31

123 11 7
                                    

Suntem pe holul tribunalului și așteptăm să intrăm în sală să începem . În astea două zile de când am venit înapoi acasă Rose se comportă ciudat, e o presiune pe umeri ei pentru că îi face rău să fie pusă la mijloc între mine și tatăl ei și în momentul în care a trecut mai devreme pe lângă noi ne-a privit cu atâta ura încât rar mi-a fost dat să văd așa ceva.
I-am spus lui Rose că nu e nevoie să vina și ea aici dar a insistat sa fie prezentă și apreciez mult asta.
Judecătorul ne anunță că putem intra în sala să începem ședința așa că o prind pe Rose de mână și intrăm înăuntru ne așezăm fiecare la locurile noastre ,Rose sa așezat în spatele meu și mi-a șoptit că orice s-ar întâmpla o să trecem cu bine peste asta.
Ședință a început și fiecare avocat începe pledoaria cu motivele pro și contra. Observ că avocata care mă reprezintă e foarte tare pe poziții și îmi susține punctul de vedere foarte bine și nu se lasă intimidată de avocatul domnului Brown.
Judecătorul îl invită pe domnul Brown în boxă ca avocata mea sa îi pună întrebările.
- domnule Brown aveți o relație intimă sau emoțională cu domnișoara Sofia Swet.
- nu.
- contractul de angajare e semnat între domnișoară Swet și domnișoara Brown?
- nu
- atunci eu nu înțeleg unde este problema de ce anume o acuzați pe clienta mea?
- problema e că eu am angajați să îmi apere fica nu să se culce cu ea.
- domnișoara Brown a fost rănită cât timp a fost în custodia domnișoara-ei Swet?
- nu.
- și încă o dată vă întreb pe ce motiv o acuzați?
- cum adică dumneavoastră vi se pare normal că două fete să dezvolte o relație intimă?
- deci de fapt problema este că sunt ambele femei ,dacă una dintre ele ar fi fost bărbat nu s-ar fi pus problema de acuzați. Domnule judecător nu mai am întrebări ,motivul pentru care clienta mea este acuzată este că face parte din comunitatea lgbtq și că domnul Brown este homofob. Ca să știți domnule Brown acest motiv nu e plauzibil și nu aveți cu ce sa vă susțineți acuzația.
Deci care este decizia  domnule judecător?
- se respinge . Și domnule Brown ca să știți și dumneavoastră că acest motiv nu este trecut în constituție și ne-ați făcut să pierdem timpul degeaba, daca juriul nu este deacord cu verdictul meu îi invit să dezbată, daca nu țin să vă anunț că procesul este anulat. Și dacă domnișoara Swet vrea sa va de-a în judecată pentru discriminare ,defăimare și rele tratamente aplicate angajatului de către angajator noi o așteptam cu cerere și o să aibă câștig de cauză . Așa că ați face bine sa o convingeți să nu vă de-a în judecată.
Domnul Brown se uită la mine și e roșu la față din cauza celor spuse de judecător ,avocatul lui nici nu a apucat să scoată un cuvânt, juriul este de acord cu judecătorul așa că acuzația se anulează.
Sunt în culmea fericirii și Rose la fel, ne așteptam  să fie mai greu de atât dar am avut o apărare buna și avocata își merită toți banii .
Coborâm scările de la tribunal ținândune de mână când deodată simt că Rose este trasa în spate . Mă întorc și văd că tatăl ei a prinso de mână și încep să îi spună:
- tu mergi cu mine acasă.
- nu merg nicăieri cu tine, acasă pentru mine e unde este Sofia.
- dar ea nu are nimic să îți ofere ce o să faci o să mori de foame.
- mai bine mor de foame dar știu că sunt iubită.
- și eu te iubesc doar ești fica mea.
- dacă mă iubeai nu i-ai fi făcut asta Sofiei. De patru luni de când am plecat nu mai sunat o data să vezi dacă mai trăiesc sau daca sunt bine. Așa că mai lasă-mă cu iubirea ta pentru că nu cred în ea.
- nu îți permit să îmi vorbești așa.
  Vrea să o tragă pe Rose după el dar îl prind de mână și îi spun printre dinți.
- dăi drumul la mâna și nu mai face panaramă aici unde este presa și așa te-ai făcut de râs suficient. Daca vrei să discuți cu ea mergem într-un loc discret și dacă dă dracu să o mai bruschezi o singura data pe Rose sau să o jignești îți jur pe iubirea pe care io port că te distrug.
- tu ești cea care îi face rău chiar nu vezi?
- cu ce îi fac eu rău? Nu cred că eu am pus-o sa se mărite cu cel mai periculos mafiot din lume și nici nu îi interzic să iubească pe cine își dorește.
- e vina ta că am pierdut-o.
- serios dar dacă până acum era moartă erai mai mulțumit?
-mai bine era moartă decât să o văd cu tine.
- îți jur că din acest moment nu o să o mai vezi și dacă vreodată încerci măcar să te apropii de ea te distrug.
Îmi întorc capul spre Rose care mai are puțin și izbucnește în plâns dar o vad că se abține să nu îi de-a lui satisfacție. O prind de mână și o trag în brațele mele :
- hai acasă Iubito.
Îmi pun mâna după umeri ei și plecăm împreună spre mașină și îl aud pe tatăl ei strigând în urma noastră:
- o să plătești pentru asta. Nu renunț până nu vă văd despărțite.
Îl ignorăm și ne vedem de drum deși îmi vine să mă întorc și să dau cu el de pământ. Cel mai tare mă doare că o rănește pe Rose.
Ajunse acasă ne așezăm în pat și o iau în brațe pe Rose și îi șoptesc.
- te iubesc și îți mulțumesc.
- pentru ce?
- pai te iubesc că ești deșteaptă, frumoasă,sexi,....
- offff ce prostănacă ești uneori mă refeream de ce îmi mulțumești?
- pentru că ai fost langa mine și mai susținut.
- mereu o să fiu aici pentru tine. Când plecăm înapoi în Hawaii?
- peste două ore.
- așa repede?
- da .....doar ți-am promis că ne întoarcem cât de repede posibil.
- mulțumesc iubirea mea. Abia aștept să ne întoarcem la normal.
- și eu.

când te lovește dragostea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum