Ήπιαμε το ποτό μας, γελάσαμε και είπαμε διαφορά.
" Ευχαριστούμε" λέμε στον σερβιτόρο και φεύγουμε ενώ περιμένουμε τον Κρις να έρθει να μας πάρει.
"Έρχεται" λέει και βλέπει το αυτοκίνητο του.
"Γειά σας κορίτσιααα" φωνάζει μέσα από το αμάξι και γελάμε.
"Γειά σου Κρις" λέω και κολλάμε πέντε.
"Εσένα θα πάμε πρώτη σε περιμένει ο καλός σου" λέει και κοιτάω τα κορίτσια.
"Σας το 'πα" λέω και μπαίνουμε στο αμάξι ενώ γελάμε.
Πέντε λεπτά αργότερα σταματάει έξω από το σπίτι μου.
"Ευχαριστώ, καλό βράδυ αγάπες "λέω και βγαίνω έξω από το αμάξι.
Πηγαίνω στην πόρτα και μόλις την ξεκλειδώσω τότε φεύγει ο Κρις. Κλείνω την πόρτα πίσω μου και την κλειδώνω. Αφήνω τα κλειδιά στο τραπεζάκι και βλέπω τον Αχιλλέα να τον έχει πάρει ο ύπνος στον καναπέ.
Πηγαίνω στο μέρος του και γονατίζω, του χαϊδεύω το κεφάλι απαλά. Κοιμάται τόσο γαλήνια, είναι πανέμορφος.
"Σε αγαπάω πολύ" ψιθυρίζω και του αφήνω ένα απαλό φιλί στα χείλη.
Κοιτάω την ώρα στο κινητό μου και είναι μια και μισή σχεδόν. Δεν θέλω να τον ξυπνήσω αλλά αν τον αφήσω εδώ θα πιαστεί και θα κρυώσει.
"Μωρο μου σήκω, πάμε στο δωμάτιο." λέω και δεν κάνει καμία κίνηση.
"Σήκω μωρακι μου" λέω ξανά και του χαϊδεύω το στερνο. Ανοίγει λίγο τα μάτια του και τα ξανά κλείνει.
"Γύρισες;" μουρμουριζει
"Ναι υπναρα μου σήκω πάμε να κοιμηθούμε." λέω και σηκώνεται,περπαταω μπροστά και μου πιάνει το χέρι.
"Πως πέρασες ;" ρωτάει και με πιάνει από την μέση.
"Πολύ ωραία" λέω και βαζω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του.
"Μου έλειψες "λέει και χαχανιζω
"2 μιση ωριτσες έλειψα μονοο" λέω και κάνω μύτες για να τον φιλήσω.
"Μου φάνηκε αιώνας" λέει και με ξανά φιλάει.
"Έχεις γίνει πολύ γλυκός τελευταία" παρατηρώ και με αγκαλιάζει.
"Θα με υποστηριζες σε ότι και να κάνω;" ρωτάει και με αγχώνει.
"Αν έχεις σκοπό να κανεις ληστεία, δεν θα έρθω μαζί σου αλλά ναι θα σε υποστηριξω "λέω και γελάει.
KAMU SEDANG MEMBACA
My babysitter
Fiksi RemajaΗ Μελίνα, μια 18 χρόνη μαθήτρια Τρίτης λυκείου, οι γονείς της δεν παντρεύτηκαν ποτέ , μια εφηβική τρέλα , η μητερα της μόλις την γέννησε εφυγε και από τότε ζει με τον πλέον 38 χρόνο πατέρα της, ο οποίος αρνήθηκε να την δώσει για υιοθεσία. Μεγάλωσε δ...