"Ασε το λίγο κάτω αυτό" λέει και παίρνει τον δίσκο ενώ το αφήνει στο τραπέζι.
" Έλα εδώ" λέει και ανοίγει τα χέρια του.Τον κοιτάω με ερωτηματικά και μου κάνει νόημα με το κεφάλι του.
Τον πλησιάζω βαζω τα χέρια μου γύρω από την μέση του, μιας και είμαι πιο κοντή από αυτόν, και εκείνος με αγκαλιάζει από πάνω."Προς τι οι γλύκες; Χθες μόνο που δεν με εβρισες. Τόσο γλυκιά ήταν η κοκκινομάλλα;" λέω ενώ απομακρυνομαστε ελάχιστα αλλά βάζε τα χέρια του στη μέση μου και εγώ έχω τα χέρια μου στο στήθος του.
" Απλά το είχα ανάγκη, και όχι η κοκκινομάλλα ήταν αισχρή αλήθεια. Με το ζόρι με εκανε να τελ-"
" Ιου σκασε μην το πεις! "λέω και φεύγω από το κράτημα του. Και γω η ηλιθια νομιζα για λίγα λεπτά πως του αρεσα.
Θα ήθελες!
Δεν μπορείς να το βουλώσει μια φορά;
Όχι!
Παίρνω τον δίσκο και πηγαίνω και καθομαι στο σαλόνι. Ανοίγω τηλεόραση και προσπαθώ να μην κλάψω.
" Ρε μικρή σορρυ. Απλά νόμιζα ότι τώρα που είσαι με τον Αλεξ θ-"
"Δεν είμαι με τον Αλεξ. Αν και μου φέρεται υπέροχα" λέω και μασάω την μπουκιά που μόλις δαγκωσα.
"Και γιατί δεν τα φτιάχνεται;" ρωτάει και κάθεται δίπλα μου.
"Γιατί δεν θέλουμε"
"Και γιατί δεν θελ-"πάει να μιλήσει για άλλη μια φορά.
" Απλά σκασε και άσε με να φάω με την ησυχία μου! "λέω και του χώνω μια μπουκιά κέικ στο στόμα.
"Μμ ωραίο είναι αυτό."λεει και ρολλαρω τα μάτια μου. Κοβω άλλη μια μπουκιά και ανοίγει το στόμα μόλις του την πλησιάζω στο πρόσωπο.
"Άμα θες άλλο τραβα κόψε, πεινάω "γκρινιάζω και γελάει.
" Εντάξει μικρό. Μίλησες καθόλου με τον μπαμπά σου;" ρωτάει και γνεφω.
" Ναι καλά είναι. Όλη μέρα δουλειά" λέει και ο Αχιλλέας γνέφει.
3weeks later
"Πρέπει να πάμε σούπερ μάρκετ" λέει και έρχεται μέσα στο δωμάτιο μου χωρίς να χτυπήσει.
"Σιγά παιδάκι μου" κάθεται στο κρεβάτι μου και κοιτάζει τι κάνω.
" Ααα ώστε σαρεσε ε; "λέει μόλις βλέπει ότι κάνω επεξεργασία σε μια από τις φωτογραφίες που με είχε βγάλει τότε που είχε έρθει η κοκκινομάλλα.
YOU ARE READING
My babysitter
Teen FictionΗ Μελίνα, μια 18 χρόνη μαθήτρια Τρίτης λυκείου, οι γονείς της δεν παντρεύτηκαν ποτέ , μια εφηβική τρέλα , η μητερα της μόλις την γέννησε εφυγε και από τότε ζει με τον πλέον 38 χρόνο πατέρα της, ο οποίος αρνήθηκε να την δώσει για υιοθεσία. Μεγάλωσε δ...