- îl iubești?
- nu este vorba de iubire.
- dar despre ce dracu e vorba? îți jur că nu înțeleg nimic din comportamentul tău.
- este vorba să protejeze persoanele la care țin. Și că să le pot proteja trebuie să mă mărit cu el.
- de ce? Cum sa te măriți cu cineva pe care să nu îl iubești?
- înțelege că dacă nu fac asta,persoanele la care țin o să dispară una câte una.
- te amenință?
Tace și nu spune nimic .
- răspunde dracu'o dată că simt că explodez.
- nu pot să spun nimic înțelege că dacă aș povești te-aș pune în pericol și crede-mă că e ultimul lucru pe care mi-l doresc.
- eu sunt angajata să te protejezi pe tine nu invers.
- când iubești o persoana îți dorești să o protejezi indiferent de situație.
Rămân puțin uimită și nu știu cum să iau cuvintele ei..... se refera oare că mă iubește pe mine sau la persoane în general?
- ce vrei sa spui?
- hai nu face pe proasta acum că știu că ai înțeles ce vreau să spun .
- cu tine niciodată nu e sigur așa că spune-mi franc în fața.
- ce vrei să îți spun? Că te iubesc?
O privesc și văd că iar i s-au umplut ochii de lacrimi.
- da te iubesc al dracu de tare, am murit puțin câte puțin în fiecare zi în care nu te-am văzut. Am ajuns să mă îmbăt în fiecare seară ca să uit că nu ești lângă mine și să pot dormi. Mi-am blestemat zilele pentru că te-am făcut să suferi așa tare . M-am topit pe picioare de dorul tau, te iubesc cum nu am iubit pe nimeni niciodată . Am devenit dependenta de tine la fel cum sunt dependentă de aier ,ești cel mai mare drog din viața mea și zilele în care nu sunt cu tine e la fel ca și cum aș fi în sevraj. Mie dor de tine. Mi-e dor să ne sărutam pe furiș ,să facem sex pe unde apucăm , mi-e dor de privirea ta plina de dragoste, mi-e dor de atingerile tale fine, mi-e dor să te porți cu mine ca și cum aș fi cel mai departe lucru pentru tine. Te iubesc din toată inima mea daca cineva mi-ar cere să îmi dau viața pentru tine aș face-o fără să clipesc. Te ador, te divinizez, fiecare parte din mine urlă în fiecare zi după tine.
Jur că la asta nu mă așteptam . Mă apropii încet de ea și îi șterg lacrimile o ridic în brațe iar ea se agață de mine cu disperare , merg cu ea în fostul meu dormitor o așez pe pat îmi dau sacoul jos și mă așez și eu langa ea , o iau în brațe și îi spun:
-esti cel mai departe lucru din viața mea
Îi dau un sărut pe frunte și o mângâi ușor pe păr. Respirația ei este una regulată și ușoară semn că a adormit. O mai sărut o data pe frunte și îi șoptesc.
- și eu te iubesc. Și în câteva minute adorm.Mă trezesc dimineața și jur că de mult nu m-am simțit atât de odihnită, după mai bine de trei luni în sfârșit am reușit să dorm. O privesc pe Rose care e încolăcită în jurul meu zici că i-ar fi frică să nu dispar peste noapte. Încerc să o îndepărtez ușor să nu o trezesc dar se pare că nu am nici o șansă.
Încep să o sărut încet pe nas ,frunte,obraji, bărbie și în momentul în care vreau să o sărut pe buze mă prinde de față și îmi oferă cel mai dulce și senzual sărut .
Dar nu vreau să merg mai departe și rup sărutul. Rose se uită ciudat la mine pentru că nu înțeleg de ce am făcut asta.
- te rog nu te supăra dar nu pot să merg mai departe.
- credeam că e totul ok între noi.
- Rose trebuie să înțelegi, mai rănit și încă nu am încredere 100% . Plus că încă îmi ascunzi lucruri.
- da și ți-am spus, o fac să te protejez.
- Nu merge la mine cu asta ar trebui să fim o echipă nu este corect să iei decizii singură când este vorba de amândouă
- da iubito ai dreptate dar nici nu pot să risc să nu te mai văd.
- chiar daca nu îmi spui tu ce se întâmplă tot o să aflu.
- nu te rog nu face asta . Promite-mi că nu o să încerci nimic.
O privesc și văd că ochii ei s-au umplut de frică. Ce Dumnezeu ia făcut ăsta de îi este așa teama de el.
- ok nu o fac. Liniștește- te. O iau în brațe să se calmeze mă prinde strâns de mijloc și îmi șoptește.
- te iubesc atât de mult.
După un timp de stat îmbrățișate ne hotărâm să ne ridicăm din pat și să facem Micul dejun, mai mult ne-am jucat decât să facem de mâncare dar totuși a ieșit ceva cât de cât comestibil.
Începe să îi sune telefonul și după privirea ei îmi dau seama că este el îi răspunde și aceași poveste ca aseară.
- da iubitule.
Când aud asta cade cerul pe mine mă umplu de nervi mă ridic de la masă și merg direct în sala de sport, îmi pun mănușile în mâini și încep să lovesc sacul cu putere. După ceva timp simt două mâini care mă cuprind și asta mă calmează instant. Mă răsucesc cu fața la ea și fac ceea ce am făcut și aseară o sărut posesiv lucrul ăsta mă face să simt că e doar a mea. Deși nu e așa. Rup sărutul și o privesc văd că îi pe are rău pentru situația în care ne aflăm și îmi spune:
- doar pe tine te iubesc.
Deși îmi e greu să cred asta ......o simt, mintea nu vrea să creadă dar proasta mea de inimă crede tot ce îi spune ea.
- daca mă iubești te rog din suflet să nu mai îi spui " iubitule" de față cu mine pentru că mă doare.
- iartă-mă.
Oftez și o iau în brațe după aceea o sărut tandru.
Ce dracu o să se aleagă de mine până la sfârșit,ce fel de relație e asta? Nu îmi vine să cred că m-am transformat în amantă, lucru pe care l-am detestat toată viața.