-Chapter 33

9.9K 281 83
                                    

Ο Αχιλλέας στελνει την διεύθυνση στον Κρις, ανεβαίνουμε στην Μηχανή.

"Θες να μαγειρέψω εγώ μήπως;" ρωτάω καθως μπαίνουμε στην είσοδο.

"Όχι μωρό μου θα παραγγείλουμε είπαμε" λέει και βγαίνουμε από το ασανσέρ, ξεκλειδώνει την πόρτα και μπαίνουμε μέσα.

"Παω να αλλάξω εσύ θες να βάλεις κάτι άλλο;" με ρωτάει και γνεφω. Με πιάνει από το χέρι και πηγαίνουμε στο δωμάτιο.

"Σε εμένα άφησες τίποτα; "ρωτάω όταν ανοίγει την ντουλάπα.

"Ναι αγάπη μου" λέει και παίρνει μια γκρι φόρμα. Βγάζει το τζιν και βάζει την φόρμα.

ΈΛΑ ΤΏΡΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑΑΑ.

" Εμ γκχμ" λέω και με κοιτάει.

"Τι;" ρωτάει πονηρά και με κολλάει στην δίπλα ντουλάπα.

" Τι τι; Θέλω να αλλάξω, γιατί πάει αλλού το μυαλό σου; "ρωτάω και με φιλάει στον λαιμό.

"Γιατί μωρό μου και συ αυτό σκέφτηκες" λέει και τον απομακρύνω.

"Μπορεί αλλά δεν προλαβαίνουμε" λέω και κατσουφιαζει.

"Καλααα" λέει σαν παιδάκι και μου δίνει μια φόρμα του και μια μπλούζα του.

" Ευχαριστώ "λέω και βαζω την φόρμα  ανεβάζοντας ταυτόχρονα και το φόρεμα για να το βγάλω και μετά φοράω την μπλούζα του, σφίγγω την φόρμα για να μην πέφτει και έτοιμη.

Με πλησιάζει και τυλίγω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του. Με κολλάει επάνω του και με σφίγγει στην αγκαλιά του με σηκώνει, βάζω τα πόδια γύρω του και δεν με αφήνει κάτω.

"Είμαι βαρια ρε μαλακα κατέβασε με" λέω και με κρατάει καλύτερα ενώ πηγαίνει προς το σαλόνι.

"ΑΧΙΛΛΈΑ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΤΗΝ ΜΈΣΗ ΣΟΥ" φωνάζω ενώ γελάω και το κουδούνι χτυπάει.

"Κατέβασε με τώρα" λέω και ανοίγει την πόρτα με τα παιδιά να μας κοιτάνε σαν ηλιθια.

"Τι κάνετε; "ρωτάει η Άρια και την αγριοκοιτάζω.

"Δεν με αφήνει να κατέβω" εξηγώ και ρίχνουν ένα πνιχτο γελακι.

" Έλα Αχιλλέα τελείωνε" γκρινιάζω και  δεν μου δίνει σημασία έτσι και εγώ  χαλάρωσα πάνω του.

"Πω πω πολύ ωραίο, καλορίζικο κολλητέ!" λέει ο Μάνος

" Ναι καλορίζικο" λένε και οι υπόλοιποι.

" Θα μα αφήσεις τώρα;" αναρωτιέμαι και η Νεφέλη του κάνει νοήματα να μην με αφήσει.

My babysitter Where stories live. Discover now