-Chapter 48

6.8K 256 149
                                    

Γνέφει θετικά, βγάζει την μάσκα και βλέπω το χαμόγελο του.
Τρέχω πάνω του ενώ κλαίω από χαρά.

"ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ" λέω στον μπαμπά μου και τον σφίγγω στην αγκαλιά μου.

Κοιτάω επάνω "Σε ευχαριστώ" λέω.

Όλοι αγκαλιζονταν μεταξύ τους και το μάτι μου πετυχαίνει την Μαριάννα να ανεβαίνει τις σκάλες. Τρέχω ενθουσιασμενη κατά πάνω της και με σφίγγει στην αγκαλιά της μόλις κατάλαβε.

"ΘΕΈ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ" φωναζει και με αφήνει ελεύθερη.

Ευτυχώς Θεέ μου. Σου είμαι ευγνώμων.

"Ποτε μπορούμε να τον δούμε;" ρωτάω και μου ανοίγει χώρο να περάσω. Χαμογελάω και μπαίνω μέσα.

Τον βλέπω να κοιτάει έξω από το παράθυρο και μολις καταλαβαίνει ότι κάποιος μπήκε γυρνάει να με δει.
Πηγαίνω κοντά του και χαϊδεύω το κεφάλι του.

"Είσαι μαλακας! "λέω κλαίγοντας, τον αγκαλιάζω και μου χαϊδεύει το κεφάλι.
"Τι θα κάναμε εμείς χωρίς εσένα; Τι θα έκανα εγώ χωρίς εσενα;" ρωτάω και του χαϊδεύω το κεφάλι.
Μου πιάνει το χέρι και μπλέκει τα δάχτυλα μας.

"Εσύ θα ήσουν με αυτό το αγόρι" λέει αχνά.

"Οχι μωρό μου, αυτός είναι ο κολλητός μου, δεν με άφησες να σου εξηγήσω."κανω μια παύση και συνεχίζω" Όταν με πήραν τα παιδιά τηλέφωνο φοβήθηκα ότι θα σε χάσω, χωρίς να σου έχω πει το πόσο σε αγαπάω. Σου είχα πει σε μισώ, όσο και να θέλω όμως δεν μπορώ." λέω και χαμογελάει.

" Αυτό σημαίνει ότι με συγχωρείς και ότι θα είμαστε ξανά μαζί;" ρωτάει και κοιτάω τα μπλεγμενα δάχτυλα μας.

" Και να ήθελα δεν μπορώ να μην το κάνω"λέω και χαϊδεύω το χέρι του με τον αντίχειρα μου.

" Γιατί; "ρωτάει, τον κοιτάω στα μάτια, παιρνω το χέρι του και μπλέκω τα δάχτυλα μας.

" Γιατί σε αγαπάω ρε Αχιλλέα" λέω και σκύβω να τον φιλήσω.

"Και εγώ σε αγαπάω Μελ μου " λέει χαμογελώντας.

Η πόρτα χτυπάει και βλέπω την Μαριάννα. Ο Αχιλλέας μόλις την βλέπει κοκαλωνει. Μου σφίγγει το χέρι και του το χαϊδεύω.

"Μαμά" ψιθυρίζει και κάποια δάκρυα έχουν κυλήσει απ'τα μάτια τους.

"Αγόρι μου" λέει και εκείνη και έρχεται να τον αγκαλιάσει.
"Συγνώμη μωρό μου, συγνώμη που δεν ήρθα μόλις έφυγα από το με κέντρο. " λέει με κλάματα.

My babysitter Where stories live. Discover now