15

154 11 4
                                    

Ies din baie și mă întorc înapoi la masă și observ că langa domnul Brown stă un bărbat elegant și cu o postură foarte intimidantă și dominantă.
În momentul în care m-am apropiat de masă domnul Brown se ridică în picioare la fel și tipul și ne face prezentările:
- Sofia am deosebita plăcere să ți-l prezint pe Roy ..... Roy ea este garda mea de corp Sofia pe care o consider  membru al familiei.
-încantat de cunoștință frumoasă doamnă.
Doamne cât e de gentil tipul ăsta mai că mă bufnește râsul ,daca nu aș fi așa supărată cu greu mă abțineam să nu rad.
- și eu mă bucur să vă cunosc domnule Roy.
- te rog nu mă domni spune-mi Roy altfel mă faci să par bătrân. Îmi zâmbește șarmant și îmi face cu ochiul.
- îmi pare rău că nu va pot face pe plac, protocolul nu îmi permite să ma adresez altfel.
- hai Sofia pe bune. ... în curând o să fac și eu parte din aceasta familie la fel ca și tine doar că tu ai fost puțin mai rapidă decât mine.
Îmi face cu ochiul și zâmbește cred că e a zecea oară când face asta parca ar avea un tic nervos și deja începe să mă irite.
- da Sofia are dreptate sper că o să intre în familie cât de curând.
- mă scuzați dar nu înțeleg,cum adică o să intre în familie curând?
Dar nu apucă să îmi răspundă pentru că se ridică în picioare și spune foarte fericit:
- uite-o și pe viitoarea mea mireasă.
Nu ,nu,nu ..... nu poate fi adevărat,nu cred asta ,e imposibil refuz sa cred.
Mă întorc cu teamă spre cei doi și nu îmi vine să cred ce vad .....el stă așezat în genunchi cum inel întins spre ea așteptând răspunsul ,ea mă privește cu lacrimi în ochii evitând să îi de-a un răspuns dar în momentul în care intervine și tatăl ei îi răspunde afirmativ iar eu simt că aici se termina lumea mea.
Mă simt ca și cum viața mea ar fi un film prost tragi- comic în care eu joc rolul principal .
Viața e atât de nedreaptă ,e o adevărată curvă.
Acum zece minute mă ținea în brațe în baie și își cerea iertare iar acum acceptă să se mărite.
Toți aplauda și se bucură inclusiv personalul restaurantului dar eu nu pot să mă prefac, mă uit la ea și o vad că plânge când se uită la el îi zâmbește dar ochi ei sunt triști, dacă nu e fericită de ce dracu a acceptat?
Toți sunt ocupați cu felicitările asta e ocazia mea sa ies de aici pentru că nu pot să mai stau nici o secunda în această încăpere cu ei.
Ies din restaurant și merg la mașina să îmi iau pachetul de țigări. Încep să fumez țigare după țigare până termin pachetul dar tot nu m-am calmat .
După un timp începe să îmi sune telefonul și văd că pe ecran apare numele domnului Brown și mă reîntorc în restaurante.
- unde ai dispărut așa dintr-odată?
Ce aș putea să îi răspund? Păi știți la câți draci am pe mine îmi vine să scot pistolul și să îi trag un glonț în cap viitorului dumneavoastră ginere pentru că eu sunt îndrăgostită de fica dumneavoastră.
- mă scuzați domnule dar nu reacționez tocmai bine când sunt copleșită de emoții știți și dumneavoastră cum e la femei cu cereri în căsătorie ne bufnește plânsul instant.
Spun asta și o privesc pe Rose care și acum are lacrimi în ochii.
- da draga mea ai dreptate doar privește- o pe fiica mea plânge și acum de fericire.
- exact la asta mă refeream.
- bine.... vreau sa o iei pe Rose și să o duci la apartament în timp ce eu rămân aici cu Roy să ne ocupăm de ceva afaceri și după vrem sa mergem să sărbătorim ca între băieți așa că în noaptea asta o sa rămâi tu cu Rose.
Fix asta îmi lipsea ,să fiu nevoită să o suport o noapte întreagă.
- cum doriți domnule.
Ne urcăm în mașină și plecăm spre apartament, e o liniște de mormânt și e foarte apăsătoare. Rose mă privește fix și foarte intens și eu presimt că o să explodez curând.
Mă uit la ea cu coada ochiului și o vad că plânge și suspină și oricât de tare ma rănit și supărat nu îmi place să o văd în starea asta, mă prinde de mâna care o am pe schimbător și eu o las și jur că fiecare atingere a ei cât de mică mă însuflețește.
Ajungem la apartament și îi sună telefonul și răspunde:
- da iubitule?
Când aud apelativul asta îmi vine să îi smulg telefonul și să îl sparg.
- și eu te iubesc.
Și închide telefonul.
Atunci o prind de ambele mâini și o trântesc cu spatele de ușa și încep să o sărut posesiv, nu îmi răspunde din prima la sărut probabil e șocată dar când își revine îmi baga ambele mâini în păr și mă trage spre ea adâncind sărutul.
Rup sărutul brusc și o întreb:
- așa îl iubești tu pe el? Te joci cu el cum ai făcut-o și cu mine?
- nu m-am jucat cu tine Sofi.
- nu? Atunci de ce ai acceptat sa te măriți cu el?
- e mai complicat decât crezi tu.
- ia spune-mi că sunt curioasă....te sărută mai bine ca mine?
-îți jur că nu aș vrea să mai sărut alte buze în afară de ale tale.
- te satisface mai bine ca mine?
- nu am ajuns cu el până în punctul ăla.
- are mai mulți bani? Asta este nu?
-măcar asculți răspunsurile pe care ți le dau? Vrei sa înțelegi te rog că nu este vorba nici de bani nici de sex? Mă poți asculta că să îți pot explica totul și să înțelegi de ce am făcut toate tâmpeniile până acum?
- să ascult ce? alte minciuni pe care să ți le cred și după aceea să mă joci iar pe degete cum îți dorești tu?
- nu am făcut asta niciodată.
- și atunci cum dracu se numesc toate minciunile de până acum ?
- nu te-am mințit niciodată.
- bine fie cum spui tu că nu mai mințit dar faza în care te-am prins cu roșcata care e? Aia ce a fost?
- așa am crezut că o să te fac sa te îndepărtezi de mine și că nu o să te doară la fel de tare când o să afli că mă logodesc.
- ghici ce? MA durut al dracu de tare și atunci și mă doare la fel de tare și acum.

când te lovește dragostea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum