2

216 12 5
                                    

Când o văd ieșind din bloc rămân blocată...Doamne e mult mai frumoasă în realitate decât în poze ,fizic vorbind e perfectă. Îmi dau o palmă mentală să mă trezesc din vraja frumuseți ei și îmi intru in rol.
- buna dimineața domnișoară Brown eu sunt Sofia și începând din acest moment o să fiu garda dumneavoastră de corp...... stă și mă măsoară din cap până în picioare cu ochi ei albaștri că oceanul și după îmi răspunde.
-buna dimineața Sofia te rog să îmi spui Rose și să lăsăm politețurile pentru alți.
-îmi pare rău dar nu va pot face pe plac.
-cum dorești tu dar să nu te aștepți că eu să fiu politicoasă cu tine.
Nu mai răspund nimic și îi deschid ușa mașini să urce nu știu de ce dar într-o oarecare măsură femeia asta mă intimidează.
În 40 de minute ajungem la locația unde își desfășoară ședință foto, pe tot parcursul drumului a fost tăcut și foarte concentrata asupra telefonului, ma surprins de câteva ori uitându-mă la ea în oglinda retrovizoare dar nu a spus nimic doar a zâmbit ștrengărește.
Intrăm înăuntrul clădiri merg în cabina ei și mă asigur că totul este în regula trebuie sa fiu foarte atentă că cineva a avut tentativă să o răpească în urma cu doua săptămâni dar din fericire nu a reușit pentru că au apărut doi polițiști din senin și cel care a încercat să o răpească sa speriat și ia dat drumul dar când a mers să de-a declarație la politie nu i-au fost luate în considerare cuvintele pentru că era beată și polițiști au considerat că a fost o mică neînțelegere între ei și ea vrea doar să îi facă rău tipului.
M-am poziționat la ușa cabinei ei și urmăresc toate persoanele din încăpere sunt persoane mixte persoane care o admiră și o respecta pe Rose persoane care sunt invidioase și persoane care sunt indiferente și nu le pasa de cine e ea.
După 20 de minute in care a stat în cabina deschide ușa și iese îndreptânduse spre locul amenajat pentru ședință foto.
În momentul când am văzut-o ieșind pe ușă mi sa pus un nod în gât, Doamne e divina parca ar fi o zeiță, rar mi-a fost dat să văd așa femeie frumoasă nu îmi vine să cred parca mi-a luat Dumnezeu mințile pentru că am impresia că o privesc mai mult decât admirativ.
Încerc să îmi revin și șocul provocat de ea și frumusețea ei și o vad că se uită la mine la fel cum se uită și în mașină când mă surprins privindo,o să creadă că sunt obsedata de ea dar oricât aș încerca să mă uit în altă parte nu pot parca e un magnet ce mă atrage.
Am ajuns acasă acum sunt în camera ce mi-a fost dată să mă folosesc de ea pe parcursul șederii mele în acest apartament ziua a fost destul de dificilă pentru mine dat fiind faptul că în momentul în care Rose a început ședința foto nu am mai reușit să mă concentrez pe nimic altceva decât pe corpul ei și îmi imaginam cum ar fi să îi ating pielea fină și să îi gust buzele alea frumoase să o am la mine în pat și să o răsfăț cum știu eu mai bine dar din păcate nu se poate pentru că aș încalcă termeni contractului și mi-aș pierde licența plus as pierde încrederea celui mai fidel client al firmei mele.

când te lovește dragostea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum