"Αχιλλέα μου το ξέρεις και συ ο ίδιος πως αν το κάνει θα έχει δίκαιο και πως θα το κάνει επειδή την πλήγωσες. Σε αγαπάει και φαίνεται" λέει και μου κρατάει τα χέρια "και ακριβώς επειδή φαίνεται σου λέω πως δεν θα σε χωρίσει ή και να το κάνει ξέρω πως θα ξανά είστε μαζί"
" Το ελπίζω, γιατί αλήθεια την αγαπώ, την αγαπώ όσο τίποτα και αλήθεια...σκεφτομαι το μέλλον μαζί της. "παραδέχομαι και με κοιταζει με γουρλωμένα μάτια.
" Θες να μου πεις ότι σκέφτεσαι με την κόρη μου γάμο, παιδιά, οικογένεια; "ρωτάει
" Ακριβώς αυτο" επιβεβαιώνω.
" Αυτή σου χει πει κάτι τέτοιο; "αναρωτιέται.
" Είχαμε συζητήσει κάτι αλ-"λέω και με διακόπτει
" Κάτσε κάτσε Αχιλλέα γιατί θα τρελαθώ. Το παιδί είναι μεγάλη ευθύνη και δεν θέλω να τραβήξει το εγγόνι τα ίδια που τράβηξε η Μελίνα. " λέει
"Καλά ηρέμησε δεν είπα ότι είναι έγκυος "λέω και με κοιτάει.
" Χρησιμοποιείται πάντα προφ-"
"Ναι ναι" απαντάω στην ερώτηση της πριν την πει.
Σταυροκοπιεται και και τρώει λίγο από το τοστ της.
" Τέλος πάντων αντε Ελπίδα εγώ να φεύγω πήγε τρεις, να κοιμηθείς και εσύ, θα τα πούμε "λέω και με πηγαίνει μέχρι την πόρτα, με αγκαλιάζει και φεύγω.
Μελίνας pov
Ανοίγω τα μάτια μου και νιώθω όλα τα χθεσινά να μου παίρνανε σαν ταινία μπροστά στα μάτια μου. Νιώθω τα μάγουλα μου υγρά και αμέσως σκουπιζω τα δάκρυα.
Μάταιη προσπάθεια. Χώνω το κεφάλι μου στο μαξιλάρι και αρχίζω να κλαίω.Γιατί γαμωτο; Γιατι; Δεν είμαι έστω και λίγο καλή;
Μπορεί να έχει δίκαιο ο Αχιλλέας και να έγινε όντως όπως τα λεει.
Δεν ξέρω. Δεν ξέρω τι να πιστέψω πλέον. Και το χειρότερο είναι ότι, αν όλο αυτό που είχαμε ήταν ψέμα εγώ το εχαψα, τον ερωτεύτηκα, του δόθηκα.
Άρχισα να αναπολώ ότι περάσαμε μαζί, τις βόλτες, τους τσακωμούς, τις ζήλιες, τα φιλιά μας, τα χάδια μας, γενικά τις στιγμές μας.
Δεν ξέρω πόσες ώρες έχουν περάσει που δεν έχω βγει από το δωμάτιο, δεν έχω ανοίξει σε κανέναν την πόρτα, η μανα μου ήρθε γύρω στις 5 φορές να μου φέρει φαΐ, δεν άνοιξα. Τα κορίτσια έκαναν απανωτές προσπάθειες να τους ανοιξω την πόρτα για να τους μιλήσω και να ηρεμήσω όπως έλεγαν αλλα δεν το έκανα.
YOU ARE READING
My babysitter
Teen FictionΗ Μελίνα, μια 18 χρόνη μαθήτρια Τρίτης λυκείου, οι γονείς της δεν παντρεύτηκαν ποτέ , μια εφηβική τρέλα , η μητερα της μόλις την γέννησε εφυγε και από τότε ζει με τον πλέον 38 χρόνο πατέρα της, ο οποίος αρνήθηκε να την δώσει για υιοθεσία. Μεγάλωσε δ...