La un moment dat mă împinge tare și rupe sărutul și mă trezesc că îmi dă un pumn în față de cad jos.
Sunt șocată de gestul ei mai ales că ea nu e o persoana violență și să mor eu dacă nu a dat cu toată puterea. Îmi plec capul în jos și văd că pe podea încep să cadă picături de sânge îmi duc mâna pe față și în momentul în care îmi ating rana de la arcada mă ustura de fac pe mine.
- bai femeie tu nu ești întreaga la cap?
- o meriți cu vârf și îndesat pentru că mai părăsit.
- tu crezi că a fost alegerea mea să te las, crezi că ești singura care a suferit? Știi cum m-am simțit eu în ăștia doi ani departe de tine? Îți spun eu cum m-am simțit..... MOARTĂ.
- a fost alegerea ta să pleci.
- nu a fost alegerea mea a fost alegerea "scumpului tau soț"
-nu te cred....spui asta doar să găsești o scuză.
- adică tu îl crezi pe el care te-a obligat să te măriți cu el și nu mă crezi pe mine care te iubesc din tot sufletul?
- mă iubește? și cum dracu mi-ai demonstrat că mă iubești ? Mă lași când am mai mare nevoie de tine, în cea mai grea perioada din viața mea. Mă bazam pe tine credeam că dacă tu ești lângă mine și că mă iubești o să pot trece peste orice greutate în viața. Dar ce să vezi m-am trezit singură obligata să mă mărit și fără să știu nimic de persoana care înseamnă totul pentru mine. Un an întreg m-am hrănit doar cu amintirea din acea noapte în care mai făcut cea mai fericita persoană prin gesturile simple și atunci am crezut ca proasta că nu există persoana să mă iubească mai mult decât tine. Și tu ce ai făcut după câteva ore? Mi-ai demonstrat contrariul că nu îți pasă de mine.
- tu crezi că mie mi-a fost ușor? dacă nu plecam în momentul de față erai moartă, cum crezi tu că ți-aș fi pus viața în pericol cum crezi că aș fi riscat să fac asta?
- nu te cred..... indiferent ce îmi spui nu cred absolut nimic.
- și de ce dracu te-aș minți? De ce crezi că m-am întors? De ce te-aș fi sunat în fiecare seară dacă nu te iubesc?
- probabil sa vezi cu ochii tai și să te bucuri de nefericirea mea și să mă vezi distrusă.
- te iubesc cu toată puterea mea cum să crezi așa ceva? Asta e părerea ta despre mine?
- da asta e .
- ce pot să mai spun.....nici nu mai încerc să îți explic .....nu văd rostul.
- nici nu vreau să îți aud explicațiile și poți să dispari din viața mea nu mai am nevoie de tine.
- ești fericită?
- am învățat să fiu.
- v-ați consumat căsătoria?
- da din prima seară și dacă vrei să ști ma făcut să mă urc pe pereți de plăcere.
- minți.
- offf de ce crezi că te-aș minți?
- să mă rănești.
- stai liniștită că nu e așa și nu îți da mai multă importanță decât meriți. Nu totul se învârte în jurul tău. Din partea mea poți să și mori că nu mă mai interesează.
-ok se pare că nu se merită să mă lupt pentru tine. M-am înșelat în privința ta , tu te iubești doar pe tine. Ieși afară din casă mea îți jur că nu o să te mai caut din acest moment niciodată și nu o să mai știi nimic de mine.....încă o chestie ar trebui să îți verifici apartamentul s-ar putea sa nu îți placă ce găsești dar e problema ta. Și îți jur că din acest moment o să lupt cu toată ființa mea sa te scot din inima mea.
- trebuie să mă duci acasă.
- ok hai.
Ieșim din apartament și ne urcăm în mașină , parcurgem drumul în liniște până în fața blocului ei și când vrea să coboare o opresc:
- te rog să nu afle soțul tău că sunt în oraș.
- de ce?
- nu contează. Doar fă-mi această favoare ,e ultimul lucru pe care ți-l cer.
- ok.
Coboară din mașină și pleacă , rămân pe loc până o văd că intră în scara blocului nu îmi vine să cred că asta e ultima dată când o mai văd și că asta e ultima noastră discuție .
după aceea pornesc mașină și plec spre casă.
Ajunsă acasă, merg în baie și încep să îmi curat rana și mă doare ca dracu ,nu putea să mă lovească și ea cu cealaltă mână ,ma lovit cu aia pe care are inelul de logodna și veregheta.
Se pare că nu ne e menit sa fim împreună , m-am întors gândindu-mă și hotărâtă să mă lupt pentru dragostea noastră dar acum nu se mai poate. O priveam în ochi și nu îmi venea să cred cu câtă ura îmi vorbește.
Privirea ei ma făcut să renunț și să nu încerc să îi mai explic , ochi ei nu mai sunt cei care îi știu eu , acum doi ani avea privirea blândă și drăgăstoasă, acum e rece și plină de ură.
Vreau sa scot telefonul să îl sun pe detectivul care are dosarul lui Roy dar îmi aduc aminte că l-am spart. Norocul meu că mai am un telefon de rezerva în torpedoul mașini. Merg sa îl iau formez numărul detectivului și apele după două bipuri răspunde.
- buna ziua domnule detectiv. Sunt Sofia.
- oooo buna ziua domnișoară. Mă bucur să vă aud.
Măcar cineva se bucura sa îmi audă vocea dar nu cine as vrea eu.
- și eu mă bucur.....în legătură cu ce v-am rugat eu acum doi ani....mai aveți dosarul?
- da domnișoară am incercat ceva timp sa dau de dumneavoastră dar nu am reușit în schimb am păstrat dosarul pentru că m-am gândit că o să fie folositor la un moment dat.
- va mulțumesc din suflet. Am avut o perioada mai grea o să vă explic la un moment dat. Când credeți că putem să ne întâlnim?
- cât de curând posibil pentru că ce am aflat e foarte grav și sunt foarte multe persoane în pericol.
- ok o să ajung la dumneavoastră la birou în maxim 30 de minute.
- ok ne vedem atunci.
Închid telefonul îmi pun un plasture pe rana și plec spre detectiv.... chiar dacă Rose nu vrea să mă mai vadă tot o să îl distrug pe nenorocit.