33

129 11 6
                                    

M-am așezat pe scaun cu telefonul in mână și cred că privesc videoclip a zecea oară și de fiecare dată când îi aud vocea bulangiului îmi amplifică nervi iar când îi văd fata lui Rose și o vad cat e de speriată îmi vine să mă omor singură. Și chiar daca nu privesc videoclipul mi se derulează în minte imaginile cu Rose și vocea lui.
Ros e urcata în picioare pe un scaun și are o funie în jurul gâtului și nu îmi vine să cred în ce hal a aduso nenorocitul în 2-3 ore . E ciufulita ,are o rana la cap care îi sângerează, buzele sparte și o vânătaie mare care i se întinde de la ochi până în jos spre bărbie.
Și îl mai aud și pe psihopat cum râde și mă și întreabă...." Ce zici Sofia că s-ar întâmpla dacă aș trage scaunul de subt picioarele dragei mele soții?" Și tot el da și răspunsul... " Îți spun eu ce se întâmplă că tu sigur nu reușești să procedezi întrebarea. Ar muri și am scăpa toți de o grijă. Dar hai să îți mai spun ceva......ar fi prea ușor și pentru tine și pentru ea să moară așa repede ,așa că am hotărât să îmi iau câteva zile de distracție și să mă bucur de suferință pe care vo provoc. Și îți jur că o să mă simt al dracu de bine . Îți arăt o mica porție din bucuriile lui Rose din următoarele zile."
Îi dezleagă funia de la gât și o întinde pe pat i leagă de mâini și de picioare că sa nu se poată mișca. Scoate un briceag mic din buzunar și începe să îi facă nici crestături pe mâini și pe picioare așteptând să o audă pe Rose că tipă dar ea nu scoate nici un sunet. Îl aud vorbind iar:......"deci să înțeleg că nu te doare! Ia să mai incercam ceva ..."
Îl văd că ia o pungă în care are niște lămâi, taie una în doua și începe să stoarcă zeama pe rănile lui Rose. Și în momentul ăla începe să urle de durere cu toată puterea pe care o are și atunci îl aud spunând" vezi că se poate draga mea soție? Așa mai merge." Nu îmi vine să cred câtă satisfacție văd pe față lui asta nu e om e un monstru.
Când văd asta parca simt și eu durerea fizica pe care o simte și ea.
După ce se încheie videoul intru înapoi în camera cu monitoare și îl întreb pe tip:
- hei te pricepi la informatică?
- mă descurc....de ce?
- ai putea sa afli de unde a fost trimis acest videoclip?
- nu promit nimic dar o sa incerc tot ce se poate.
Îi întind telefonul , se uită la mine și îmi spune:
- nu pot să o fac aici pentru că acest calculator nu e suficient de performant.
- exista vreunul suficient de performant?
- da se afla în biroul celui care te-a adus aici.
- ok mergem acolo.
- nu am voie să părăsesc această încăpere în timpul programului.
- dar are voie sa te înlocuiască cineva?
- da.
- ok mă întorc imediata.
Merg în biroul idiotului....când mă vede se îngălbenește iar la față dacă nu aș fi în situația dată aș leșină de râs.
- tu vi cu mine și îți înlocuiești colegul că avem nevoie de biroul tău.
Dă aprobator din cap dar nu scoate un cuvânt îl duc în camera momitoarelor și îl iau pe celălalt tip care parcă a spus că îl cheamă Stiv cel puțin așa scrie pe ecusonul lui.
Stau și aștept și cu fiecare minut  care trece îmi este frică pentru viața lui Rose
- da am reușit...
Îl aud pe Stiv țipând și țopăind pe scaun.
- dami adresa.
Notez adresa și din câte se pare e un depozit....tipic.
Îi trimit mesaj lui Sam cu adresa și imediat mă sună.
- Sofia nu mergi singura acolo.
- și ce propui Sam să stau și să aștept? Ce? Ziua de mâine?
- Sofia te rog înțelege că e foarte riscant sa mergi singura acolo. Așteaptă mă și pe mine pregătesc o echipă și sun și poliția sa vina cu ajutor.
- nu înțelegi că nu pot să aștept la cât e de psihopat nu m-ar mira sa o fi omorâto până acum.
- și o să te omoare și pe tine .
- crezi că mai țin cont de asta? Sau crezi că dacă ea ar muri eu as mai trai... îți spun de pe acum că o să mă duc imediat după ea.
- Sofia nu gândi așa....așteaptă-mă și pe mine și hai sa facem un plan.
- nu pot să aștept merg acasă să mă echipez și merg după ea..
Închid telefonul și plec de acolo merg glonț la mașina și conduc că o nebună până acasă , intru val vârtej pe ușă și încep să mă pregătesc merg la seif și îmi mai iau un pistol și două încărcătoare.Ies din casa încui ușa și când ies afara simt o lovitură puternică după ceafă și totul se face negru.

Încerc să deschid ochii dar durerea de cap e prea puternica și nu reușesc.
Ce dracu să întâmplat cine mă lovit?
Pe neașteptate simt cum curge apa rece că gheața pe mine și deschid ochii brusc cea ce îmi alimentează și mai mult durerea de cap.
Băgamiaș......încep să aud voci și asta îmi zgârie creierul și devine insuportabil orice zgomot.
- hei.... păpușă....
Simt cum mă zgâlțâie  cineva și mă desmeticesc și îl privesc fix în ochii.
- bun venit la petrecere.
- du-te dracu de nenorocit.
Îi scuip printre dinți.
- păpușă eu spun să ai grijă cum vorbești că nu te văd bine.
Și îmi înfige un cuțit în pulpa piciorului.
- să te fut în gura de idiot ce ești.
- se pare că de tine nu te interesează dar de ea ce zici?
Îmi face semn din ochi să întorc capul și în momentul când mă uit și o vad zăcând pe pat dau să mă ridic repede dar când înapoi pentru că nenorocitul mă legat.
- asculta bine la mine idiotule daca se întâmplă ceva cu ea îți jur că o să ajungi să mă implori sa te omor.

când te lovește dragostea.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum