Aud voci care se apropie de ușa și mă grăbesc să mă ascund i-am spus lui Rose sa se prefacă inconștientă în continuare și mă rog la Dumnezeu ca planul să îmi funcționeze. L-am acoperit pe tipul ăla cu un cearciaf și sper ca idiotul să nu se prindă că nu sunt eu acolo. M-am ghemuit după ușă și acum aștept momentul să atac .
Intra în încăpere doi tipi masivi și în spatele lor este Roy. Îl prind cu o mână de gât și îi pun pistolul la cap.
- ia zi care e vierme acum?
- cum dracu ai scăpat?
- am scăpat pentru că ești prost și îți jur că dacă vreunul din voi face o mișcare o să îți zbor creierii așa că ai face bine să îmi faci cale liberă să putem pleca de aici. Zile să arunce armele.
- faceți ce vă spune.
-puneți armele pe patul lui Rose.
Cei doi fac exact ce le spun și atunci Rose se ridică din pat și ia armele și le îndreaptă spre Roy el rămâne uimit nu se aștepta ca Rose să poată sta in picioare după ce ia făcut dar el nu știe că fata mea e mai puternică că noi toți la un loc. Rose se uită fix în ochii lui cu scârbă și îi trage un glonț în picior. M-am speriat sincer nu mă așteptam la asta nu o credeam în stare să tragă dar se pare că mă uimește în fiecare zi.
Îi văd satisfacția lui Rose pe față în momentul când îl aude că tipă de durerea și cu un rânjet pe față îi spune:
- nu mai ești puternic acum? Nu mai ești de neatins cum spuneai dragul meu soț? Ce ar fi daca eu ți-aș arata iubirea care mi-ai arătat-o tu mie?
Și " bărbatul" din el iese la iveală:
- Rose iartă-mă te rog dar trebuie să înțelegi că m-am simțit trădat și de aceea am recurs la gesturile astea pentru că dacă nu ar fi fost curva asta am fi fost fericiți.
- dacă nu ai fi fost tu eu și curva asta am fi fost fericite și neam fi văzut de viața noastră. Și tu nu mai face pe victima pentru că nu mai iubit niciodată am fost un trofeu pentru tine .
- ba te-am iubit.
- nu zău.....dacă mă iubeai nu mă obligai să mă mărit cu tine, dacă mă iubeai nu ai fi alungați pe ea din viața mea, dacă mă iubeai nu mă aduceai în halul în care sunt acum. Pe ea am iubito întotdeauna.
- și când făceam sex?
- făceam sex cu tine și îmi închipuiam că fac dragoste cu ea.
Când aude ce îi spune Rose întoarce capul spre mine și îmi spune:
- cățea e doar vina ta.
Când Rose a auzit cum ma făcut Roy a venit langa el și ia dat una cu pistolul în dinți și sunt sigur că ia rupt câțiva.
- cățeaua asta cum îi spui tu e tot ce iubesc pe lume, pentru ea trăiesc și pentru ea sunt în stare să nimicesc tot ce stă în calea iubirii noastre. Acum a venit momentul să primești și tu o porție din ce mi-ai oferit mie.
Îl obligă să deschidă gura și îi bagă țeavă pistolului în gură. Sincer mă sperie puțin atitudinea ei așa că îi spun:
- iubito nu merita să îți mânjești mâinile cu sânge din cauza unui psihopat.
Se uită în ochii mei și o vad că e gata să răbufnească:
- dar noi meritam să trecem prin toate chestiile astea datorita lui? Cu ce dracu am greșit atât de tare încât să trecem prin suferința asta. Spune-mi tu care e greșeala? E greșit că te iubesc și aș face orice să te văd fericită?
Îi văd frustrarea în privire și începe să plângă.
- iubito greșeala nu e la noi e la ei ,la cei care nu acceptă că iubirea poate exista în toate formele posibile dar asta nu înseamnă că noi trebuie să coborâm mai jos decât nivelul lor. Și dacă pe el l-am omorâ în momentul ăsta înseamnă că nu suntem cu nimic mai presus decât el.
- dar merită să îi facem asta. Uitate în ce hal ne-a adus.
- merita dar dacă noi l-am omorâ acum ar scăpa mult prea ușor. Te rog iubire lasă arma jos.
- nu.
- Rose... te rog. Îi spun pe un ton ferm ,se uită în ochii mei, țipă de frustrare îi mai da una în gură și aruncă arma pe podea.
- acum hai sa plecăm de aici.
Ieșim din încăpere pe un coridor lung Roy e în fața mea eu ținândui arma la cap să nu cumva să facă vreo mișcare în spatele meu sunt cei doi tipi pe care Rose îi amenința cu armele și i-am legat și la mâini să fim sigure că nu încearcă să o atace pe Rose sau pe mine. Când ieșim pe coridor încep să aud țipete din spatele ușilor închise.
- ce e în spatele ușilor?
- știi bine cu ce mă ocup.
-nenorocitule. Vreau să le eliberezi acum pe toate .
Începe să râdă ca un idiot.
- mai bine mor decât să fac asta. Dacă fetele astea nu ajung la tipi cărora le-am promis crede-mă că tu ești pistol cu apa pe lângă ei și oriunde aș ajunge m-au găsi și crede-mă că nimeni nu merita sa treacă prin calvarul prin care îl provoacă tipi ăia. ....nici măcar eu.
-nenorocitu dracu ce ești mi-e scârbă de tine. Rose vino și cautăi telefonul în buzunar.
Scoate telefonul și îl apelez pe Sam.
- eu sunt.
- doamne femeie ești bine?
- da Sam sunt în regulă. Unde ești?
- în drum spre depozit dar cred că poliția a ajuns deja acolo.
- bine pentru că nenorocitul ăsta are zeci de fete sechestrate aici și bătute și violate.
- stai liniștită poliția o să se ocupe de el.
Dar nu apuc să mai aud ce spune Sam că peretele din fata noastră explodează și suflul ne aruncă pe toți la podea și nu apuc decât să îi prind mână lui Rose și îmi pierd cunoștința.