Când mă aude începe să râdă ca un psihopat și îmi spune:
- nu cred că ești în poziția de a mă amenința așa că mai bine ai avea grijă ce spui .
-îți promit că o să regreți tot ce se întâmplă acum și o să îți dorești să mori.
- ești doar o curvă proasta care se crede superioară dar eu o să îți demonstrez că ești doar un vierme și o să îmi facă mare plăcere că te strivesc.
- eu sunt o curvă dar viermele tu ești. Te crezi bărbat pentru cea ce faci? Așa îți demonstrezi tu că ești bărbat așa îți arăți tu puterea bătând două femei și chinuindu-le? Hai să îți zic eu ceva ...ești un nimeni dacă nu ai avea atâția prosti care să îți facă treburile murdare nu ai fi în stare de nimic.dacă ai tupeu dezleagă-mă și hai sa ne luptam corp la corp.
- mă crezi prost sau ce?
- nu..... vreau doar să îmi arăți că nu ești așa fătălău cum consider eu.
Îl văd că începe să se enerveze și o să continui până o să îl scot din sărite.
- hai barbarule arată-mi ce poți.
Îi spun asta batandu-mi joc de el și nu mai e mult până o să îl aduc în punctul în care vreau eu.
- dacă aș fi în locul tău mi-ar fi rușine să mă dau atât în stambă cum faci tu. Nu ești în stare să faci nimic singur ești un psihopat care își închipuie că e buricul pământului dar îți spun sigur că curva asta o să te pună la respect că știe cum să se descurce cu fătălăi.
Sa făcut vânat la față de furie și vine se urcă peste mine și începe să mă strângă de gât și spune:
- ești atât de proasta încât nu îți dai seama că în următoarele zece secunde aș putea să te omor?
- omoara-ma dacă ai curaj.
- și să scapi așa ușor? Nu, nu, nu ....... vreau să mă mai joc cu tine câteva zile , vreau să te văd cum suferi și cum mă implori să îți iau viața.
- fraiere asta e șansa ta să mă omori. Daca nu o faci acum o să regreți.
Îi spun asta cu dificultate pentru că îmi e greu să respir dar e atât de concentrat pe vorbele mele încât nu își dă seama că i-am luat briceagul din buzunarul pantalonilor.
Îmi eliberează gâtul se ridică de pe mine și iese din cameră.
Aștept câteva minute să fiu sigură că nu se întoarce și încep să îmi tai funia de la mâna. Doamne ce idiot e nu putea să mă lege cu o pereche de cătușe sau macar să îmi lege funia mai scurtă să nu am atâta libertate încât să îi iau cuțitul ? Dar așa e când ești atât de sigur pe tine încât devi neatent și vulnerabil. Pe asta am mizat de la bun început are atâta încredere în el încât crede că nu poate să greșească dar o să îi demonstrez eu lui cât de mare prost e.
După ce am reușit să mă eliberez merg repede să dezactivez camerele de luat vederi din încăpere să nu cumva să vadă ce vreau sa fac . După ce termin merg la Rose și mă doare sufletul să o văd așa ....e plina de vânătăi și rănile pe care i le-a provocat cretinul ăsta, i s-au infectat foarte tare , trebuie să ajungă la un spital cât mai repede.
Încerc să o trezesc dar nu reacționează.
- hai frumoas-o te rog trezește. Doamne și în halul în care e tot e cea mai frumoasă femeie din câte cunosc.
Cum fac să o trezesc și să plecăm de aici? Aș fi luat-o pe umăr dacă nenorocitul nu îmi baga cuțitul în picior dar în situația dată nici nu se pune problema de așa ceva....și să plec să o las aici în nici un caz ,mai bine mor. Cea mai buna opțiune e să aștept.
Merg la ușă și ascult să vad daca se aude cineva dar nu se aude nimic. Să fie chiar atât de dobitoc încât să lase ușa nepăzită....hai sa aflăm....bat tare cu palma în ușă și mă ascund în spatele ei când văd că cineva răsucește clanța, intra în încăpere iar în acel moment sar în spatele lui și îi iau pistolul.
- dacă faci un singur pas jur că o să trag.
- ești conștientă că dacă se aude foc de armă o să apară cel puțin douăzeci de tipi cu arme care o să te facă sită.
- da dar și tu ești conștient că o să mori înaintea mea , chiar crezi că îmi mai pasă de viața mea când ea e aproape moartă?
Și îi fac semn spre patul lui Rose și în momentul în care se uită îl lovesc cu pistolul în cap cât pot de tare și cade jos inconștient.
Trag de el și îl pun în patul în care am fost legată....doamne nu putea să fie și el mai slab puțin e o matahală de om și cu piciorul asta îmi e și mai dificili dar într-un final reușesc să îl leg. Acum nu trebuie decât să aștept să vina idiotul înapoi.... sper ca planul să funcționeze altfel nu o să mai ieșim vi de aici.
Mă întorc înapoi lângă patul lui Rose și încep să o mângâi ușor pe față unde nu are răni o sărut scurt pe buze și îi șoptesc:
- iartă-mă iubirea mea ți-am promis că o să te protejez de orice rău și nu am reușit să fac asta , nu te merit, uite ce ai pățit din cauza mea. Poate că dacă nu mă întorceam înapoi acum nu ai fi suferit în halul ăsta.
Încep să plâng și să îmi blestem zilele când deodată o aud vorbind:
- aș trece prin asta de o sută de ori doar ca să îmi mai petrec o zi cu tine. Te iubesc.
- și eu te iubesc frumoasa mea dar aș fi preferat să fiu eu în locul tău,să fiu eu cea care suferă.
- cu fiecare tăietură și vânătaie pe care mi-a făcut-o Roy am conștientizat că te iubesc și mai tare . Suferința prin care trec îmi arată că viața fără tine nu merita să o trăiesc așa că mai bine aș muri acum decât să trăiesc fără tine. Așa că nu mai boci și găsește o soluție să ieșim de aici să ne trăim viața.
Mă aplec și o sărut tandru pe buze și sunt foarte mândră de ea că este așa rezistenta și puternică.