Μπαίνω μέσα στο αμάξι και κοιτάω τον Αχιλλέα που με κοιτούσε.
"Τι;" ρωτάω
"Μπορείς για μια φορά να μην κάνεις μαλακίες και να με νευριάζεις;" ρωτάει και κοιτάω έξω από το παράθυρο.
"Καταλαβε λιγο ρε μωρο μου ." λεει και μου χαιδευει το κεφαλι"Ενταξει, ειπα συγγνωμη ,απλα και γω εκνευριστηκα,δες πως εισαι και συ και τα αλλα τα εξυπνα!" λεω και τον κοιταω .
"Παρολα αυτα παραδεξου πως ειμαι ακομα ομορφος"λεει και με πλησιαζει.
"Σιγα εσυ , Παπακαλιατη"λεω
"Ποιος ειναι αυτος ; " ρωταει και ανοιγω το στομα μου ,χαμογελαει πονηρα και το κλεινω .
"Ειναι ηθοποιος Αχιλλέα, κούκλος για κάποιες, εμένα δεν με τρελαινει "
" Άρα δεν είναι ωραίος "λέει και αρχίζει το αμάξι.
Χαμογελαω και γυρνάω από την άλλη.
Αφου φτάσαμε στην παραλία και τακτοποιησαμε τα πράγματα μας αποφάσισα να πάω με την Άρια να πάρουμε κοκτέιλ.
" Τι θα πάρουν τα κορίτσια;"ρωταει ο μπαριστα.
" 3 μπύρες, 2 μοχιτο και 1 σεξ ον δε μπιτς." λέω και χαμογελαω.
"Αμέσως" λέει και μου κλείνει το μάτι.
Κοιτάω την Αρια και μου έκλεισε το μάτι κάνοντας μου νόημα για το παιδί.
"Πας καλά μωρή, είμαι με τον Αχιλλέα, ηλιθια" ψιθυρίζω στο αυτί της και γελάει.
" Πως σας λένε κορίτσια;"ρωταει.
" Εγώ είμαι η Αριάδνη και αυτή είναι η φίλη μου η Μελίνα" λέει η Αρια και της ρίχνω ένα δολοφονικό βλέμμα.
Γυρνάω να δω τον Αχιλλέα και με κοιτούσε ήδη. Τον κοιτάω επίμονα, ώστε να καταλάβει πως θέλω να έρθει και ευτυχώς πέτυχε.
" Τι είναι μωρό μου;" ρωτάει ενώ με πιάνει από την μέση.
" Τίποτα "λέω και τον φιλαω.
"Έτοιμα" λέει το παιδί ενώ συνεχίζει να με κοιτάει επίμονα. Νιώθω άβολα.
"Ευχαριστούμε" λέω και παιρνω τέσσερα από τα πλαστικά ποτήρια. Παίρνει τα υπόλοιπα ποτά η Άρια και εγώ περιμένω τον Αχιλλέα να πληρώσει.
Έρχεται προς το μέρος μου και με αγκαλιάζει." Πάρε το δικό σου" λέω και παίρνει την μπύρα του.
"Πάμε να βουτήξουμε; "ρωτάει και γνεφω θετικά, μου αφήνει ένα φιλί και με αγκαλιάζει.
YOU ARE READING
My babysitter
Teen FictionΗ Μελίνα, μια 18 χρόνη μαθήτρια Τρίτης λυκείου, οι γονείς της δεν παντρεύτηκαν ποτέ , μια εφηβική τρέλα , η μητερα της μόλις την γέννησε εφυγε και από τότε ζει με τον πλέον 38 χρόνο πατέρα της, ο οποίος αρνήθηκε να την δώσει για υιοθεσία. Μεγάλωσε δ...