Ανώνυμος Χρήστης
Καλό θα ήταν να ελέγχεις την κόρη σου και ας είσαι μακριά. Θα ήθελα πάρα πολύ να σου αποκαλύψω αυτά που όλοι ξέρουν και εσύ όχι αλλά θα στο αφήσω για έκπληξη! Καλό θα ήταν να κάνεις μια επίσκεψη. Καλό ταξίδι!
"ΘΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΏΣΩ ΤΗΝ ΚΑΡΙΌΛΑ!" φωνάζω και σηκώνομαι όρθια. Τρέχω προς την έξοδο και η Νεφέλη με ακολουθεί.
"ΜΕΛΊΝΑ ΠΕΡΊΜΕΝΕ." φωνάζει η Νεφέλη αλλά δεν την ακούω.
"ΜΕΛΙΝΑ Η ΜΑΜΑ ΣΟΥ" φωνάζει και σταματάω. Γυρνάω πίσω και βλέπω την Μαμά μου να σταματάει γρήγορα δίπλα μας με το αμάξι.
"Γρήγορα μπείτε" λέει
"Πλήρωσες;" αναρωτιέμαι
"Εννοείται" λέει και το γκαζώνει.
" Που μένει αυτή;" ρωτάει και της λέω την διεύθυνση.
Σε είκοσι λεπτά ήμασταν έξω από την πόρτα της. Άρχισα να χτυπάω το κουδούνι και η Νεφέλη με την μάνα μου είχανε καθίσει σε απόσταση ασφαλείας.
" Τώρα!" ακούγεται η φωνή της και η πόρτα ανοίγει.
"ΕΊΣΑΙ ΜΕΓΆΛΗ ΚΑΡΙΌΛΑ, ΠΟΛΥ ΜΕΓΆΛΗ! ΣΤΟ ΟΡΚΊΖΟΜΑΙ ΕΜΠΛΕΞΕΣ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΆΝΘΡΩΠΟ" φωνάζω και δεν μιλάει.
"Δεν καταλαβαίνω για ποιο πράγμα μιλάς" λέει και καλά ανηξερη.
"Α ναι ;" αναρωτιέμαι και της κολλάω κεφάλι (ενώνω το μέτωπο μου με το δικό της ως ένδειξη θυμού και επίθεσης) .
" Ναι "λέει συγκρατουμε να μην την βαρέσω.
" Πάμε" λέω και βγαίνω έξω από το σπίτι της.
" Τι κάνεις; Δεν θα της πεις τίποτα;" ρωτάει η Νεφέλη.
"Ελπίδα σπίτι" εισπνέω και ακουμπάω το σώμα μου στο κάθισμα.
"Έλα κοριτσάκι μου, δεν νομίζω να έχει θέμα ο Βασίλης" λέει η μαμά μου και την κοιτάω.
" Θα έχει" λέω και κλείνω τα μάτια μου για να μην κλαψω.
Μπαίνω μέσα στο σπίτι φουριόζα και βλέπω τον Αχιλλέα ξαπλωμένος στον καναπέ. Παίρνω ένα βάζο και το πετάω κάτω. Η μαμά μου και η Νεφέλη καθοντουσαν αμιλητες.
"Μωρο μου τι έπαθες;" πετάγεται ο Αχιλλέας και έρχεται και με αγκαλιάζει.
"Αχιλλέα έρχεται ο μπαμπάς μου."λέω και τον σφίγγω επάνω μου.
"Και δεν χαίρεσαι μικρη;" λέει γελώντας και απομακρυνομαι από την αγκαλιά του.
"Αχιλλέα ξέρει." λέω και σμίγει τα φρύδια του.
YOU ARE READING
My babysitter
Teen FictionΗ Μελίνα, μια 18 χρόνη μαθήτρια Τρίτης λυκείου, οι γονείς της δεν παντρεύτηκαν ποτέ , μια εφηβική τρέλα , η μητερα της μόλις την γέννησε εφυγε και από τότε ζει με τον πλέον 38 χρόνο πατέρα της, ο οποίος αρνήθηκε να την δώσει για υιοθεσία. Μεγάλωσε δ...