-Chapter 67

7.3K 237 98
                                    

" Πες μου, ειλικρινά δεν θέλω αλλά ψέματα και να μου έρχονται κεραμίδες από το πουθενά, και να είχες γίνει κάτι είναι στο παρελθόν" λέω και του πιάνω το χέρι.

"Ναι όμως αγάπη μου, είχε γίνει όταν εσύ είχες φύγει" λέει και μου χαϊδεύει το μάγουλο.

"Ναι, παρελθόν είναι, ασε που ήμασταν χωρισμένοι, οπότε δεν το μετράω καν. "λέω και του αφήνω ένα φιλί στα χείλη του.

" Συγνώμη "λέει

"Δεν χρειάζεται" λέω

"Όχι χρειάζεται, συγγνώμη για όλες τις μαλακιες που έκανα, συγγνώμη που σε έκανα να κλαις, συγγνώμη που σε πόνεσα, συγγνώμη που σε έκανα να φύγεις, συγγνώμη "

" Τα έχω ξεχάσει όλα." λέω κοιτώντας τον στα μάτια.

"Αγαπη μου "ψιθυρίζει ενωμε κοιτάει στα μάτια.

Χαμογελαω και απομακρύνομαι, σηκώνομαι όρθια και τον τραβάω για να σηκωθεί και εκείνος.

"Δεν μου είπες ποτέ τι εταιρία είναι αυτή εδώ "λέω και τον αγκαλιάζω.
Βάζει τα χέρια του γύρω από την μέση μου και γελάει.

" Λοιπόν είναι εταιρία έκδοσης βιβλίων, και όχι μόνο" λέει και μου πειράζει τα μαλλιά.

"Άρα αν γράψω εγώ ένα βιβλίο θα μου το εκδόσεις; "ρωτάω

" Φυσικά, αφού πρώτα ελέγξουμε κάποια πράγματα που ίσως χρειαστεί να τα ξανά γράψεις, γενικά είναι χρονοβόρο αλλά μετα αν θες μπορεί να γίνει ταινία ακόμη και σειρά "λέει και ενθουσιάζομαι.

" Τέλειο" λέω και χαχανιζει.

" Λοιπόν, αντε να πάμε σπίτι, να ξεκουραστείς και συ γιατί πολλά πέρασες σε μια μέρα "λέει και γνεφω.

.

Ξάπλωσα στο κρεβάτι και ύστερα από λίγο ήρθε και ο Αχιλλέας. Μου δίνει ένα φιλί, παίρνει το λαπτοπ στα πόδια του και μπαίνει για να απαντήσει κάποια mail. 

"Μήπως σε ενοχλώ αγάπη μου; "ρωτάει

" Όχι κάνε την δουλεία σου μωρό μου σιγά δεν νυστάζω πολυ"λέω και παιρνω το κινητό μου μπαίνω στο instagram και χαζεύω διάφορα.

Ένα κλάμα ακούγεται και σηκώνομαι αμέσως να πάω στο σαλόνι. Ανάβω φως και παιρνω τον Ροτ αγκαλιά.

" Τι έπαθε; "ρωτάει ανήσυχα ο Αχιλλέας.

" Μάλλον φοβάται μόνο του "λέω και ο Αχιλλέας του χαϊδεύει το κεφάλι.

" Να τον πάρουμε μαζί από κει;" ρωτάει

"Δεν ξέρω αν μας κατουρησει;" ρωτάω και γελάει.

My babysitter Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang