17

176 10 8
                                    

Stam de mai bine de o ora în sala de sport fără ca vreuna din noi să spună ceva, doar stăm și ne gândim fiecare la ale noastre.
Eu stau și mă întreb cu ce am greșit în viață să trec prin așa ceva, să nu mă pot bucura de iubirea asta imensa pe care o simt față de Rose.
Pierduta în gânduri nici nu o aud pe Rose când mă strigă dar îi simt buzele lipite de ale mele și îmi revin la realitate.
- a venit Roy.
Și aud ușa de la intrare iar Rose iese repede din sala de sport, mă ridic și eu și ies in urma ei dar mai bine nu o făceam pentru că la ce imagine văd îmi vine să iau pistolul și să îl împușc în cap. O sărută pe Rose în timp ce își duce mâinile alea infecte pe fesele ei și o strânge cu putere.
După ce rupe sărutul cu el se întoarce cu fața la mine și îi citesc pe buze un "îmi pare rău"
Fără să îmi dau seama am strâns pumni atât de tare încât mi-am făcut rani cu unghiile în podul palmelor și când îl văd că rânjește ca prostul la mine îmi vine să îi rup gâtul. Luatear dracu'de nenorocit.
Se întoarce cu fața spre Rose și îi spune:
-draga mea viitoarea soție am venit să te anunț că diseară tatăl tău o să țină un dineu unde o să ne anunțăm logodna.
- dar nu e prea devreme?
-nu nu este și tot diseară o să anunțăm și data nunții.
- dar nu am stabilit asta!
- am stabilit eu cu tatăl tău și am decis că cu cât mai repede cu atât mai bine. Ai ceva împotrivă?
O întreabă asta pe un ton răstit și se încruntă la ea.
-nnnuuu.
Îi răspunde Rose bâlbâită. Eu o privesc și văd frica în privirea ei. Îmi vine să îl iau de gât și să dau cu el de pământ.
- acum plec îți las cardul meu și vreau să mergi să îți iei cea mai frumoasa și scumpă rochie.
- am și eu banii mei îmi pot cumpăra singură.
- daca eu am spus că o să cumperi din bani mei așa o să faci. Fii fată cuminte și nu mă mai contrazice , știi că nu îmi place.
- bine așa o să fac.
- bine acum vino și sărută- mă că trebuie să plec.
Se duce spășită până lângă el și îl sărută, îmi las capul în jos pentru că nu am puterea să văd, asta mă distruge.
După ce el pleacă o vad pe Rose că începe să plângă și fuge în camera ei și se încuie acolo.
Merg lângă ușă și o aud cum plânge și jur că mi se rupe sufletul.
- deschide te rog.
- nu.... pleacă.
- Rose te rog frumos nu fi încăpățânată și deschide ușa.
- am spus că nu...
- atunci o să sparg ușa.
- pleacă.
- bine tu ai vrut-o.
Îmi iau avânt și dau cu umărul în ușă dar nu reușesc să o deschid așa că mă enervez și încep să dau cu piciorul în ea până reușesc să o deschid.
O vad pe Rose că stă în mijlocul patului plânsă și se uită cu ochii mari și bulbucați la mine. Eu ridic din umeri și întreb:
- ce te uiți așa la mine?
- realizezi că mi-ai rupt ușa?
- da și dacă e nevoie mai rup douăzeci și cum am rupt ușa aia așa pot să îi rup și gâtul idiotului.
- Sofi te rog nu începe......
Oftez și merg la ea o iau în brațe și o sărut ușor.
- nu am venit să îți țin morală iubito, am venit doar să te țin în brațe. Dar să ști că atâta timp cât sunt langa tine nu trebuie să îți fie frica de nimeni și de nimic. Niciodată nu o să îi permit să îți facă vreun rău.
- știu de aceea ăsta e unul din motivele pentru care te iubesc.
Se întoarce cu fața la mine și mă sărută tandru....dar momentul e întrerupt de telefonul meu care începe să sune insistent . Mă ridic și merg în camera sa îl iau și răspund:
- da domnule.
- hei buna Sofia......ce faceți?
- bine domnule. Sa întâmplat ceva?
- nimic grav stai liniștită ,te-am sunat să te anunț că vreau să o ai pe Rose din nou în custodie pentru că Roy e un bărbat destul de gelos și nu accepta ca un alt bărbat să locuiască cu soția lui în apartament cât el este plecat cu afaceri. Sau daca nu vrei tu , să găsești o alta femeie să îi fie garda de corp ,dar eu te-aș ruga pe tine să o faci pentru că în tine am cea mai mare încredere.
Când aud cuvântul " soție" îmi vine să dărâme toți pereții.
- da domnule o să mă ocup eu de ea din acest moment.
- mulțumesc o să trimit pe cineva să îți aducă lucrurile la apartament.
- mulțumesc domnule.
- și încă ceva.....vreau să te ocupi de securitatea dineului de diseară .
- sigur că da domnule o să sun și trimit patru echipe să asigure localul și perimetrul din împrejurimi.
- mulțumesc mult Sofia. Să aveți o zi frumoasă.
- la fel și dumneavoastră.
Închid telefonul și mă întorc la Rose o ridic în picioare o sărut și îi spun:
- hai frumoas-o să te ducem la cumpărături.
- cu o condiție...
- care?
- vreau să te îmbraci normal.
- nu am haine.
- uită-te în dressingul meu și ia ce îți place.
-ok.
Îmi arunc ochii prin dressing și jur că atâtea haine nu am văzut decât în magazine. Îmi aleg o pereche de blugi, una de bocanci și când vreau sa iau o cămașă observ pe umeraș o cămașă de-a mea. O scot și mă uit la ea....nu îmi vine să cred este cea cu nasturi rupți . Îmi întorc capul și o privesc pe Rose și ea îmi spune rușinată:
-nu ma lăsat inima să o arunc, era singurul obiect care mi-a rămas de la tine și de cate ori mă îmbrăcăm cu ea îți simțeam prezența și mirosul era ca și cum tu mă țineau în brațe și îmi alina dorul de tine. Așa că nu mai râde și pune-o la loc. Îmi spune încruntată.
-gata șefa.

când te lovește dragostea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum