Μου σηκώνει με το πρόσωπο μου και με φιλάει απαλά στα χείλια.
Βγαίνω από το αμάξι και με ακολουθεί.
Με πιάνει από το χέρι και με γυρνάει σε αυτόν. Με αγκαλιάζει και ανταποδίδω."Πάμε" λέει και μπαίνουμε μέσα.
"Τι φαση;" φωνάζω μόλις βλέπω το μπαμπά μου με την μαμά μου αγκαλιά στον καναπέ να φιλιούνται.
Μόλις με ακούνε απομακρυνονται.
"Μελίνα να σου εξηγήσω" λέει ο μπαμπάς μου.
"Δεν χρειάζεται μπαμπά, απλά μην περιμένετε να αποδεχτώ εύκολα ότι έχω κανονική οικογένεια." παραδέχομαι και ανεβαίνω επάνω.
Μπαίνω στο δωμάτιο μου και ξαπλώνω. Ακούω χτύπημα στην πόρτα και αλήθεια δεν έχω όρεξη.
" Ποιος; "ρωτάω
" Ο Αχιλλέας" ακούω και χαμογελαω.
"Έλα "λέω και μπαίνει μέσα. Κλείνει την πόρτα και έρχεται δίπλα μου , ξαπλώνει και με αγκαλιάζει.
"Πως νιώθεις;" με ρωτάει.
"Θελω να τελειώσουν όλα, να γράψω εξετάσεις και να ξελαμπικαρω" παραδέχομαι σηκώνω το πρόσωπο μου για να τον δω.
Χαϊδεύει το μάγουλο μου και με φιλάει απαλά, ανεβαίνω ελάχιστα για να μην τεντωνομαι και εμβαθύνω το φιλί μας. Βάζει την γλώσσα του στο παιχνίδι και το ίδιο κάνω και γω, του δαγκώνω το κάτω χείλος και με πιάνει από τον λαιμό απαλά.
Απομακρυνεται και ύστερα φιλάει τον λαιμό μου. Αρχίζει να με δαγκώνει απαλά και να ρουφάει ελάχιστα το δέρμα μου.
Ξανά επιτίθεται στα χείλη μου και ανεβαίνει από πάνω μου. Περνάω τα χερια μου γύρω από τον λαιμό του και εκείνος τα βάζει στα πλευρά μου."Θες να πάμε μια βόλτα σημερα;" ρωτάει μέσα από το φιλί μας και τον απομακρύνω.
"Που;" ρωτάω δαγκώνω τα χείλη μου.
"Έκπληξη" λέει και με φιλάει πεταχτά.
Η πόρτα χτυπάει και τον σπρώχνω γρήγορα από πάνω μου.
Σχεδιάζω με τα χείλια μου ένα "Συγνώμη"."Ναι"λέω και η πόρτα ανοίγει και μπαίνει η μαμά μου μέσα δειλα.
"Το φαγητό είναι έτοιμο" λέει και πάει να φύγει.
"Έλα μέσα, Αχιλλέα πήγαινε θα έρθουμε σε λίγο" λέω και γνέφει, βγαίνει έξω από το δωμάτιο και κλείνει την πόρτα.
"Κάθισε" λέω στην Ελπίδα και κάθεται στο κρεβάτι μου.
"Μελίνα εγ-"
DU LIEST GERADE
My babysitter
JugendliteraturΗ Μελίνα, μια 18 χρόνη μαθήτρια Τρίτης λυκείου, οι γονείς της δεν παντρεύτηκαν ποτέ , μια εφηβική τρέλα , η μητερα της μόλις την γέννησε εφυγε και από τότε ζει με τον πλέον 38 χρόνο πατέρα της, ο οποίος αρνήθηκε να την δώσει για υιοθεσία. Μεγάλωσε δ...