Mă trezesc brusc cu o durere puternică în piept care cu greu îmi dă voie să respir. Îmi dau cearceaful cu care eram acoperită la o parte și observ că mai mult de jumătate din pieptul meu este vânat și doare ori-ce mișcare cât de mică. La dracu'.
Gândul îmi zboară la ce sa întâmplat în parc și încep să mă panichez pentru că nu știu dacă Rose a scăpat cu bine.
Mă dau jos din pat cu dificultate și îmi trag o cămașă pe mine ..bine că am rămas cu pantaloni pe mine și nu e nevoie sa mă chinui prea tare.
Cu fiecare pas pe care îl fac până în living simt că mi se înfige un cuțit în piept .....dar nu mă plâng prea mult pentru că am avut noroc că mi-am pus vesta antiglonț pe sunt haine înainte să plecăm de acasă și asta mi-a salvat viața.
Ajung în living și mă așez pe canapea pentru că nu pot să stau mult în picioare și mă uit prin apartament poate o vad undeva pe Rose vreau să știu că e bine nu cred că aș suporta gândul că e rănită.
Mă tot uit, o strig dar nimic ,nu e nicăieri.
Mă întorc în camera și mă așez în pat îmi iau telefonul și o apelez dar nu răspunde. La dracu' oare chiar femeia aia a reușit să îi facă ceva?
Îmi sun unul dintre colegi care a fost cu noi în parc dar nu îmi răspunde nici el și deja panică se instalează din ce în ce mai tare . Trebuie să merg să o caut pe Rose trebuie să știu unde e și ce sa întâmplat acolo . Merg iar în living și îmi caut cheia de la mașină dar nu e nicăieri, să îmi bag.......o să iau un taxi.
În momentul când pun mâna pe clanța uși să o deschid cineva o împinge cu putere și mă lovește în umăr ,mă dezechilibrez și cad jos, la dracu'asta îmi lipsea.
O vad pe Rose că se grăbește să mă ridice de jos și îmi spune foarte autoritar:
- tu nu ai voie sa te ridici din pat.....ce dracu' cauți la ușă?
- veneam să te caut pe tine. Unde ai fost?
- sa dau declarație la poliție. Acum mișcate în pat, medicul a spus că trebuie să stai în repaus până îți trece vânătaia.
-asta nu se poate.
- nu e după tine.
- e corpul meu și eu decid.
- asta să o crezi tu.
- daca eu stau în repaus pe tine cine te mai păzește?
- mi-am anulat activitățile pentru două săptămâni .....deci o să stăm în casă amândouă.
- nu e nevoie să îți schimbi programul pentru mine ,o să pun pe altcineva să îți fie garda de corp.
- stai liniștită și eu am nevoie de o pauză.
Ajungem înapoi în camera mea și mă întind în pat ea se așează langa mine și începe să îmi deschidă nasturi cămăși și îmi spune:
-medicul care te-a consultat a spus să stai cât mai lejeră și să îți pui comprese cu apa rece și imediat o să merg la farmacie să îți iau pastilele pentru dureri.
- nu pleci nicăieri singura.
- farmacia e la 100 m de aici nu o să mi se întâmple nimic.
- chiar nu realizezi că viața ta e în pericol?
- ba da realizez dar nu cred că ar mai îndrăzni cineva să îmi mai facă ceva acum după toată tevatura din parc.
- nu îi cunoști pe oameni care vrea să îți facă rău ție și tatălui tău , sunt foarte periculoși și nu o să se lase până nu reușește să facă ce își propun, prin faptul că te atacă pe tine pune presiune pe tatăl tău să le accepte afacerea.
- ok dar și ție trebuie să îți cumpere cineva medicamentele pentru că presupun că ai dureri groaznice.
- stai liniștită o să suport și mâine dimineață o să vorbesc cu un coleg să vina să mi le aducă.
- bine.
După ce terminam discuția continuă să îmi deschidă cămașă și rămâne blocată cu ochi pe vânătaia de pe pieptul meu și parca ar avea lacrimi în ochii. O prind de mână și îi spun că e totul ok că sunt bine și îmi răspunde:
- cum dracu'sa fi bine? Uită-te și tu ce ai pățit din cauza mea.....dacă nu aveai vesta pe tine ce s-ar fi întâmplat atunci? Ai fi murit și asta din cauza mea .
Și începe să îi curgă lacrimi pe obraji, jur că îmi vine să mor nu suport sa o văd așa.
- nu este vina ta ,asta e meseria mea eu am ales așa , fiecare zi din viață e periculoasa în acest domeniu și fiecare zi poate să fie ultima așa că nu îți mai face probleme pentru că dacă eu aș păți ceva nu este vina ta, e riscul meseriei.
- nu înțelegi că nu aș suporta că tu să pățești ceva?
- de ce nu ai suporta?
Mă privește fix în ochi și nu spune nimic se ridică și pleacă din cameră.
Au trecut două ore de când a plecat și ma lăsat să mă gândesc la ce vrea să insemne vorbele ei.
O vad că intră pe ușă cu un bol de apă în mână și îl așează pe noptiera de lângă pat.
- trebuie să îți dau cămașă jos de tot.
Eu încuviințez din cap și încerc să mă ridic ,vine și mă ajută și începe să tragă încet de cămașă îmi atinge încet spatele și în momentul ăla încep să mă treacă fiori ,doamne ce atingere fină are.
După ce îmi dă cămașă jos mă întind pe spate și mă uit la ea care a rămas blocată cu privirea la sâni mei și începe să își muște buza de jos ,după își mută privirea pe buzele mele și în momentul când mă privește în ochii vad flăcările și dorința din ochii ei. Zâmbesc arogant pentru că dimineață când a spus că ma supus unui test a fost o minciună gogonată pe care a spus-o pentru că am rănit-o în momentul în care am respins-o .
După ceva timp în care mă privește își scutură capul și revine la normal se așează langa mine și începe să îmi pună comprese cu apa rece pe piept și să mor eu dacă nu m-am excitat ca dracu' , cum e posibil sa se întâmple asta jur că nu știu într-o astfel de situație ar trebui să primeze durerea dar la mine e fix invers primează placerea trupească aproape că nici nu mai simt durerea