-Chapter 13

11.6K 383 23
                                    

Είμαι στο δωμάτιο μου, τυλιγμένη με μια πετσέτα, από μέσα τα εσώρουχα μου και βρεγμένο μαλλι, ψάχνοντας ρούχα για να βάλω στο κλαμπ. Καταλήγω σε ένα μαύρο συνολακι, κροπ τοπ και φούστα.

Βαφομαι έντονα στα μάτια και βαζω ένα απαλο κραγιόν σε nude απόχρωση

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Βαφομαι έντονα στα μάτια και βαζω ένα απαλο κραγιόν σε nude απόχρωση. Χτενιζω το μαλλί μου και ύστερα το ισιωνω. Βάζω τους χρυσούς κρίκους και το χρυσό μου ρολόι, με ψεκαζω με λίγη κολόνια. Βάζω τις μαύρες γόβες μου και κοιταζομαι στον καθρέφτη.

Η πόρτα χτυπάει, βγάζω το κινητό από την φόρτιση, παίρνω μερικά λεφτά και ανοιγω την πόρτα.

"Πάμε;" ρωτάω τον Αχιλλέα που στέκεται μπροστά μου με ανοιχτό το στόμα. Ειναι πολύ όμορφος φοράει ένα μαύρο τζιν και ένα μαύρο μπλουζάκι.
"Χάλια είμαι;" ρωτώ ανήσυχα

"Είσαι κούκλα!" λέει και με πιάνει από το χέρι ενώ με βγάζει έξω από το δωμάτιο μου.

"Αμ Αχιλλέα θα κρατήσεις και τα δικά μου λεφτά γιατί δεν έχω τσέπες και δεν ήθελα να πάρω τσάντα "λέω ενώ κατεβαίνουμε τις σκάλες.

"Ναι ρε " λέει και βγαίνουμε έξω. Κλειδώνουμε το σπίτι και μπαίνουμε μέσα στο αυτοκίνητο.

"Ο Κρις θα πάρει τον Μάνο με τα κορίτσια; "ρωτάω και γνέφει θετικά.

Ένιωθα να μου ρίχνει κλεφτές ματιές και άρχιζα να παίζω αμήχανα με το ρολόι στο χέρι μου. Παρατηρώ πως η φούστα μου έχει ανέβει αρκετά και ετσι την κατεβάζω. Του ρίχνω μια ματιά και τον είδα να με κοιτάει,δεν έδωσα σημασία και άνοιξα το κινητο μου για να περάσει η ώρα.

Κάποια λεπτά αργότερα το αμάξι και Σηκώνω το βλέμμα μου από το κινητό.

"Φτάσαμε κι όλας;" ρωτάω και κλείνω το κινητό.

"Ναι μικρή, κατέβα" λέει και βγαίνω από το αμάξι, η μυρωδιά της θάλασσας τρυπαει τα ρουθούνια μου. Αντιγράφει τις κινήσεις μου, κλειδώνει το αμάξι και έρχεται δίπλα μου. "Τα παιδιά είναι μέσα, μου έστειλε ο Μάνος μήνυμα "

My babysitter Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon