29

132 11 4
                                    

Perspectiva lui Rose.

O privesc pe Sofia și văd îngrijorarea pe fața ei. Am auzit tot ce a vorbit cu Sam la telefon și în momentul când a venit vorba de firmă sa întristat foarte tare și mă simt vinovată pentru ce vrea tata să îi facă. Și nu e corect dar o sa încerc să îl conving să renunțe.
- la ce te gândești iubire?
- mă gândesc cum o să facem să ne descurcăm cu toate astea.
- o să vorbesc cu tata și......
- nici să nu aud.
-dar poate reușesc să îl conving să renunțe să te mai de-a în judecată.
- Rose am spus nu....nu am nevoie să te duci și să te înjosești în fața tatălui tău. Nu o să permit una ca asta. În schimb îți promit că o să fac tot posibilul să am grija de tine și să nu îți lipsească nimic.
- nu o să te las sa te chinui singură până la urmă nu e de datoria ta să ai grijă de mine.
- ba da e datoria mea pentru că din cauza mea nu poți să mai ai viața de dinainte.
- care viață? Aaaa viața aia în care nu știam ce înseamnă să fii fericită, aia în care nu știam ce înseamnă iubirea? Ei ca să știi și tu prefer sa nu am nimic și să dorm pe strada sau într-un șanț dar sa te am lângă mine.
- dar ești învățată cu un anumit stil de viață.....și eu nu știu dacă pot să ți-l ofer vreodată.
- nu am nevoie de stilul ăla de viață, am nevoie doar că tu să mă iubești.
- o fac.
- e de ajuns pentru mine.
Merg lângă ea și o iau în brațe și încep să o sărut încet dar mă opresc din sărut pentru că nu vreau să merg mai departe mai ales în starea în care e Sofia nu vreau să se simtă obligată o să las de data asta sa vina din partea ei totul și când o să fie pregătită o să facem și dragoste.
- trebuie să ne ferim de acum in colo pentru că s-ar putea că nenorocita ăla de Roy sa vina după noi și sincer îmi este puțin teamă.
- de ce?
- Rose e un psihopat gândește-te că dacă a fost în stare să te otrăvească doar ca să mă facă pe mine sa plec e capabil să facă orice. Pentru că e obsedat de banii tatălui tău.
- ști mă gândeam să plecăm din țară....
- și unde ai vrea sa mergem?
- Hawaii.
- ești nebună.....și ce să facem acolo?
- pai o să ne trăim viața liniștite.
- iubito eu aș vrea să îți fac pe plac dar vreau sa îl prind pe nenorocit și să înfunde pușcăria.
- haide Sofi gândește-te că nu mai avem nimic de pierdut din contră aici nu avem nimic de câștigat. Acolo o sa putem începe o viață nouă doar noi și iubirea noastră. Și când o să se liniștească apele pe aici o să ne întoarcem și o să îl prinzi pe Roy sau poate avem noroc și îl prinde poliția .
- să știi că nu ar fi rău să dispărem pentru un timp.....o să îl sun pe Sam să îți facă rost de acte false așa în cazul în care cineva vrea să ne ia urma să nu îi fie prea ușor.
Sunt foarte fericită că am reușit să o conving să plecăm și poate o conving să o fac să rămânem acolo și să nu ne mai întoarcem aici niciodată.



După 4 luni.

De când am ajuns aici mă declar cea mai fericită femeie din lume.
Eu și Sofi ne-am stabilit într-un oraș numit Ewa Beach și pot spune că ne-am acomodat din prima zi aici. Oameni sunt calzi și buni nu am fost judecate pentru orientarea noastră sexuală, ne-am făcut și câțiva prieteni, ne-am angajat, eu lucrez la o școală de modeling iar Sofi lucrează la un bar pe plajă. Nu ne permitem tot ce ne dorim dar e suficient cat avem nu mă pot plânge. Sofi a încercat să își mai ia un job dar nu am rezistat mult și i-am spus să renunțe pentru că nu mai aveam timp sa petrecem împreună. Nu ne-am mai certat niciodată doar mici înțepături din partea mea pentru că fiind barmaniță pe plaja sunt o grămadă de tipi și tipe care îi fac avansuri  zilnic și nu suport asta dar trebuie să mă obișnuiesc cu faptul că am o iubită frumoasă și super sexy.
Am făcut multe chestii de când am ajuns aici de exemplu: petreceri pe plaja de cel puțin trei ori pe săptămână, plimbări lungi în care  privim apa albastră a oceanului, dragoste pe plaja la asfințitul soarelui ,picnicuri romantice, plaja și bronz perfect, ce sa mai asta e viața pe care o doresc.
Astăzi este ziua mea liberă și m-am hotărât să stau toată ziua pe plaja unde lucrează iubita mea când nu e foarte aglomerata mai vine și îmi mai fură câte un sărut . Ăsta e unul din lucrurile care îmi plac foarte mult că nu trebuie să mă feresc de nimeni pot să o sărut și să o țin de mână pe strada fara să îmi fie frica că o să apar în ziare a doua zi.
- iubito îmi dai și mie o techila?
-nu crezi că e cam devreme pentru băuturi alcoolice?
- nu e deja ora 13.
- și tu nu ai mâncat nimic până acum așa că ia un fresh și i-ați gândul de la techila. Și nu mai pune norocul ăla la mine că nu mă impresionează.
- bine......
- acum sărută- mă și mișcați fundul ăla sexy pe șezlong că vin și eu când iau pauză.
Mă aplec peste teșgheaua barului și o prind de gât și îi ofer cel mai pasional sărut de care sunt capabilă. După un timp aud fluierături în spatele meu...Sofi oprește sărutul și se uită peste umărul meu unde erau trei tipi care se uită la noi.
- voi nu aveți treabă? Îi întreabă Sofia
- vrem să avem treabă cu voi. Răspunde unul dintre ei și observ că Sofi începe să se enerveze.
- faceți pași că nu aveți la ce sa vă uitați.
- ba chiar avem nu ne-o dai și noua pe prietena ta.
O vad pe Sofi că începe să se enerveze o prind de mână și îi spun:
- lăsai iubito nu merita efortul.
O sărut încă i dată pe buze și mă întorc înapoi pe șezlong.

când te lovește dragostea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum