Είμαι στην αγκαλιά του και με φιλάει. Έχω τα χέρια μου γύρω από την πλάτη του και εκείνος άρχισε να φιλάει τον λαιμό μου.
"Αχιλλέα" λέω ενώ αφήνω μια ανάσα. Αφήνει τον λαιμό μου και με κοιτάει.
"Τι ειναι;" ρωτάει
"Θα το πεις στον μπαμπά μου;"
"Οχι. Δεν θέλω να χάσω τον φίλο μου!" λέει και κατεβαίνω από πάνω του.
"Δεν εννοώ αυτό, εννοώ για τον μπαφο" πιάνει με την παλάμη του το μάγουλο μου και με φιλάει.
"Όχι. Αλλά αν το ξανά κάνεις ναι" λέει και ξαπλώνει. Με τραβάει και με βάζει στην αγκαλιά του.
" Καληνύχτα "λέω και χουρνιαζω στο βαθουλωμα του λαιμού του.
"Καληνύχτα "ψιθυρίζει.
.
.Ανοιγω τα μάτια μου και καταλαβαίνω πως δεν είμαι στο δωμάτιο μου. Παρατηρώ λίγο καλύτερα και συνειδητοποιω ότι ειμαι στο δωμάτιο του Αχιλλέα.
Μα καλά που πήγε;
Σηκώνομαι και κατεβαίνω στην κουζίνα.
Δεν είναι. Στο σαλόνι; Ούτε. Μπάνιο ;Όχι.
"ΑΧΙΛΛΕΑ" Φωνάζω αλλά καμία απάντηση.
Τρέχω στο δωμάτιο μου και παίρνω το κινητό, βρίσκω τον αριθμό του και τον καλώ.
Δεν το σηκώνει.
Άραξε μπορεί να πήγε βόλτα.
Μεσημεριάτικα; Αποκλείεται!
Έφυγε επειδή έγινε αυτό χθες. Είμαι σίγουρη.
Θα πάω να τον βρω!Βαζω ένα τζιν σορτσάκι και μια απλή μαύρη κοντομάνικη μπλούζα. Παίρνω το κινητό και κατεβαίνω γρήγορα. Ανοίγω την πόρτα και πέφτω σε κάποιον.
Μόλις τον βλέπω του χώνω μια χαλαρή μπουνιά στο στομάχι και μετά τον αγκαλιάζω.
"Είσαι μαλακας;Γιατι δεν σηκώνεις τα τηλέφωνα;" Φωνάζω και τότε παρατηρώ δύο αγόρια δίπλα του.
"Αγόρια η Μελίνα" λέει και απλά με προσπερνάει. Τι;
"Μάνος" λέει ο ένας με καστανά μάτια και κοντοκουρεμενο μαλλι.
"Κρις" λέει και ο άλλος με πράσινα και σχετικά μακρύ μαλλι.
" Χάρηκα "λέω και κάνω και με τους δύο χειραψία.
Μπαίνουν μέσα και κλείνω την πόρτα.
" Πάω πάνω" λέω
"Δεν θα έφευγες;" με ρωτάει ο Αχιλλέας χωρίς να με δει.
YOU ARE READING
My babysitter
Teen FictionΗ Μελίνα, μια 18 χρόνη μαθήτρια Τρίτης λυκείου, οι γονείς της δεν παντρεύτηκαν ποτέ , μια εφηβική τρέλα , η μητερα της μόλις την γέννησε εφυγε και από τότε ζει με τον πλέον 38 χρόνο πατέρα της, ο οποίος αρνήθηκε να την δώσει για υιοθεσία. Μεγάλωσε δ...