-Chapter 21

11K 325 41
                                    

"Πως θα του το πω;" ρωτάω αγχωμένη ενώ καθόμαστε στον καναπέ.

"Απλά θα του το πεις. Δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι, είναι ο μπαμπάς σου, δεν θα σε παρεξηγήσει αν θες να αρχίσεις να έχεις σχέσεις με την μαμά σου μωρό μου. Μην αγχώνεσαι ο Βασίλης θα καταλάβει. "λέει και μου χαϊδεύει τα μαλλιά.

"Έχεις δίκαιο" λέω και παιρνω το τηλέφωνο μου. Καλώ τον αριθμό του μπαμπά μου και βαζω ανοιχτή ακρόαση.

" Έλα αγάπη μου " λέει μόλις το σηκώνει.

" Μπαμπά θέλω να σου πω κάτι σοβαρό. "λέω και δεν ακούγεται τίποτα από το τηλέφωνο.

"Δεν νομίζω να θες να μου ανακοινώσεις ότι θα γίνω παππούς" λέει έλαχιστα σοκαρισμένος κι κοιτάω με γουρλωμένα ματιά τον Αχιλλέα.

" Όχι μπαμπά, όχι προς θεού, μην αγχώνεσαι για αυτό. "μουρμουριζω

" Φφ ευτυχώς, τι είναι τότε;" ρωτάει και κάνω μια μεγάλη παύση.

"Ήρθε η μαμά" λέω και κάτι ακούγεται να πέφτει." Μπαμπά; ΜΠΑΜΠΆ; " φωνάζω αγχωμένη.

" Το κινητό έπεσε." λέει και ηρεμώ "Τι εννοείς ήρθε η μαμά; Η Ελπίδα;" ρωτάει και απαντάω θετικά.

" Ναι μπαμπά, σήμερα ήρθε η μαμά και μου ζητούσε συγνώμη, μου είπε να της δώσω μια δεύτερη ευκαιρία και ότι ήθελε να μας ψάξει αλλά φοβόταν την αντίδραση σου. "λέω και ξεφυσαει.

"Την αντίδραση μου; Εγώ για εκείνη θα έκανα τα πάντα! Θα την συγχωρουσα!" λέει και παίρνω μια βαθιά ανάσα.

" Να της δώσω μια δεύτερη ευκαιρία; "ρωτάω και χαχανιζει.

" Ναι αγάπη μου, είναι η μαμά σου...μπορεί να το θυμήθηκε μετά από 17 μισή χρόνια αλλα το θυμήθηκε... κάποια στιγμή θα πρέπει να μιλήσω και γω μαζί της αφού εμφανίστηκε, να μου δώσει κάποιες εξηγήσεις. " λέει.

" Καλά μπαμπά μου, ενημέρωσε με αν πάρεις άδεια. Σε αγαπάω πολύ." λέει

"Ναι αγάπη μου, και γω πολύ, θα τα πούμε "λέει και το κλείνουμε.

"Δεν ξέρω τι να κάνω" μουρμουριζω και πιάνω το κεφάλι μου.

" Θες να πάμε μια βόλτα να ξεσκάσεις; "με ρωτάει και γνέφω θετικά.

" Πήγαινε να ετοιμαστείς "λέει και ανεβαίνω στο δωμάτιο μου. Βγάζω τα ρούχα μου και βαζω ένα μαύρο κολάν και ένα μπλε ανοιχτό φούτερ, φοράω κάλτσες και μετά τα παπούτσια μου και κατεβαίνω κάτω.

My babysitter Where stories live. Discover now