24

134 9 2
                                    

Perspectiva Sofiei

Stau și mă uit la poză ei de la nuntă și nu pot să cred cât de frumoasă e mireasa și jur că atunci inima mea sa distrus pentru că în locul psihopatului trebuia să fiu eu . Mie trebuia să îmi spună DA și mie trebuia să îmi spună că mă iubește. Dar jur că o să mi-o plătească cu vârf și îndesat pentru că mi-a furat șansă la fericire.
O sun în fiecare seară  bănuia că sunt eu ....când îmi spunea că mă iubește asta mă ajută să trec mai ușor peste nopțile grele și îmi mai alina sufletul dar în ziua în care mi-a spus că mă urăște jur că de atunci mă simt ca și cum aș fi moartă. Și în ziua aia am jurat că o să mi-o plătească.
Acum m-am hotărât să mă întorc înapoi în New York vremea din Londra nu îmi face bine îmi adâncește depresia în care mă aflu. M-am schimbat mult în doi ani și emoțional și fizic plus că mi-am făcut și acte false și să îl văd eu pe nenorocit cum mă mai oprește acum.
Mai privesc poza o dată și mă urc în avion  până ajung în New York o să mă odihnesc cel puțin o să încerc și o să merg să o văd pe Rose prima dată .

Drumul a fost liniștit am reușit să dorm cu gândul că o să o văd pe Rose într-un sfârșit . Acum am ajuns la apartamentul meu mă spăl repede mă schimb și după o să merg să văd dacă Rose e bine.
Mă uit la ceas și hotărăsc să o sun înainte să intru în duș...iau telefonul și o apelez suna de trei ori și răspunde dar nu vorbește.....stau și îi ascult respirația care e foarte precipitata și la un moment dat se aud suspine semn că plânge și mă doare sufletul și nu mă mai pot abține și îi spun
- te iubesc.....
După ce spun asta nu se mai aude nimic nici suspine nici respirație....nimic....încep să mă panichez și dintr-o dată aud.:
- dure dracu cu iubirea ta cu tot.
Și îmi închide telefonul.....iau telefonul și dau cu el de perete cât pot de tare și se sparge în mii de bucăți și mai dau și câți-va pumni în perete până îmi julesc pumnii aproape sa mi se vadă oasele.
Intru și fac duș cu apa rece să îmi mai revin,după ce termin îmi bandajez mâinile pentru că nu se oprește sângerarea. Îmi pun pe mine o pereche de blugi o cămașă bocanci și o șapcă să nu fiu recunoscută prea ușor. Îmi iau cheile de la mașină și mă îndrept spre apartamentul îi Rose. Aș urca sus la ea dar are nenorocitul camere și microfoane așa că mai bine aștept să coboare ea jos.
Tot aștept de câteva ore bune și nu se întâmplă nimic așa că mă hotărăsc să urc și să ciocan la ușa.
Ajung sus sun la ușă dar nu primesc nici un răspuns așa că insist până când îmi răspunde. Mă vede și vrea să închidă ușa dar o blochez cu piciorul o prind de mână și o trag afara din apartament o urc pe umăr și cobor cu ea jos la mașina o bag în mașină și blochez ușile că sa nu iasă ,ajung pe partea șoferului le deblochez repede și intru iar în momentul când vrea să iasă o prind de mână și o trag înapoi puțin cam tare că vine peste mine. Până se desmeticeste ea blochez iar ușile și plec de pe loc.
- oprește dracu mașină și lasă-mă să ies.
- nu.
Începe să mă lovească cu pumni de nici nu mai văd sa conduc și trag repede pe dreapta sa nu fac accident.
-potolestete că sa fiu a dracu dacă nu te leg cu centura.
- lasă-mă să cobor , nu vreau să te văd.
- nu pleci nicăieri până nu mă asculți.
- nu vreau să te ascult.
- ba o să mă asculți. Acum stai cuminte până ajungem acasă.
-cine dracu crezi că ești tu să îmi spui ce sa fac?
- ajungem imediat și îți spun cine sunt.
Parchez mașină și intru în casă nu înainte să o iau pe Rose pe umeri că îmi e frica sa nu fuga. Intru înăuntru și o las jos iar în următorul moment începe să mă lovească și să plângă și să mă înjure. Eu stau pasiv fara nici o reacție și o las să se descarce până când obosește și cade în genunchii. Mă așez și eu în genunchii în fața ei și o iau în brațe să se liniștească.
După un timp mă împinge și îmi spune:
- sa nu mă mai atingi în viața ta .
- Rose te rog ascultă- mă.
-pe bune să te ascult.....și unde dracu ai fost în ăștia doi ani nu ai avut nevoie sa te ascult atunci?
- dacă o să asculți ce am de spus  ....
- nu vreau să te ascult ,mai părăsit nu ți-a păsat când ai plecat și mai lăsat în urmă. Nu puteai să îmi lași un nenorocit de bilet să îmi spui?
- crede-mă iubire că nu am putut.
- iubire???cum îndrăznești să îmi spui așa tu nici nu ști ce înseamnă iubirea.
Înțelege nu vreau să te mai vad în viața mea te urăsc .
- mă urăști? Ia sa vad eu cat de tare mă urăști.
O prind de față și încep să o sărut dar ea nu îmi răspunde și începe să mă lovească iar îi prind mâinile la spate și cu o mână o țin de ceafă și o sărut iar mă mușcă tare de buza până îmi dă sângele dar nu renunț nici de a dracu și îmi țin în continuare buzele lipite de ale ei se zbate foarte tare și cu greu o mai pot tine dar știu sigur că nu mai durează mult până cedează. O mușc și eu pe ea de buza și când deschide gura profit de moment și îmi introduc limba în gura ei și acela a fost momentul in care a cedat și a început să participe la sărut.

când te lovește dragostea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum