12/18+

269 12 8
                                    

Perspectiva Sofiei

I-am acceptat propunerea de a avea o relație ascunsa și sincer mă încântă ideea asta ,parca totul e mai incitant.
Suntem la o ședință foto și aștept cu nerăbdare să ia pauză pentru că înainte de ședința ma tras în cabina ei și ma sărutat cu așa o pasiune de ma făcu să mă excită în ultimul hal ,știe ce provoacă în mine când face asta și acum jur că fiecare minut care trece mi se pare că e o ora plus faptul că mai pozează și în lenjerie intimă și din când în când mă mai privește și provocator și își mușcă buza iar eu stau aici leșinată și cu bale la gură uitându-mă la ea în timp ce ea își bate joc de mine.
Unul din paznici locației se îndreaptă spre mine și mă anunță că e o persoana la intrarea în clădire și insistă să intre înăuntru așa că merg să văd ce se întâmplă dar înainte să plec de acolo îi fac semn lui Rose și văd în ochi ei că începe să se îngrijoreze.
Ajung la ușa și mă îndrept spre acea persoană în timp ce îmi duc mâna la spate unde am pistolul în cazul în care vrea să facă ceva.
- buna ziua....cu ce va pot ajuta?
- vreau să vorbesc cu domnișoara Brown.
- momentan nu se poate dar dacă aveți ceva să îi transmiteți spuneți-mi mie sunt garda dumneaei de corp.
- a ok....trebuie să îi dau acest colet.
- ce conține?
- nu am de unde să știu, eu sunt doar curierul și mi sa spus să îi predau acest colet personal.
- ok lăsatul jos ,domnișoara Brown nu primește nimic fără să fie verificat.
Lasă coletul jos e o cutie destul de mică așa că sigur nu are cum sa fie o bomba în el dar în orice caz vreau să mă asigur că e totul în regulă și că nu e ceva ce ar putea-o rani. Deschid cutia și în interior văd cel mai frumos colier din aur alb cu pietre prețioase albastre . Rămân puțin șocată la vederea lui și îl întreb pe curier cine este expeditorul darn nu știe , găsesc și un bilet în interiorul cutiei pe care scrie " cu stima, admirație și iubire al tău pe veci R".
Cine dracu' este acest R?
Semnez pentru colet îl iau și mă îndrept înapoi spre încăperea unde este Rose, mă uit după ea peste tot dar nu o văd deci e în cabina ei.
Intru în cabină și o văd întinsă pe canapea cu fața la mine și când mă vede se ridică ca o furtună și începe să mă sărute pasional în momentul ăla uit de colet cu o mână o prind de ceafă pentru a adânci sărutul și cu cealaltă încui ușa cabinei să nu cumva să intre cineva neinvitat .
Înainte să o așez înapoi pe canapea îi dau lenjeria intima jos și încep să îi sărut sâni ,ea începe să geamă și îi acopăr gura cu mâna mea, mă las cu săruturile în jos până când ajung acolo unde are mare nevoie de limba mea încep să îmi învârt limba pe clitorisul ei și îmi introduc doua degete în ea și în mai puțin de un minut își dă drumul și mă mușcă puternic de mână care îi acoperea gura. După ce se liniștește mă ridic dintre picioarele ei și încep să îmi ling degetele și în acel moment îmi spune.
- dacă mai faci asta s-ar putea sa nu mai ieșim din aceasta cabină.
- nu e vina mea că ești așa dulce. Îi zâmbesc arogant  și atunci vine și își lipește buzele de ale mele și începe să mi le miște încet pentru că știe că asta mă face să mă excit rău, îmi dă pantaloni și chiloți jos mă ridica cu fundul pe masa de machiaj și începe să facă ce știe ea mai bine ,vrea să îmi sărute sâni dar o încurcă cămașă mea așa că trage tare de ea și îmi rupe toți nasturi care zboară peste tot prin încăpere.
Zâmbește malefic și începe să mă muște de gât până în jos când ajunge la sâni, îmi prinde sfârcul între dinți și din nou mușcă tare ,gem înfundat și cu greu mă abțin, în tot acest timp mâna ei își făcea bine treabă acolo jos . Îmi lasă sâni în pace și se așează în genunchi între picioarele mele și în timp ce îmi făcea oral își ridică privirea spre mine și jur că nu am mai rezistat . Am avut unul dintre cele mai intense orgasme din viața mea.
După ce ne-am mai liniștit mă întreabă:
- unde ai fost mai devreme?
- aaaaa era să uit ai primit un cadou. În timp ce ea se îmbracă, iau cutia de jos și i-o înmânez ,ridică colierul îl privește atent și mă întreabă:
- cine la adus?
-un curier.
- nu a spus de la cine este?
- în interiorul cutiei este și un bilet citeste-l poate îți dai seama cine e.
Ia biletul în mână și după ce îl citește o văd că sa îngălbenit la față.
- sa întâmplat ceva?
- ăăă nnnnu.
Începe să se bâlbâie și îmi evita privirea.
-  Rose e totul în regulă?
- da totul e ok.
- și atunci ce e cu reacția asta ? Cine este acel "R"?
- nu știu probabil un fan....
- Rose ce se întâmplă?
- nimic.
- și atunci de ce reacționezi așa?
- așa cum?
- de ce te-ai îngălbenit toată la față și te comporți de parca ți-ar fi frică?
- ți se pare ție.
- nu, nu mi se pare văd în ochi tai că îți este teamă deci spune-mi ce se întâmplă? Cine e "R"?
- nu știu cine e.
- ba da ști doar că nu vrei să îmi spui.
- daca am spus că nu știu cine e înseamnă că nu știu așa că nu mă mai fute la creier cu asta.
Se ridică de pe canapea și iese din cabina furioasă . Dau sa fug după ea dar îmi aduc aminte că mi-a rupt cămașă...să îmi bag cum ies eu acum de aici?
Încep să scotocesc prin dulapul ei poate găsesc ceva sa pun pe sub sacou dar nu găsesc nimic așa că iau cămașă și un capsator și capsez locurile în care erau nasturi cămăși acum sper doar sa nu observe nimeni.
Ies din cabina și mă uit peste tot dar nu e în încăpere întreb pe toată lumea dacă a văzut-o dar nimeni nu știe nimic.
  Incep să mă panichez o caut prin toată clădirea dar nici urmă de ea, o sun nu îmi răspunde , unde a dispărut parca a înghițit-o pământul.

când te lovește dragostea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum