Este două noapte o tot caut pe Rose și nu e nicăieri, am căutat-o în toate restaurantele, cafenelele și cluburile frecventate de ea și nu e nicăieri.
Mai am puțin până ajung la ea la apartament și când o să ajung o să îl sun pe tatăl ei să îi spun, nici nu știu cum o să reacționeze și cum îi explic eu că am scăpat-o din ochii.... " Știți domnule Brown ne-am tras-o după aceea ne-am certat și acum am pierdut-o"..... da frumoasă explicație.
Intru în complex și urc scările până la apartament că sincer nu am răbdare să aștept liftul, ajung în fața ușii, bag cheia în ușă să o descui dar ce să vezi e descuiată. Îmi iau pistolul din betelia pantalonilor și intru ușor înăuntru, în cazul în care e un pericol să nu fiu luată prin surprindere.
Mă uit prin living dar nu văd pe nimeni, intru în bucătărie dar nici aici nu e nimeni ,mă îndrept spre camera lui Rose si din interior se aud zgomote.
Deschid ușa încet și când privesc instantaneu îmi vine să plâng, o vad pe Rose cum se sărută cu o roșcată. Asta cine dracu'mai e?
Sunt atât de prinse în mozoleala lor încât nici una nu observă că stau acolo și le privesc.
Pun pistolul înapoi în betelia pantalonilor pentru că îmi e teama că o să fac o prostie dacă îl mai țin mult în mână și nu se merită să fac pușcărie pentru o persoana care nu mă merită. Mă întreb oare ce a fost în capul meu să am încredere în Rose......dacă prima dată mi-a rupt inima în două acum sincer e ca și cum ar fi pus dinamită pe ea și a explodat transformându-mi inima într-un nor de cenușă.
Cu greu îmi stăpânesc impulsul de a le lua de par și a le da cap în cap....... la un moment dat Rose mă vede și o da puțin la o parte pe roșcată, începe să se frece jenată pe mâna vrea să îmi spună ceva dar nu o ascult mă întorc cu spatele și merg în camera mea închid ușa și încep să trântesc și să lovesc tot ce îmi iese în cale .
Cum a putut să îmi facă una ca asta știind că aș da totul pentru ea să fie fericită ,dacă nu vroia sa fie cu mine putea doar să îmi spună și aș fi înțeles, dar să mă rănească în halul ăsta pentru ce? Ce am însemnat eu pentru ea doar un moft? Cum sa distrugi sufletul unei persoane așa?
Eu am căutat-o ore în șir și mi-am făcut griji pentru ea și când colo ea era bine mersi acasă și se simțea bine.
După câteva minute văd că se deschide ușa și o vad pe Rose că intră înăuntru sta în ușă și mă privește dar nu spune nimic, eu doar mă uit la ea și dacă privirea mea ar ucide ,acum ar fi moarta și cu parastasul făcut.
- Sofi trebuie să vorbim....
-ce am mai avea de vorbit?
- despre aceasta situație.
- ok ....ce sa vorbim ?mie mi-a fost foarte clar ce am văzut cu ochii mei și dacă ai de gând să îmi spui că nu e cea ce pare las-o baltă.
- vreau doar să îți explic.
-ce ai putea să îmi explici? Că eu te caut ca proasta ore în șir și că ție nu îți pasă sau că nu te-am satisfăcut eu suficient și mai aveai nevoie?
- nu este chiar așa.....
- atunci cum e? Hai explică-mi, chiar sunt foarte curioasă.
- mi-am dat seama că relația dintre noi nu merge așa că.....
- stop. Acum urmează partea în care îmi spui " nu e vina ta e a mea bla bla bal" .....hai să îți spun eu cum stă treaba în acest moment tu pentru mine ești cea mai josnică persoana pe care am cunoscut-o vreodată, m-am îndrăgostit ca proasta de tine ,tu ști asta și ai ales să îți bați joc de mine și ști ce ? chiar sunt prea buna pentru tine ,tu nu meriți nimic. Începând din această dimineață o să ai alta garda de corp eu o să renunț nu îmi mai risc eu viața pentru o mironosiță prefăcută cum ești tu dacă tot e să îmi dau viața o să o fac pentru cineva care merita altfel îmi e frica că o să ajung să te omor eu cu mâna mea.
O privesc cu ura în timp ce îi spun tot ce am pe suflet, observ că începe să plângă dar pun pariu că e doar de fațadă și se preface. Când se sărută cu roșcată aia nu sa gândit că asta o să mă facă și pe mine să plâng.
- daca mă lași să îți explic totul o să înțelegi.
- nu vreau să îmi explici nimic, nu vreau să te mai vad în viața mea îmi este silă de tine nu ai ce explicație să îmi dai pentru faptul că mă înșeli, ști măcar cum mă simt eu acum ști cât mă doare ce am văzut? Dar ști ce...... nu îmi fac probleme pentru că în viață totul se plătește și crede-mă că o să ajungi să suferi înzecit față de cât sufăr eu acum.
Acum te rog să ieși că nu mai îți suport prezența.
- Sofi te rog ascultă -mă......
- ieși am spus. Cuvântul tău în fața mea e egal cu zero.
Încep să îmi fac bagajele pentru că vreau sa plec cât mai repede din acest apartament. Îmi iau telefonul și sun un coleg să vină și să mă înlocuiască și mâine o să merg să discut cu domnul Brown și să văd ce explicație îi dau pentru faptul că nu mai pot să o am pe fica lui în custodie. O să îi propun un schimb pe care îmi doresc să îl accepte daca nu o să mă întorc înapoi la birou și este pentru ultima dată când mai ies pe teren.
Îmi iau bagajul și mă îndrept spre ușă, de nicăieri apare Rose și mă prinde de mână.
- te rog nu pleca....iartă-mă am greșit.
Îmi smulg mâna din strânsoarea ei și mă îndrept spre ușă jur că îmi vine să plâng dar nu pot să las o răsfățată să își bată joc de mine de fiecare dată când are chef. Jur că o iubesc dar nu pot să o las să îmi distrugă viața.