6

206 12 4
                                    

Au trecut patru zile de când eu tot stau în pat și Rose are grijă de mine și sincer nu mă așteptam să fie așa pentru că în toate poveștile auzite despre ea reiese că este o persoana egoistă,superficială, aroganta ,îi pasă doar de ea, nu o interesează de cei din jur și aș putea să o țin așa mult și bine ,în afara faptului că e frumoasa cei din jurul ei nu au nici un cuvânt de laudă la dresa ei, însă eu am cunoscut-o altfel, cu mine e atentă nu mă scăpa din ochii niciun minut ,nu mă lăsa să fac niciun fel de efort ,până și când vine vorba de mâncare și atunci îmi dă ca la ăia mici să mănânc.
Mă ajută să merg la baie, să îmi fac duș,să mă schimb, îmi pune comprese cu apa rece de câteva ori pe zi ,e atentă să îmi iau medicamentele la ora fixa, se comportă cu mine ca și cum aș fi un bebe.
Doarme în fiecare seara cu mine deși i-am spus că nu e nevoie insistă de fiecare dată ,că în caz de am nevoie de ceva peste noapte și nu mă aude când o strig o să mă ridic singură din pat și o să îmi fac rău. Dar ea nu înțelege  că și faptul că doarme  cu mine în pat îmi face rău pentru că îmi este foarte greu că nu pot să o iau în brațe, să o sărut, să o mângâi ,lucruri pe care eu mi le doresc din tot sufletul.
Durerile nu mai sunt așa puternice pentru că medicamentele sunt eficiente și își fac treaba bine .
Rose intra pe ușă cu tava de mâncare și se așează pe pat în fața mea și începe să îmi de-a să mănânc.
- știi aș putea să vin să mănânc la masa din bucătărie că mă simt mai bine și....
- nici să nu te aud.
- acum mă descurc singură nu mai am durerile acelea îngrozitoare.
- știu că nu le mai ai dar totuși trebuie sa te protejezi.
- de unde știi?
- pentru că te-am auzit în fiecare noapte gemând în somn când aveai dureri dar aznoapte nu ai mai făcut-o.
Ea în loc să se odihnească noaptea stă să mă păzească pe mine.
-aaaaa..... Vroiam sa te întreb .....de ce te comporți așa frumos cu mine?
- ce vrei sa spui?
- adică ești așa grijulie ,atentă dar din poveștile despre tine am auzit cu totul altceva și mă șochează puțin faptul că nu sunt adevărate afirmațiile făcute despre tine. Adică nu vreau să să te superi pe mine și îți sunt foarte recunoscătoare că ai grija de mine dar în prima seară în care am dormit împreună mi-ai confirmat afirmațiile lor prin reacțiile tale.
- așa cum ai spus și tu unele sunt povești create din invidie altele sunt adevăruri create de mine dar nu toți cunoaște conjunctura în care au fost create acele adevăruri. Înainte nu eram așa dar oamenii din jurul meu m-au făcut să fiu așa pentru că în afară de familie nimeni nu mă apreciat la adevărata me valoare și toți au căutat să profite  de pe urma mea și de pe urma faptului că tatăl meu este milionar. Cu tine e altceva știu că în prima seara am fost o scorpie și îmi pare rău pentru asta ,totul sa schimbat în mintea mea după ce tu ai încasat un glonț în locul meu știu că asta îți este meseria și cu asta te ocupi dar pentru mine a contat foarte mult pentru că puteai să mă lași să fiu împușcată, pentru că nu te-am ascultat când ai spus să fiu atenta și că sunt urmărită, dar totuși nu ai făcut-o.
Sincer mă șocat cu excesul ei de sinceritate nu mă așteptam la asta și uite așa mi-a dat peste nas pentru că am judecato fara să o cunosc ......sunt o idioată.
Termin de mâncat și ea duce tava în bucătărie și se întoarce cu bolul de apă rece pentru a îmi pune comprese, mă întind în pat și mă uit la ea și ca de obicei stă și îmi privește sâni câteva minute bune iar eu mă prefac că nu observ ca să nu se simtă ea jenant.
Începe să îmi pună compresele pe piept încet și delicat , parcă i-ar fi frică să nu mă sparg și în momentul în care vrea să îmi schimbe compresa îmi atinge sânul cu degetele iar în acel moment mi sa cutremurat tot corpul și mi-au  trecut zeci de mii de fiori prin vene.
Închid ochii și strâng cearceaful cu putere în mâini ,mintea și inima mea îmi cer lucruri diferite, mintea îmi cere să fiu cerebrală și să trec peste moment inima îmi cere să dau frâu liber sentimentelor și mai e și corpul care efectiv urlă prin toți porii după atingerea ei.
Pentru prima dată în viața mea inima câștigă aceasta bătălie și o prind pe Rose de mână și o trag peste mine în pat , îi privesc ochii care sunt plini de dorința la fel ca și ai mei o prind blând de ceafă și îmi presez buzele de ale ei, îmi mușcă buza semn că vrea să continui cu sărutul iar eu mă conformez pentru că am aceași dorința ca și a ei . Întredeschide puțin buzele iar eu profit de asta și îmi strecor limba în gura ei care e așa de catifelata și de fierbinte încât îmi vine să mor, mă ridică în fund pentru a profita de faptul că eu sunt pe jumătate dezbrăcată și începe să îmi atingă sâni încet într-un mod al naibii de plăcut și simt cum corpul meu vrea mai mult. Rămânem fără aer așa că ne desprindem din sărut dar rămânem în aceași poziție și ne privim intens . Tensiunea sexuala din camera e așa de mare și cu cât ne privim mai mult cu atât crește și e mai intensă, dar în ochii ei văd și un pic de teama semn că îi este teamă să nu o resping din nou dar asta nu se va întâmpla pentru că deja mi-am vândut sufletul diavolului și nu pot să dau timpul înapoi să mă opresc să nu mușc din fructul interzis.

când te lovește dragostea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum