21

149 11 5
                                    

- îți place?
O văd că începe să plângă și mă întreb unde am greșit, ce a deranjaț-o așa tare de plânge în halul ăsta.
- hei frumoas-o iartă-mă dacă am greșit cu ceva ,dacă e prea mult.... putem să ne întoarcem jos și să uităm de ce ai văzut aici.
- Sofi ești o idioată.
- ok am înțeles că nu îți place dar nu trebuie să mă jignești.
Deja încep să mă enervez. Eu am vrut să îi fac o surpriza și ea mă face idioată.
Trebuia să îmi dau seama că nu e de-ajuns pentru ea, trebuia să mă străduiesc mai mult.
- tocmai de asta ești idioată...cum să crezi că nu îmi place? de aceea plâng, de emoție pentru că nimeni niciodată nu mi-a făcut așa surpriză. Toată lumea a crezut că dacă îmi fac cadouri scumpe îmi demonstrează că mă iubește. Dar tu, tu ești diferită pentru că îmi arăți în fiecare zi prin lucruri mici că mă iubești și că nu sunt așa superficială cum mă cred alți. Sincer nici nu mă interesează părerea altora, contează doar părerea ta despre mine. Și îți jur că te iubesc cu toată ființa mea. Acum nu mai fi botoasă și vino să mă săruți.
O prind de mâini și o trag în brațele mele îmi apropii față de a ei și îi ofer cel mai sincer sărut de care sunt capabilă.
- Rose te iubesc cum nu am iubit pe nimeni în viața mea, și sinceră să fiu îmi este teamă că nu sunt capabilă să mă ridic la nivelul tău.
- cum adică să te ridici la nivelul meu?
- ști tu, ești obișnuită cu un anumit stil de viață nu pot să spun că eu sunt săracă pentru că nu e așa dar dacă nu sunt în stare să îți ofer tot ce îți dorești?
- mă iubești?
- normal ,ce întrebare e asta?
- atunci să ști că asta e tot ce îmi doresc, nu am nevoie de bani,mașini, bijuterii și alte lucruri din astea, am nevoie doar de iubirea ta. Dacă am iubirea ta pot să pierd tot nu mă interesează, și oriunde ai fi tu acolo e acasă pentru mine.
Mă prinde de Barbie și mă sărută încet dar pasional.
O iau de mână și o conduc la masă să ne bucurăm de prima noastră cina romantica. După un timp în care am mâncat și ne-am privit, în fundal începe melodia ei preferată așa că mă ridic și o invit la dans....o prind de mijloc și ea își pune mâinile în jurul gâtului meu și începem să ne balansăm încet pe ritmul melodiei iar la final am sărutat-o cu toată dragostea pe care i-o port.
Îmi privesc ceasul de la mâna și observ că am lipsit destul de mult timp de la petrecere.
- iubito trebuie sa mergem înapoi.
- și ce facem cu rochia? Nici măcar nu am incercat să o curățăm.
-îți dau sacoul meu să îl pui peste, ori-cum decolteul e prea mare, și așa acoperi și pata și ce nu trebuie să vadă alți.
- hai nu fi așa că pentru tine m-am îmbrăcat astfel.
- poate că așa e cum spui tu dar idiotul se uită la sâni tăi de fiecare dată când îți vorbește.
- doamne cât ești de dulce când ești geloasă.
- să nu faci diabet.
-lasă că dacă fac dau cu pastile.
O prind de Barbie și o sărut apăsat îmi răspunde la sărut și începe să își plimbe mâinile pe corpul meu dar încep să mă încing cam tare și nu mai avem timp pentru asta.
- iubito mai ai răbdare până acasă.
Se bosumflă și mă ia de mână să ne întoarcem la petrecere.
Când ajungem la masă idiotul sare repede de pe scaun și o întreabă:
- ești bine?
- nu ,nu sunt bine că nu am reușit să scoatem pata.
- lasă iubita mea că o să îți cumpăr câte rochii vrei tu .
Face ea pe supărata dar eu știu că nu e așa întoarce capul spre mine și îmi face cu ochiul îi zâmbesc și îi șoptesc că o iubesc îmi ia mâna pe subt masă și își încolăcește degetele cu ale mele.
După un timp când  toată lumea de la masă era ocupată cu altceva încep iar să mă joc cu degetele pe coapsa ei goala, văd că acum e mai relaxata și îmi ia mâna și o duce fix acolo unde are nevoie. Nu mai stau pe gânduri și încep să mă joc cu degetele pe clitorisul ei, se prinde cu mâna de scaun și strânge tare îndemnându-mă din priviri să continui ,își mușcă buzele să nu scoată vreun geamăt îi introduc doua degete în  vagin și cu degetul mare pun presiune pe clitoris să poată termina mai repede. Și eu sunt excitată ca dracu și îmi vine să o iau să o întind aici pe masă dar din păcate nu pot face asta . Își înfige mâna în coapsa mea și strânge tare semn că își dă drumul și eu de durere mi-a trecut și excitație și tot. Amândouă suntem roși la față eu de durere pe când ea de plăcere în momentul în care își dă seama ce se întâmplă cu mine își desface degetele de pe coapsa mea si nu se poate abține și izbucnește în râs.
Toți de la masă se uită la noi ciudat pentru că nu înțelege ce se întâmplă și tatăl ei intervine:
- ce se întâmplă scumpo?
- ne scuzați vă rugăm frumos dar Sofia e foarte amuzanta uneori.
Bravo Rose arunca pe mine, ce dracu explicație dau eu acum.
- deci Sofia ne împărtășești și nouă gluma?
- mă scuzați domnule dar nu se poate e o glumă între fete.
Îmi întorc privirea spre Rose și mă uit urât la ea. Mă ridic de la masă mă scuz și merg la baie.
După două minute apare și Rose langa mine nu spune nimic mă sărută pasional și îmi desface pantaloni și mi aruncă pe uscător mă urca cu fundul pe chiuveta și îmi face cel mai sălbatic sex oral pe care l-am primit în viața mea.

când te lovește dragostea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum