Σας έχω ένα hint στο τέλος🚨
Καλή ανάγνωση ❤️
Πήγαμε στο σπίτι και αφού άφησα τις σακούλες στο δωμάτιο μου πήγα στο δωμάτιο του Αχιλλέας.
"Μωρο μου ηρ-"λέω και βλέπω ότι δεν είναι κανείς μέσα.
Πηγαίνω στο μπανιο, ούτε εκεί.
"ΜΠΑΜΠΑ" φωνάζω και κατεβαίνω κάτω.
"Τι είναι πριγκίπισσα;" ρωτάει και σηκώνω το φρύδι μου.
"Γιατί με είπες έτσι; Την τελευταία φορά που με είπες έτσι ήταν όταν μου ανακοινωσες πως θα φύγεις"
Γέλασε και με αγκαλιασε.
"Δεν θα φύγω, με ειδοποίησαν ότι μπορώ να συνεχίσω από εδώ" ανακοινώνει.
" ΑΛΉΘΕΙΑ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ" φωνάζω και τον σφίγγω επάνω μου.
"Ναι ναι για πες τώρα, τι θα κάνεις σήμερα; "ρωτάει και θυμάμαι ότι ο Αχιλλέας ήθελε να με πάει κάπου.
"Αμμ βασικά ειχε πει ο Αχιλλέας ότι θα με πήγαινε κάπου αλλά δεν τον έχω δει όλη μέρα, μήπως ξέρεις που είναι;"
" Δεν ξέρω, δικό σου αγόρι είναι εσύ θα έπρεπε να ξέρεις "λέει και ρολλαρω τα μάτια μου.
"Καλά πάω επάνω, φωνάξτε με όταν είναι έτοιμο το φαγητό. "λέω και ανεβαίνω.
Πήρα το βιβλίο της Ιστορίας και αρχισα να διαβάζω όμως το μυαλό μου ήταν στον Αχιλλέα.
Παίρνω το κινητό μου και καλώ τον αριθμό του.
*τουτ, τουτ, τουτ*
Το τηλέφωνο του συνδρομητή που καλέσατε είναι κατειλημμένο." Δεν το πιστεύω! Μου το έκλεισε!" πετάω το κινητό στο κρεβάτι με νεύρα, βάζω την ιστορία στην θέση της και καθομαι στο γραφείο, παίρνω τα αρχαία και κάνω κάποιες ασκήσεις του σχολείου και ύστερα του φροντιστηριου. Βάζω τα βιβλία στην θέση τους και ο ήχος κλήσης του κινητού μου ακούγεται.
Μαλακισμενος✨💓
Το σηκώνω και περιμένω να μου μιλήσει.
"Μωρο μου ;"
"Είμαι;" ρωτάω
"Τι;" ρωτάει χωρίς να καταλαβαίνει.
"Είμαι ακόμα;" ρωτάω φοβισμένη και τον ακούω να γελάει.
"Φυσικά μωρό μου και είσαι τι βλακειες είναι αυτές, λοιπόν σορρυ για πριν ήμουν σε μια δουλειά, το βράδυ θα περάσω να σε πάρω, 8 η ώρα να είσαι έτοιμη"
YOU ARE READING
My babysitter
Teen FictionΗ Μελίνα, μια 18 χρόνη μαθήτρια Τρίτης λυκείου, οι γονείς της δεν παντρεύτηκαν ποτέ , μια εφηβική τρέλα , η μητερα της μόλις την γέννησε εφυγε και από τότε ζει με τον πλέον 38 χρόνο πατέρα της, ο οποίος αρνήθηκε να την δώσει για υιοθεσία. Μεγάλωσε δ...