Suntem în aeroport și așteptăm să ne îmbrăcăm. Rose e plecata de câteva minute la baie și eu stau și o aștept.
Nu știu de ce dar intuiția iar îmi spune că ceva nu e în regulă. Mă ridic de pe scaun și încep să privesc prin sală dar nu observ nimic neobișnuit.
Mai trec câteva minute și Rose tot nu sa întors așa că mă hotărăsc să merg după ea. Ajunsă în baie încep să o strig dar nici un răspuns. Deschid toate ușile toaletelor dar nu e în niciuna. La dracu sunt panicată și nu știu ce să fac ies din baie și încep să o caut prin aeroport dar mă încurcă faptul că e prea multa lume.
Încep să întreb oameni arătând o poza cu ea pe telefon dar nimeni nu a văzut-o.
Băgamiaș cât de proastă să fiu să o las singură.
Merg la unul dintre angajații și cer să vorbesc cu șeful securității și mă conduce într-un birou și mă pune sa aștept.
După 15 minute se sinchisește sa vina și șeful securității.
- cu ce va pot ajuta doamnă?
- aș dori să îmi arătați camerele de supraveghere din ultima oră.
- îmi pare rău dar nu se poate.
- domnule e o chestie de viață și de moarte e posibil că iubita mea sa fi fost răpită.
Când aude asta mă privește cu scârbă și îmi spune bagjoritor :
- nu suntem aici să ne ocupăm de relațiile amoroase dintre lesbiene.
Când a spus cuvântul "lesbiene" la spus într-un mod de parca i-ar fi greață să îl pronunțe.
Nu îmi era de-ajuns prin ce trec acum sunt nevoita sa îl mai suport și pe cretinul ăsta homofob.
- care e problema că suntem lesbiene?
- dacă ar fi după mine doamnă va-ș arde de vi că pe vrăjitoare. Că noi oameni normali să putem trai liniștiți și să nu fim obligați să vă acceptăm vouă mizeriile.
Deja sunt nervoasă peste limita și merg lângă el și îl apuc de gulerul cămășii, îl trântesc pe scaun și îi pun pistolul la tâmplă.
- cu ce dracu să te ia ești tu mai normal că mine? Ce crezi că dacă ești bărbat și eu femeie ești mai superior că mine? Să îți spun ceva noi femeile devenim lesbiene pentru că dăm de proști ca tine care nu știe să respecte o femeie, plus că să ți-o tragi cu o femeie e cu mult mai satisfăcător, pentru că voi bărbați o aveți de geaba între picioare că nu sunteți în stare să faceți nimic cu ea, o folosiți doar pentru nevoile voastre fiziologice. Acum nu mai face tu pe lupul moralist și arată-mi camerele că altfel îți jur că îți zbor creierii.
Mă ridic de pe el îmi pun pistolul înapoi în teacă și îl trag și pe el de pe scaun să se ridice în picioare că din cate vad nu e în stare singur. Bine că m-am gândit să îmi iau pistolul cu mine.
Mă uit la față prostului care e galbenă că sarea și începe să se bâlbâie dar nu e capabil sa scoată două cuvinte pe gură.
- te și numești bărbat și ești căcat tot pe tine.....mie scârbă de așa specimene.
Ieșim din birou și mergem în camera cu monitoare unde era un alt tip când ne-a văzut intrând i se adresează prostului:
- nu aveți voie să intrați aici.
- eu zic sa taci și să faci ce îți cere ea. Eu acum o să plec.
- dacă o să îndrăznești să spui cuiva sau să anunți pe cineva că sunt aici jur că o să te caut și în gaură de șarpe și o să te omor lent și chinuitor.
Aprobă din cap și iese din cameră.
Cu cat știu mai puține persoane cu atât mai bine.
Tipul de la monitoare se uită mirat la mine și nu spune nimic se așează înapoi pe scaun și îl văd că parcă ii e frica sa mă întrebe ce vreau.
- vreau să îmi arăți camerele de vedere din ultima oră.
- imediat.
Butonează ceva pe tastatură și înainte să îmi arate mă întreabă:
- ce căutați mai exact?
- caut o fata blondă și înaltă. Și vreau să îmi arăți camerele dinspre baie.
- imediat.
Tipul derulează caseta până în momentul în care Rose apare în cadru.
O vad mergând spre culoarul băi unde intra dar nu se mai întoarce.
- mai au camere in zona asta dar din alte unghiuri?
- îmi pare rău dar nu mai sunt.
- o altă ieșire în afară de asta mai este?
- singura ieșire sunt scările și ca să o iei pe scări trebuie sa intri în debara care e fix lângă ușa de la baie. Stați să verific și camerele de la ieșire și pe cele din parcare.
După un timp îl aud că spune entuziasmat:
- am găsit, priviți.
Mă apropii de monitor și văd că e un tip masiv care o cară pe umăr și o băgă într-o duba . Iau un pix și o foaie și notez numărul și marca mașini, pun mâna pe telefon și îl sun pe Sam.
- da Sofi...
- Sam tu mai ești prieten cu tipul ăla de la poliție?
- da suntem prieteni buni....de ce?
- vreau să de-a o mașină în urmărire generală.
- ok îl sun acum trimite-mi numărul mașini.
- ți-am dat deja mesaj.
- ok dar ce să întâmplat?
- a răpit-o pe Rose.
- de unde?
- din aeroport ne întorceam înapoi în Hawaii.
- ok după ce vorbesc cu prietenul meu o sa incerc sa aflu ce locații deține Roy pentru că e posibil că el sa o fi răpit-o.
- a pus pe cineva , dacă era el l-aș fi recunoscut dar tipul care a răpit-o era mult mai masiv decât el .
- bine Sofi o să încerc să aflu tot ce pot și o să trimit și câțiva oameni pe teren poate reușesc să afle ceva.
- mulțumesc mult Sam.
- Sofi te rog sa fi cu capul pe umeri și să nu faci o tâmpenie.
- încerc Sam.
După ce îi închid telefonul dau să plec dar cel care mă ajutat mă oprește.
- pot să vă mai ajut cu ceva?
- nu .....mai ajutat ori-cum destul de mult și îți mulțumesc pentru asta.
- eu va mulțumesc pentru că însfârșit a apărut cineva să îl pună pe arogantul ăla la punct. Va las numărul meu de telefon in cazul in care mai aveți nevoie de ceva puteți apela la mine, și văd mai ruga dacă se poate să îmi dați un semn că sunteți bine după ce va găsiți iubita.
Îi zâmbesc și iau hârtia cu numărul de telefon.
Când dau sa ies pe ușă aud că primesc un mesaj , îl deschid și văd că are o atașare video. O deschid și când privesc mi se înmoaie picioarele și izbucnesc în plâns.