Περνάω τα χερια μου γύρω από τον λαιμό του και κολλάω τα σώματα μας.
"Τι λες για σπίτι σου;" ψιθυρίζω στο αυτί του και με κοίταει. Με βαζει χωρίς δεύτερη σκέψη μέσα στο αμάξι και ύστερα μπαίνει και αυτό.
Πέντε λεπτά αργότερα φτάσαμε έξω από την πολυκατοικία, έβαλε το αμάξι στο πάρκινγκ και ύστερα ανεβήκαμε πάνω.
Χωρις να προλάβει να κλείσει την πόρτα τον τραβάω επάνω μου και τον κάνω να με φιλήσει.
"Μωρο μου σε θέλω" μουρμουριζω μέσα από το φιλί μας και με σηκώνει, βαζω τα πόδια μου γύρω του και με πηγαίνει στο δωμάτιο του.
Με πετάει επάνω στο κρεβάτι και ανεβαίνει από πάνω μου. Αρχίζει να φιλάει τον λαιμό μου, βγάζει την μπλούζα μου και επιτίθεται στα χείλη μου.
Του βγάζω την μπλούζα και ύστερα βάζω τα χέρια μου στο παντελόνι του ώστε να το λύσω.
"Ρε μωρό μου τι τις βάζεις τις ζώνες" γκρινιάζω και χαχανιζει. Με βοηθάει να την λύσω και ύστερα τον αφήνω με το μποξερακι.
Δεν με άφησε να κάνω άλλη κίνηση και άρχισε να φιλάει τον λαιμό μου και σιγά σιγά να αφήνει μικρά φιλιά σε όλο μου το σώμα. Μόλις έφτασε στο τζιν μου το άνοιξε και το έβγαλε μαζί με το εσώρουχο.
🔞 Ε ναι καλησπέρα (ή καλημέρα δκ) σας μιλάει η πολύ αγαπημένη (#νοτ) συγγραφέας σας για να σας ξενερωσω 🙃 και βεβαίως βεβαίως να ενημερώσω πως θα έχει τζουσι πραγματάκια 🔞
Χωρίς να χάσει χρόνο η γλώσσα του ακούμπησε το αιδοίο μου και ένιωσα όλο μου το σώμα να ανατριχιάζει. Δάγκωσε το εσωτερικό του μπουτιου μου και άρχισε ξανά να με γλύφει. Λεπτά αργότερα νιώθω δύο δάχτυλα να μπαίνουν μέσα μου και αφήνω μια ανάσα ελεύθερη.
Θεέ μου, το κάνει τόσο τέλειο. Όλο μου το σώμα φλέγεται και νιώθω τόσο ευάλωτη στα χέρια του.
Με αφήνει χωρίς να τελειώσω και με φιλάει. Παίρνει βιαστικά ένα προφυλακτικό (πάντα παιδιά θα το λέω συνέχεια, να προστατευεστε), βγάζει το εσώρουχο του, σκίζει την συσκευασία με τα δόντια σου του και το φοράει.
Τον νιώθω να μπαίνει ολοκληρωτικά μέσα μου και αρχίζω να αναστεναζω.
"Αχιλλέα" αναστεναζω και φιλάει το στήθος μου, ύστερα ανεβαίνει στον λαιμό μου πιπιλωντας και ρουφωντας τον και μετά στα χείλη μου.
"Μωρο μου" λέει και δαγκώνει τον λοβο του αυτιού μου.
"Ν-ναι"
YOU ARE READING
My babysitter
Teen FictionΗ Μελίνα, μια 18 χρόνη μαθήτρια Τρίτης λυκείου, οι γονείς της δεν παντρεύτηκαν ποτέ , μια εφηβική τρέλα , η μητερα της μόλις την γέννησε εφυγε και από τότε ζει με τον πλέον 38 χρόνο πατέρα της, ο οποίος αρνήθηκε να την δώσει για υιοθεσία. Μεγάλωσε δ...