-Chapter 57

6.3K 227 105
                                    

Still Αχιλλέας pov

Μπαίνω σε ένα ταξί, δίνω την διεύθυνση του σπιτιού της Μελίνας και δεν βλέπω την ώρα να φτάσω.

"Γιατί τόσο αγχωμένος;" ρωτάει ο ταξιτζής

"Έκανα μαλακία"

"Ελπίζω να μην έκλεψες ή σκότωσες κανένα, δεν θέλω να μπλέξω" λέει

"Όχι, με την κοπέλα μου έκανα μαλακία" λεω και την παίρνω τηλέφωνο.

"Το τηλέφωνο του συνδρομητή που καλέσατε έχει το τηλέφωνο του απενεργοποιημενο, παρακαλώ καλέστε αργότερα "

Το κλείνω και παιρνω τον Μανο.

" Έλα την βρήκες; " ρωτάει

" Στο ταξί είμαι ακόμα, έχει κλειστό το κινητό ρε πουστη! Μήπως πήρε τα κορίτσια; Έχω αρχίσει να ανησυχώ γαμω! "

" Τώρα θα σου ελεγα τίποτα για το σπίτι σου, αλλα οχι δεν πήρε "

" Φοβάμαι "παραδέχομαι

"Σε μην κατέβαζες ένα μπουκάλι μόνος σου ρε μαλακα, σου έλεγε η κοπέλα σταμάτα να πίνεις εσύ στον πουτσο σου εκεί, τώρα λούσου τα. Εντωμεταξύ ακομα δεν μας είπες τι έγινε "

" Εγω ρε μαλακα να κατουρησω και να ξεράσω πήγα, μετά κάπου μπερδεύτηκα. Βασικά... - "

" Λαγκαρες; " ρωτάει ο Κρις μέσα από το τηλέφωνο και ο Μάνος γελάει.

" Σκασε προσπαθώ να θυμηθώ. Νομίζω πως ξέρασα, βγήκα, πλυθηκα και ξανά πήγα τουαλέτα γιατί θυμήθηκα ότι ήθελα να κατουρησω, ε και κάπου εκεί ήρθε αυτή. Δεν την είδα, για την ακρίβεια δεν με άφησε να την δω. Θυμάμαι χαρακτηριστικά να λέω Μελίνα και να απαντάει ναι αγάπη μου. Είμαι χίλια τα εκατό σίγουρος. Μέχρι που ήρθε όντως η Μελίνα και ο Μάνος. ΜΑΛΑΚΑ ΘΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΏΣΩ ΤΗΝ ΚΑΡΙΌΛΑ "ουρλιάζω και κοιτάω τον ταξιτζή.
" Χίλια συγνώμη "

" Δεν πειράζει αγόρι μου,φώναξε όσο θες, δίκαιο έχεις "λέει και χαμογελαω πίκρα.

" Τι λέει αυτός; Πες του σε παρακαλώ μην σου δινει θάρρος!" λέει ο Μάνος.

" Αντε γαμησου ρε, αντε τα λέμε, αν σας πάρει πείτε μου σας παρακαλώ" λέω και το κλείνω.

Σχεδόν μισή ώρα αργότερα φτάσαμε έξω από το σπίτι μου, πλήρωσα το ταξί, ανέβηκα πάνω άφησα την βαλίτσα και αρχισα να τρέχω σαν τον μαλακα προς το σπίτι της.

Δεν μπορείς να χτυπήσεις κουδούνι, είναι 4 το πρωί.

Κοιταω το μπαλκόνι της Μελίνας και το δέντρο.

My babysitter Where stories live. Discover now