δεν μπορώ να το κάνω, θα με χτυπήσει. "λέει και της χαϊδεύω τις παλάμες.
KAMU SEDANG MEMBACA
My babysitter
Fiksi RemajaΗ Μελίνα, μια 18 χρόνη μαθήτρια Τρίτης λυκείου, οι γονείς της δεν παντρεύτηκαν ποτέ , μια εφηβική τρέλα , η μητερα της μόλις την γέννησε εφυγε και από τότε ζει με τον πλέον 38 χρόνο πατέρα της, ο οποίος αρνήθηκε να την δώσει για υιοθεσία. Μεγάλωσε δ...