Mă tot chinui să adorm și nu reușesc, dimineața mai mult ca sigur o să arăt ca un zombi.
Nici ea nu are un somn prea liniștit, se tot zvârcolește în brațele mele dar totuși doarme. Am tot încercat să îmi trag brațul înapoi dar de fiecare dată îl prinde și îl înfășoară la loc pe abdomenul ei.
La un moment dat se întoarce cu fața spre mine și se cuibărește cu capul la gâtul meu și îi simt respirația fierbinte cum îmi lovește pielea ,simt că mor.
De dimineață de când am văzut-o sunt întro excitație continuă și cu cât încerc să nu mă gândesc la ea cu atât îmi acaparează mintea mai mult.
Încerc să îmi îndepărtez gâtul de fața ei să nu îi mai simt respirația dar în acel moment deschide ochii și mă privește fix după aceea își mută privirea pe buzele mele și văd dorința din ochii ei, dorința de a mă săruta. Să îmi bag picioarele ăsta ori e un vis foarte frumos,ori e un coșmar al dracu de chinuitor .
Începe să mă mângâie încet pe față își duce mâna pe ceafa mea și începe să mă tragă încet spre buzele ei dar când eram gata ,gata să ne sărutam intervine nenorocita mea de rațiune și îmi spune să mă opresc.....îmi trag încet capul înapoi ,nu vreau să se simtă prost pentru că o resping dar așa ceva nu se poate ,în contractele noastre e exclus total orice apropiere față de client.
Până să apară ea am avut o statura și o duritate de neclintit și cum a apărut ea să se ducă dracu toți ani mei de muncă și toate nopțile alea nedormite, să pot să fac firma să funcționeze am tras mult și nu îmi permit să pierd tot pentru un sărut.
O vad că sa înfuriat se uită încruntat la mine și parca ar fi gata să mă pocnească ,fierbe de nervi și e foarte acidă și batjocoritoare, încerc să îmi cer scuze dar mi-o taie scurt și îmi spune...
- nu îți face speranțe nu am vrut pe bune să te sărut doar am vrut să văd cât de profesionistă ești.
Eu rămân cu gura căscată ,nu mă așteptam la asta. Încep să mă enervez așa că mai bine mă ridic și mă duc în sală sa fac câteva exerciții.
Ajung în sala îmi pun mănușile de box și încep să lovesc sacul cu putere ,cu fiecare lovitura nervi mei încep să se relaxeze ......sunt frustrată pentru ziua care a trecut, pentru că am fost aproape să o sărut, pentru că îmi doresc asta din tot sufletul ,dar cel mai tare m-au frustrat cuvintele ei care mi se repeta în gând obsesiv.
Și tot lovind sacul continu aud că începe să îmi sune alarma telefonului, ora la care eu trebuie să mă trezesc, asta în nopțile în care dorm.
Îmi dau mănușile jos din mâini și merg în camera mea, ea încă doarme și îmi vine să îi torn o găleată de apa cu gheata în cap. Merg încet spre baie să nu trezesc prințesa ,mă dezbrac și îmi arunc hainele în coș, intru în duș și dau drumul la apa rece să mă revigorez și să mai scap de tensiunea din corp.
În timp ce îmi dau cu buretele pe picioare observ că am piciorul vânat, am fost așa de nervoasă când am lovit sacul încât nu mi-am dat seama că mă doare și că mă rănesc singură.
După ce termină dușul și mă șterg observ că am uitat să îmi iau hainele, deschid încet ușa de la baie să mă uit dacă mai e în pat, din fericire nu mai e acolo și intru liniștită în camera și încep să mă îmbrac.
După ce pun costumul pe mine și sunt echipata complet ies din camera și merg în living mă așez pe fotoliu și aștept să apară și să putem pleca unde are treabă.
O aștept deja de 40 de minute între timp a venit și menajera care mi-a făcut o cafea și a început să facă ordine și să strângă cioburile de pe canapea.
Într-un sfârșit apare și ea, parca e scoasa din cutie nici nu zici că aseară a fost beată moartă și că nu a dormit bine aznoapte .
Îi dau buna dimineața dar nu îmi răspunde în schimb îmi aruncă o privire urâtă ca și cum aș fi înjurat-o și atunci decid că cel mai bine e să o ignor, dar problema e că îmi e destul de greu.
Plecam din apartament și ne îndreptăm spre ședință foto care se ține într-un parc care e un loc deschis și trebuie să îmi măresc vigilenta pentru că într-un spațiu deschis e foarte ușor ca cineva să încerce să îi facă rău dar mai ales e foarte posibil să și reușească, ma enervat faptul că nu ma anunțat de aseară de acest lucru și a trebuit să sun o echipa să se mobilizeze la fața locului într-un timp foarte scurt și să verifice perimetrul, dar se pare că ei nu îi pasă foarte tare de acest lucru și nu realizează că viața ei este în pericol.
Ședință foto a început de ceva timp și totul pare să decurgă normal până la un anumit punct când realizez că e o femeie care se tot învârte prin zona parcului atunci le spun colegilor prin stație să fie atenți la femei.
După ceva timp în care eu am urmarito pe femeie cu coada ochiului observ că a intrat în parc și că sa așezat pe o bancă în tot acest timp nu a scăpat o pe Rose din ochii nici o secunda ......ceva nu e în regulă aici.
Mă apropii încet de Rose și îi șoptesc la ureche să fie atentă că este urmărită dar cum îi este ei caracteristic nu prea îi pasă și îmi spune că sunt paranoică iar în momentul când mă întorc și mă îndepărtez un pas de Rose o văd pe femeie că scoate un pistol și țintește spre ea eu mă arunc în fața lui Rose și glonțul mă nimerește în piept, simt o durere insuportabila și rămân fără respirație iar în următoarea secundă leșin eram inconștientă dar totuși o aud pe Rose cum începe să țipe și începe să tragă de mine.