-Chapter 24

9.7K 299 24
                                    

Ύστερα από είκοσι λεπτά η πόρτα του διευθυντή χτυπάει. Αφού επιτρέψει να περάσουν η πόρτα ανοίγει και εμφανίζεται η μαμά μου.

"Γειά σας" λέει δειλά και με κοιτάει.

"Γεια σας κυρία Χρήστου" λέει ο διευθυντής μου και κάνουν χειραψία.
"Παρακαλώ καθίστε"

"Ουαου Μελ η μαμά σου ειναι-" ψιθυρίζει η Νεφέλη

"Μην πεις ίδια με εμένα" γρυλίζω μέσα από τα δόντια μου.

"Βασικά θα έλεγε όμορφη αλλά ισχύει και αυτό που είπες" λέει στον ίδιο τόνο και της χαρίζω ένα δολοφονικό βλέμμα.

Ο κύριος Φράγκος άρχισε να διηγείται το συμβάν στην μητέρα μου,παραλειποντας τον χαρακτηρισμό «Ορφανή».

"Θα χρειαστεί να της βάλω μονοήμερη αλλά μείνετε ήσυχη δεν θα ληφθούν υπόψην μιας και η Μελίνα ένα εξαίρετο κορίτσι, όπως και η Νεφέλη. "λέει και η μητέρα μου χαμογελαει, δεν έχει ιδέα ποια είναι η Νεφέλη αλλά φαντάζομαι πως κατάλαβε .

"Το καταλαβαίνω και σας ευχαριστώ πολύ. "λέει και τότε μπουκάρει χωρίς καμία προειδοποίηση η Χρύσα μέσα στο γραφείο.

Μόλις βλέπω το μάτι της σοκαρομαι.

Μελίνα, μπράβο, οοοχιιιι μπράβο να αγιάσει το χέρι σου!

Θεέ μου εγώ το έκανα αυτό;

"ΑΠΑΙΤΏ ΝΑ ΚΑΛΈΣΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΤΈΡΑ ΤΗΣ, ΑΥΤΌ ΠΟΝΆΕΙ! " ουρλιάζει δείχνοντας το μάτι της  και ύστερα παρατηρεί πως είμαστε μέσα στο γραφείο.

"ΆΚΟΥ ΕΔΏ ΜΙΚΡΟ ΟΡΦΑΝΌ ΕΠΕΙΔΉ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΈΜΑΘΕ ΤΡΟΠΟΥΣ Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΜΆΝΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΏΝΟΥΜΕ Η ΆΛΛΟΙ!" Φωνάζει και σηκώνομαι όρθια.

" ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΜΑΥΡΙΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΆΛΛΟ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΑΣΟΡΤΊ ΜΩΡΉ ΚΑΤΑΠΙΟΛΑ;" φωνάζω και μαζεύω το μαλλί μου. Σηκώνω τα μανίκια μου για να είμαι έτοιμη.

"ΚΑΝΤΟ ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΕΓΏ ΕΧΩ ΜΆΝΑ ΝΑ ΜΕ ΦΡΟΝΤΊΣΕΙ! "φωνάζει και το αίμα ανεβαίνει στο κεφάλι.

" ΣΚΑΣΜΟΟΟΟΣ!" ακούγεται η φωνή κάποιας και βλέπω την μαμά μου με βουρκωμενα μάτια. Γυρνάω στον διευθυντή και είναι σοκαρισμένος όπως και η Νεφέλη.

"Δεν σου επιτρέπω, μικρό και ανίδεο κοριτσάκι να αποκαλείς την κόρη μου έτσι! ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;" φωνάζει την τελευταία πρόταση και η Χρύσα μένει στήλη άλατος.

"Ε-εγώ..." μουρμουριζει

"Μπορεί εσένα να σε μεγάλωσαν και οι δύο σου γονείς και να είχες μανα, αλλά η κόρη μου είχε έναν τέλειο πατέρα που ήταν ικανός να την κάνει αυτή που είναι! Ένα δυναμικό και σκληρό κορίτσι και όχι ένα κακομαθημένο σαν εσένα!" λέει η μαμά μου που πλέον κλαίει.

My babysitter Where stories live. Discover now