18+

215 11 2
                                    

Perspectiva lui Rose

După ce m-am îmbrăcat m-am așezat pe pat și aștept să se îmbrace și Sofi. Sunt așa de fericită că indiferent cât am rănit-o ea continuă să mă iubească și să rămână lângă mine.
Prostia pe care am făcut-o ca să o pot îndepărta de mine chiar a fost o mare prostie dar nu mi-am închipuit niciodată că o să sufăr atât de mult în lipsa ei abia după ce am realizat că am pierdut-o mi-am dat seama cât de mult o iubesc. Și faptul că o rănesc încontinuuare mă omoară și nu mă simt bine deloc pentru că știu cum se simte când vede că mă sărut cu Roy.
Eu dacă aș vedea că sărută pe altcineva i-aș face o panaramă de toată frumusețea .
Iese din baie și sincer rămân cu gura căscată doamne cât de bine arată.
- Rose!?
-Mmmm
- ștergete...
-ăăă
- vezi că au început să îți curgă balele 😅😅
-nu e vina mea că ești atât de sexi în blugi 😒😒😒
Merg la ea și încep să o sărut cu poftă și îmi plimb mâinile haotic pe corpul ei.
Știu că momentan nu vrea sa facem dragoste dar îi garantez eu că nu o să mai reziste mult.
Încep să îi mușc buzele și să o trag de par cu ambele mâini pentru că știu că asta o înnebunește și sincer nici eu nu mai pot sunt într-o excitație nebuna de aseară când ma sărutat în fața ușii . A fost un sărut posesiv dar a naibii să fiu daca nu mi-a plăcut.
Din păcate oprește sărutul iar eu abia mai respir....se uită la mine cu fața îmbufnată și o sprânceană ridicată și îmi spune:
- potolește...
- ce am făcut?
- știu bine ce vrei sa faci dar te anunț că nu o să cedez așa ușor. Acum mișcați fundul ăla frumos spre ușă.
Îmi iau geanta și cheile și mă îndrept spre ușă cu Sofi pe urmele mele. Intrăm în lift unde dinou o trag spre mine și încep să o sărut ,îmi înfășoară mâinile în jurul gatului ei și o trag mai mult să adâncesc sărutul începe ușor să geamă în gura mea și simt că o iau razna o vreau mai mult ca niciodată. Dar din nou vraja se rupe când ușile lift se deschid.
Ne urcăm în mașină și pornim spre mall ,sincer nu am chef de cumpărături mi-ar fi plăcut ca ziua asta să o petrec cu Sofi în intimitatea apartamentului meu. O privesc cum se concentrează asupra drumului dar sunt sigură că e atentă și la mine îi zâmbesc și ea își întinde mâna și o așează pe coapsa mea mă privește scurt și îmi face cu ochiul.
Oprim la semafor și în acel moment mă urc pe ea și încep să o sărut , o mușc tare de buza și încep să îi desfac nasturi cămăși încep să o sărut pe gât în jos până ajung la sâni dar mă cam încurcă sutienul ea încearcă să mă îndepărteze dar nu îi dau voie să facă asta o zgârii încet cu unghiile pe abdomen până ajung la betelia blugilor și îi desfac nasturele.
- Rose te rog potolește-te că o să facem accident.
- nu mă interesează o să mor fericită.
- te rog....
- te doresc prea mult acum și sincer nu pot să mă abțin. Vreau sa te simt, vreau sa te gust, vreau sa fii din nou a mea. Întoarce mașină și hai acasă.
- mai bine mergem la mine mai avem doua minute.
- atunci nu mai vorbi și grăbește.
Parchează mașină în fața blocului caută cheile în torpedou după ce scoate toate lucrurile care le avea acolo găsește și cheile și coborâm repede din mașină .
Nici nu a apucat să închidă ușa în urma noastră că am și început să o dezbrac cât de repede am putut ,am întinso jos și m-am urcat pe ea și am început să o sărut cu pasiune în timp ce îi masam sâni ,ea începe să geamă oricât de tare zicea ea că se ține știu că așteaptă cu nerăbdare să fie din nou a mea . Încep să îi ling și să îi mușc sfârcurile în timp ce o mână o duc între picioarele ei și doamne e așa de udă, ce-a ce mă bucură știind că pot să îi provoc o astfel de excitare. Îi las sâni în pace și cobor jos între picioarele ei încep să mă joc cu limba pe clitorisul ei atingeri ușoare și lente dar ea nu are răbdare și își împinge soldurile spre mine , îmi introduc limba în vaginul ei și cu degetul de la mâna pun presiune pe clitorisul și încep să îmi mișc limba în interiorul ei până când începe să geamă puternic și îmi strigă numele semn că nu mai are răbdare. Înlocuiesc limba cu doua degete și mă ridic la nivelul ei și încep să o sărut sălbatic în timp ce cu mâna fac mișcări rapide de du-te vino nu mai durează mult și un geamăt puternic iese din gâtul ei și începe să tremure semn că a ajuns la orgasmul mult dorit.
După ce se liniștește se uită la mine și îmi spune:
- ști......mai erau doi pași până la ușa dormitorului.
- te plângi?
- nu ți-am spus doar că sa ști. Și începe să râdă.
Ne ridicăm în picioare și mergem în dormitor mă trântește pe pat și începe să mă sărute în timp ce mă dezbracă .
La cât sunt de excitată era de-ajuns doar să îmi de-a pantaloni jos.
Îi dau de înțeles să renunțe la preludiu și să treacă direct la acțiune, se conformează se așează între picioarele mele și două minute sunt de-ajuns să mă facă să urlu de plăcere.
După un timp în care am stat îmbrățișate o întreb:
- la ce te gândești.
- la faptul că din cauza ta nu mă pot ține de nici o promisiune pe care mi-o fac.
- adică?
- adică aseară mi-am promis ca nu îți mai cedez așa ușor și nu am putut sa rezist mai mult de 15 ore.
- sunt irezistibilă.
- ești o răzgâiată și o manipulatoare asta ești tu.
- posibil sa ai dreptate dar important e că mă iubești așa cum sunt.
Îi zâmbesc mișelește și o sărut . Rupe sărutul și îmi spune:
- hai sa ne îmbrăcăm și să mergem că presupun că o să dureze ceva până o să îți găsești rochia.
- la dracu cu rochia, la dracu cu dineu, la dracu cu logodna . M-am enervat pentru că singurul lucru pe care vreau sa îl fac e sa stau aici cu tine și să mă bucur de moment.

când te lovește dragostea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum