După ce mi-a șoptit acel " mulțumesc" și i-am simțit din nou corpul lipit de al meu mii de fiori miau traversat șira spinării.
Am desprinso de mine și am vrut să plec dar ea ma tras înapoi și și-a încolăcit mâinile în jurul gâtului meu și a început să se miște lent, atunci am uitat că sunt supărată pe ea și mi-am așezat mâinile pe soldurile ei ma privit și mi-a aruncat cel mai fermecător zambet al ei, nu am rezistat și i-am zâmbit înapoi și pe tot parcursul melodie ne-am privit în ochii, cu cât se mișcă mai suav și se freca de mine cu atât focul din privirea mea creștea și jur că aș fi întinso acolo pe podea și aș fi făcut-o să simtă ce înseamnă să fie a mea și să fie iubită.
Dar melodia sa terminat și vraja sa stricat. M-am desprins de ea și m-am întors înapoi la bar m-am așezat pe un scaun și am început din nou să o supraveghez.
Cât a dansat nu și-a luat ochii de la mine nici o secunda și parcă îmi făcea în ciuda știa ce provoacă în mine și profită de slăbiciunea mea.
Din când în când îmi mai aruncam privirea și la prietenii ei și am observat că unul dintre ei ia pus ceva în băutură.
Se ridică de la masă cu paharul în mână și se îndreaptă spre Rose atunci mă ridic și eu de pe scaun și mă duc langa ei ,când Rose a vrut să bea din pahar am oprito i-am luat paharul din mână și i l-am dat prietenului ei să îl bea. În tot acest timp Rose se uită ciudat la mine și nu înțelegea care e problema.
Când el a refuzat să bea din pahar l-am luat de ceafă și pe Rose de mână și am ieșit afară din club.
- Sofi ce faci? dai drumul îl rănești .
Rose încerca să mă îndepărteze de el dar eu nu o băgam în seamă îi prinsesem o mână la spate și cu cealaltă mână îl țineam de ceafă și cu cât încerca să se elibereze mai tare cu atât intensificăm strânsoarea mâini.
- ce i-ai pus în pahar?
Atunci Rose nu a mai încercat să tragă de mine și a rămas șocată uitânduse la noi.
- nimic jur.....
- minți.
-nu mint.... Rose te rog zi gorilei tale să îmi de-a drumul.
Atunci mă întorc spre Rose și îi spun...
- în timp ce tu erai pe ringul de dans idiotul asta ția pus ceva în pahar a amestecat și după a venit să îți de-a să bei.
- nu o crede Rose...minte....ce naiba sunt cel mai bun prieten al tau .....pe cine crezi pe mine care ne cunoaștem de mici sau pe ea care o cunoști de câteva săptămâni?
- eu mint!? Atunci de ce nu bei tu din paharul asta să îmi demonstrezi cat sunt de mincinoasă?
Rose era bulversată se uită când la mine când la el și nu știe pe care din noi să ne creadă părea că se gândește la ceva și își întreabă așa zisul prieten..
- de ce m-ar minți Sofi? Dacă nu ai nimic de ascuns te rog să bei conținutul păharului.
- nu pot ,nu îmi place această băutură.
- Vlad de câți ani ne cunoaștem noi?
- mulți ani...
- și când vreodată de când ne cunoaștem ai refuzat tu o băutură?
Prostul nu mai spune nimic și atunci m-am enervat la lipit cu fața de asfalt i-am pus genunchiul pe gât și mâna i-am răsucito la spate.
- ce era în pahar?
- jur ca nu știu.
De fiecare dată când îmi dădea câte un răspuns care mie îmi părea minciună puneam și mai mare presiune pe gâtul lui.
- te mai întreb o data ce i-ai pus în pahar? Și îl apasă mai tare.
- gata , gata.. spun tot jur că o să spun tot ce vrei sa ști doar dă-mi drumul.
- nu îți dau drumul că nu sunt tâmpită sa te las sa fugi o să slăbesc strânsoarea să poți vorbi și ascultă bine la mine dacă simt că minți nu știi ce te așteaptă.
- ok nu o să mint o să vă spun tot.
- te ascultam
- ți-am pus un drog în băutură.
- de ce?
- pentru că vroiam să te fotografiez în ipostaze indecente și să le dau în presă.
- de ce i-ai face una ca asta?
- pentru că să fim serioși astfel de poze cu zeița frumuseții valorează o avere .
- și celelalte poze cu mine din presă ?
- tot eu le-am dat dar nu am scos aș mulți bani pe ele cum aș fi scos pe astea.
- de ce dracu'mi-ai face una ca asta? Dacă aveai nevoie de bani puteai să îmi ceri mie. De fiecare dată când ai avut probleme te-am ajutat.
- da Rose ai dreptate dar nu puteam să stau să îmi dai tu mereu câteva frămituri.
- și cam ce ai vrea să îți dau jumătate din munca mea!?
Idiotul asta nu mai spune nimic și mă uit la Rose care are lacrimi în ochii și îmi vine să mor pentru că nu suport să o văd așa .
Dintr-o dată i se întunecă privirea și în momentul când el sa ridicat ea îi fute un pumn fix în nas de îi țâșnește imediat sângele și îi mai dă și un picior la bijuterii de cade înapoi jos .
Se întoarce cu spatele și se îndreaptă spre mașină o prind din urmă și o opresc înainte să se urce.
- ești bine?
- nu dar o sa fiu.
Atunci mă prinde de față și se apropie de mine dar nu mă sărută așteaptă să vadă ce vreau să fac eu atunci mă apropii mai mult de ea și o sărut...doamne ce dor mi-a fost să îi simt buzele.
După ce rupem sărutul ne urcăm în mașină și plecăm spre casa. Pe tot parcursul drumului nu mi-a dat drumul la mâna și a stat cu capul pe umărul meu.
Ajunse acasă mă lipește de ușa și începe să mă sărute eu o prind de coapse și i le înfășor în jurul mijlocului meu o prind de fese pentru a o susține mai bine și mă îndrept cu ea spre lving.
Ne așezăm pe canapea ea e deasupra și în timp ce mă sărută începe să se frece lasciv de mine.
Rupem sărutul și se uită la mine și în ochii ei văd dorință arzătoare dar îmi aduc aminte ce sa întâmplat data trecută și o dau jos de pe mine și îi spun:
- trebuie să vorbim