Sofia
Nu îmi vine să cred că din toți oamenii de pe acest pământ fix eu am ajuns să am grijă de cea mai răzgâiată persoană din câte există.....indiferent cât de vedetă ar fi ea și cât de bine mă plătește Nu cred că mai rezist mult și o să aibă nevoie de protecția altei persoane pentru că e posibil să o omor eu cu mâna mea.
Să vă povestesc cum a început tot circul ăsta. Numele meu este Sofi și sunt bodyguard, de fapt dețin firmă de bodyguarzi fiind șefă a peste 60 de angajați. Eu în majoritatea cazurilor stau la birou și le dau indicații angajaților mei dar sunt și cazuri în care sunt solicitată pe teren și accept pentru clienții foarte importanți,
dar în cei 10 ani de practică e prima dată când îmi vine să îmi omor clientul cu mâna mea.
Am fost sunată de patronul celor mai mari restaurante din Los Angeles și cel mai fidel client al firmei mele, a solicitat pază 24 din 24 pentru fiica lui care este un fotomodel cunoscut în toată lumea.
După ce mi -ia povestit de ce are nevoie de protecție, am format două echipe a câte șase persoane care vor păzi casa 24 din 24.
fiica lui o să fie în custodia mea iar domnul Brown o să fie în custodia omului meu de încredere Sam. Se pare că domnul Brown are probleme cu niște dealer de droguri foarte cunoscuți în LA, pentru că nu a acceptat să facă spălare de bani în restaurantele lui și de când a refuzat, primește tot timpul amenințări dar nu poate să facă plângere la poliție pentru că nu are dovezi și amenințările sunt anonime.
Domnul Brown îmi trimite dosarul cu toate datele despre fiica lui și eu le printez că mi le-a trimis pe mail și ca să nu stau să mă chiorăsc în telefon mai bine le scot la imprimantă.
Mă așez comod și încep să citesc despre ce fel de activități are în cursul săptămânii și ce face în weekenduri și îmi dau seama că nu o să fie deloc ușor pentru că săptămânal are foarte multe ședințe foto și la sfârșitul săptămânii stă numai prin cluburi.
După ce termini de citit tote datele despre ea intru pe internet să mă uit la câteva poze cu ea să îmi împrospătez memoria pentru că sinceră să fiu Nu prea le am eu cu revistele deci nu am reținut față știu că am văzut-o,o dată într-o revistă în care era pe prima pagină dar nu i-am acordat prea multă importanță.
când văd prima poză constat că este o femeie foarte frumoasă în alta cam 180 m păr lung blond ,ochi albaștri ca marea ,buze pline și rozalii care se încadrează perfect cu fața ei micuță și despre corp ce pot să spun este perfect și bine lucrat, are niște forme apetisante sâni și fundul sunt perfect proporționate cu corpul și tabloul este continuat cu o pereche de picioare lungi și frumoase. Întru un cuvânt este superbă.
Deja este luni sunt trează de la ora 4:00 pentru a îmi face bagajele pentru că pe toată durata contractului eu trebuie să locuiesc în casa clientei mele. Nu stă la mare distanță de casa în care locuiesc eu cam 10 minute de mers cu mașina. mă uit la ceas este 7:30 deci am timp să îmi termin cafeaua pentru că la ora 8:00 trebuie să mă întâlnesc cu ea și după aceea plecăm spre locația în care se ține ședința foto.
După ce îmi iau bagajul încui ușa și pornesc alarmă mă urc în mașina mea frumoasă un range rover lux ce pot să spun îmi plac mașinile puternice și sigure și mașina mea este cu siguranță, sigură pentru că am blindato ca să fiu sigură că, clienții mei sunt în siguranță sută la sută.
Ajung în fața blocului în care stă domnișoara și aștept să coboare, am trimis aseară un mail cu toate detaliile deci știe că la ora 8:00 o să fiu în fața blocului.
stau și aștept de 10 minute și intru în sfârșit apare nu este punctulă ceea ce mie îmi displace complet deci o să am de furcă cu ea.