"ΣΙΓΆ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΔΕΝ ΑΚΟΥΣ ΤΗΝ ΚΟΡΝΑ, ΓΕΝΝΑΜΕ ΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΆ" φωνάζει ο Κρις και ξανά πατάει γκάζι.
"Αχ τι το ήθελα η έρημη και πήγα και ΓΚΑΣΤΡΩΘΗΚΑ. ΓΙΑΤΊ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΌ ΑΧΙΛΛΕΑΑ ΑΑΑΑ" φωνάζω και του δαγκωνω το χέρι.
"Αουτς!" αναφωνεί και το τραβάει.
" ΣΥΓΓΝΩΜΗ " παίρνω μια βαθιά ανάσα και το αυτοκίνητο σταματάει.
Ο Αχιλλέας με βγάζει από το αμάξι και αμέσως μολις μας βλέπει ο security, καλει να έρθουν να με παίρνουν.
" Αχιλλέαααα"κλαψουριζω.
"Εδώ είμαι ψυχούλα μου εδώ είμαι ηρέμησε" τον ακούω και ηρεμώ λίγο.
"Σε παρακαλώ κοπέλα μου εισπνοές εκπνοες θέλω να κάνεις τώρα για να γίνει κανονικός τοκετός" λέει η νοσοκόμα δίπλα μου.
"Ναι ναι. Ο Αχιλλέας θα είναι μαζί μου έτσι; "ρωτάω
"Ναι φυσικά!"μας λέει και νιώθω το χέρι του Αχιλλέα στο δικό μου.
Το μόνο που σκεφτόμουν τώρα ήταν ο γιος μου, να τον πάρω στην αγκαλιά και να τον φιλήσω.
Τι εννοούσε κανονικό τοκετό;
"ΣΥΓΓΝΏΜΗ ΤΙ ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΌ ΤΟΚΕΤΌ; "ρωτάω και πετάγομαι αλλά δύο νοσοκομοι με βάζουν πίσω.
"Ηρεμησε εννοούμε να έχεις κανονικές συστολες και διαστολες για να μπορέσεις να γεννήσεις χωρίς καισαρική" (εδώ να πω ότι δεν έχω ιδέα πως λειτουργεί άμα έχουμε κανέναν που γνωρίζει “διαφώτισε μας δάσκαλε!” 😌)
Μπαίνουμε επιτέλους στο χειρουργείο, δωμάτιο; Όπως στο διάολο το λένε αυτό και βλέπω την γιατρό μου να μπαίνει.
" Ορίστε κορίτσι μου, θα παρεις αγκαλιά τον γιο σου" λέει και καταλαβαίνω από τα μάτια της ότι χαμογελάει.
"Ο Αχιλλέας; Που είναι ο Αχιλλέας;" ρωτάω ανήσυχη
"Εδω είμαι" λέει και τον βλέπω να μπαίνει μέσα με μια στολή.
"Θα γελάσω αργότερα με αυτό, τώρα ποΝΑΑΑΩ"
" Έτσι κορίτσι μου φώναξε και σπρώξε πάμε" λέει η γιατρός
"ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ"
"Έλα αγάπη μου, σπρώξε που σου λέει η γιατρός. "
Έχω γίνει μούσκεμα, σπρώχνω μόνο δέκα λεπτά και φαντάζει αιώνας.
"Αχιλλέα ο μπαμπάς μου είναι έξω; "ρωτάω και γνέφει.
" Έξω είναι μωρό μου, σπρώξε εσύ "λέει και σπρώχνω.
"Πάμε άλλο λίγο" λέει η γιατρός.
YOU ARE READING
My babysitter
Teen FictionΗ Μελίνα, μια 18 χρόνη μαθήτρια Τρίτης λυκείου, οι γονείς της δεν παντρεύτηκαν ποτέ , μια εφηβική τρέλα , η μητερα της μόλις την γέννησε εφυγε και από τότε ζει με τον πλέον 38 χρόνο πατέρα της, ο οποίος αρνήθηκε να την δώσει για υιοθεσία. Μεγάλωσε δ...