-Chapter 50

7.2K 238 164
                                    

Ανοιγω την πόρτα και βλέπω τον Χρήστο με τον Μάνο.

"Ω ΓΕ-" κλείνω το στομα του Χρήστου.

"Βουλωσε το" λέω και ο Μάνος χαχανιζει.

"Καλά συγνώμη ωχου" λέει ο Κρις και μπαίνουν μέσα.

"Κοιμάται;" ρωτάει ο Κρις.

"Όχι ρε μαλακα πλέκει!"λέει ο Μάνος και γελάω.

"Αντε γαμησου" λέει, κάθεται στην άκρη του καναπέ και ο Μάνος τον αντιγράφει.

"Να κάνω καφέ ή να παραγγείλω;" ρωτάω.

"Κάνε μωρέ μην χαλάμε τσάμπα λεφτά" λέει ο Μάνος και γνεφω.

Πηγαίνω στην κουζίνα και βαζω καφέ να γίνεται( Nescafe αν αναρωτιέστε). Τα βάζω και κούπες, ύστερα σε έναν δίσκο και πηγαίνω στο σαλόνι.

"Έχετε φάει καμάρια μου ή να σας βάλω πριν πιείτε καφέ; "ρωτάω.

" Όχι μωρή κάτσε κάτω σαν την μάνα μου κάνεις, μη χειρότερα" λέει ο Μάνος και γελάω.

" Τα κορίτσια; Τι κάνουν που είναι;" ρωτάω.

"Η Άρια είναι σπίτι έχει πάει η νονά της με την ξαδέρφη της "λέει ο Μάνος.

" Η Νεφέλη αποφάσισε να διαβάσει, όταν μιλήσαμε διάβαζε ΑΟΘ"λέει ο Κρις.

" Εγω έχω να κάνω επανάληψη, την ύλη την έχω τελειώσει" λέω"

"Καλά ηρέμησε εσύ γιατί μου είπε η Νεφέλη την άλλη φορά έτοιμη να πέσεις κάτω από το άγχος ήσουν." λέει ο Κρις.

Ωχ πρέπει να της πω ότι δεν θα γίνει νονά ακόμα.

"Αλλο αυτό" λέω και γελάω.

"Μωρο μου έχει άλλο καφέ;" ρωτάει ο Αχιλλέας και τον κοιτάω.

" Α ξύπνησες; Ναι έχει πάω να φέρω "λέω και πηγαίνω να του βάλω καφέ.

Πηγαινω τον καφέ και αφού καθίσω λίγο μαζί τους, ετοιμάζομαι και πηγαίνω σπίτι.

"Τι εννοείς; Οχι βέβαια σου είπα να ξεκολλήσεις, προχώρα την ζωή σου έχουμε χωρίσει εδώ και μήνες! Έχω πλέον πίσω την οικογένεια μου και δεν πρόκειται να την ξανά χάσω για κανένα αρχιδι!" ακούω την μαμά μου να λέει νευριασμενη και ξαφνιαζομαι.

Did she just call him αρχιδι ;

Από ότι φαίνεται.

Μηπως να μην κρυφακουγες;

Μηπως να σκάσεις; Και είπαμε είναι ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΝ. Και στο κάτω κάτω δεν κατάλαβα μανα μου είναι, πρέπει να ξέρω!

My babysitter Donde viven las historias. Descúbrelo ahora