"Είσαι καλά;" με ρωτάει.
"Ναι ναι καλα είμαι." λέω και σηκώνομαι.
"Πάω να Ξαπλώσω θα έρθεις;" ρωτάω και γνέφει.Πηγαίνουμε στο δωμάτιο ξαπλώνει περιμένω μέχρι να τον πάρει ο ύπνος.
Κάπου το ξέρω εγω αυτό το ονομα;
Ποιο από όλα αστυνόμε Σαΐνη.
Το Ιβάν, κάτι μου λέει!
Φυσικά και σου λέει, έχουμε τον Ιβάν τον Σαββίδη και τον Ιβάν Σβιτάιλο.
Αχ να χαρείς Μαγδαλω, σταματα λίγο.
Το τηλέφωνο μου δονείται και το κοιτάω.
Νεφ❤️
Πάρε με τηλέφωνο όταν το δεις, είναι επείγον.Τι να έγινε τώρα;
Και αν έπαθε κάτι ο Αχιλλέας;
Όχι Χριστέ μου.Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πηγαίνω στο σαλόνι.
Την καλώ και περιμένω να το σηκώσει.
"Μελ θεέ μου, είσαι καλά;" είναι το πρώτο πράγμα που ρωτάει.
"Σωματικά ναι, πες μου τι έγινε; Ανησύχησα, έπαθε κάτι ο Αχιλλέας;" ρωτάω και για λίγο δεν ακούγεται τίποτα.
"Μίλα! Το στόμα δεν το εχεις μόνο για πιπες" ακούγεται η Αρια και ξαφνιαζομαι.
"Καλά εντάξει κούκλα μου έλεος. Ωραία εγώ τον έκανα να με πηδηξει, δεν τον άφησα να με δει, νόμιζε ότι ήταν η πατσαβούρα η φίλη σας. Εγώ το ευχαριστήθηκα πάντως και δεν το μετανιώνω! "Ακούγεται η φωνή της Στέλλας.
" Αρια οχι!" φωνάζει ο Μάνος.
"Τώρα Μελ ξέρεις ότι δεν φταίει ο Αχιλλέας "λέει η Νεφέλη.
" Ναι όμως...ομως δεν αναιρεί αυτό που έκανε. "λέω
" Μα,Μελίνα εσυ τον αγαπάς τον Αχιλλέα, και εκείνος σε αγαπάει. "
" Ναι Μελίνα ο Αχιλλέας αλήθεια σε αγαπάει. Δεν έχει ξανά τρέξει πίσω από καμια ποτέ ξανά. " λέει ο Κρις.
" Και εγώ τον αγαπούσα. Τώρα με συγχωρείτε έχω πάρει την απόφαση μου. Καλό βράδυ" λέω και το κλείνω.
Τώρα θα ήμασταν μαζί
Ανοιγω το κινητό και μπαίνω στο ινστα, αρχειοθετω κάθε φωτογραφία μου με τον Αχιλλέα και κλείνω το κινητό.
Ουαν (1) μονθ λέιτερ
Σηκώνομαι και πηγαίνω στην κουζίνα. Ανοίγω το ψυγείο και δεν έχει τίποτα.
ESTÁS LEYENDO
My babysitter
Novela JuvenilΗ Μελίνα, μια 18 χρόνη μαθήτρια Τρίτης λυκείου, οι γονείς της δεν παντρεύτηκαν ποτέ , μια εφηβική τρέλα , η μητερα της μόλις την γέννησε εφυγε και από τότε ζει με τον πλέον 38 χρόνο πατέρα της, ο οποίος αρνήθηκε να την δώσει για υιοθεσία. Μεγάλωσε δ...